القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم أمل زكي

رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني الحلقة الثامنة 8 بقلم أمل زكي
رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني الجزء الثامن 8 بقلم أمل زكي
رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني البارت الثامن 8 بقلم أمل زكي
رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم أمل زكي

رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم أمل زكي


الدكتوره بغضب: ده اهمال يا فندم مبتفطريش وتعصبي نفسك ده غلط عليكي اولا وغلط علي اللي جواكي كمان 
بصت لها نسمه بصدمه ولسه هتتكلم دخل العم محمود 
انا دخلت قبل جوزك عشان اقنعك توافقي علي جوازه وتقنعيه
بدأت تبكي نسمه بقهر 
قطعته الدكتوره: ازاي يا حج دي حامل واي زعل ممكن تفقد الجنين لانه لسه بيتكون 
العم محمود بفرحه ونسي كل ما قاله : حامل  
وخرج سريعا بفرحه وقال لصقر ولكل الناس وصقر دخل لها جري ونزل علي ركبه جمب السرير وباس ايدها بدموع مباارك يا عمري 🥹❤ خرجت الدكتوره وقفلت الباب وراها وصقر قام وقفله بالمفتاح ورجعلها بقيتي شايله حته مني ومنك جواكي انا مش مصدق نفسي 
دمعت نسمه بقهر: صقر عاوزين ياخدوك مني انا يا صقر مقدرش تتجوز حد غيري انا ممكن امو*تها انا مش عاوزه شريك فيك يا صقر 
صقر بفرحه ومسح دموعها بايده: متعيطيش بس عمي اصلا لغي كل حاجه وانا هبقي ليكي انتي وبس طول العمر يا قلبي يا روحي يا عمري يا حياتي انتي وبدأ يقرب منها 
نسمه بخجل: مينفعش يا صقر
صقر بجراءه : بو*سه واحده  
قب"لها صقر وتاهوا مع بعض  وغاصوا في بحور العشاق بدون ما يحسوا 
عدي ٧ شهور وكانوا في رمضان وبطن نسمه بقت قدامها كبيره اوي 
قاعدين علي الفطار
نسمه بجوع ونغزت صقر: هات الحمامه اللي هناك دي 
وبعد ما ادها صقر الحمامه بضحك كلتها بسرعه وخلصوا وجه وقت التحليه
نسمه: صقر انا عاوزه بلح الشام وقمر الدين و
قطعها صقر بمغازله: عاوزه قمر الدين كيف بس وانتي قدامي وباس ايدها قصاد الكل وهي اتكسفت جدا ونغزته وهو ضحك وجابلها كل اللي كانت عاوزها وبدأت نسمه تاكل المهلبيه بالمعلقه لحد ما سابت المعلقه وصرخت صقرررررر 
اااااه 
صقر بسرعه ومش عارف يعمل ايه: اعمل اي 
شدت نسمه شعره بقوه: انت لسه هتفكر ودينيي المستشفي شالها صقر بسرعه وراح بيها المستشفي وجابت تلاته تؤام بنتين وولد 
وكلهم استغربوا بس فرحوا اوي وعاشوا حياه سعيده لحد ما البنات كبرت وبقي عيد ميلادهم الثالث 
ميرنا بطفوله وقعدت علي رجل صقر وطلعت لسانها لمنه ونسمه
ونسمه جت شالتها وميرنا بتعيط وقعدت نسمه بطفوله  هي لا يا حبيتي ده حضني انا وبس اه ولا اي يا حبيبي 
صقر بضحك وسعي يا نسمه بس 
وسعت نسمه بحزن وخد صقر بناته في حضنه وبيلف لنسمه لقي ايمن مطلع خاتم لامه بحبك يا مامي ابتسمت نسمه بطفوله وبتغيظ صقر :ومامي بتحبك انت بس يا ايمن قلبي وخدت الخاتم ولسه هتشيله لقت نسمه صقر جه بعيون حمراء وشاله من قفاه وحطه جمب اخواته وشالها صقر وسط الحضور كلهم وطلع بيها جناحهم وباس*ها بع*نف: قولت لك كام مره انا بس اللي قلبك 
اتقمصت نسمه: ما انت بناتك قلبك متدايق ليه 
ابتسم صقر وقال بخبث: بس انتي الاولي وبا*سها وراحوا لعالمهم 
لحد ما عدي 16 سنه
صقر بغضب: هتتجوزيه يعني هتتجوزيه يا ميرنا 
ميرنا بخوف: بس انا صغيره يا بابا ومعملتش حاجه غلط 
صقر بغضب : ********* 
ميرنا بصدمه: ايييييييه 
 لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.