القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية تزوجني لينقذني الفصل الثامن 8 بقلم رحمة محمد

رواية تزوجني لينقذني الحلقة الثامنة 8 بقلم رحمة محمد
رواية تزوجني لينقذني الجزء الثامن 8 بقلم رحمة محمد
رواية تزوجني لينقذني البارت الثامن 8 بقلم رحمة محمد
رواية تزوجني لينقذني الفصل الثامن 8 بقلم رحمة محمد

رواية تزوجني لينقذني الفصل الثامن 8 بقلم رحمة محمد

وبعد دقايق وصلو المستشفى ودخلو بمامت جميله 
جميله بد"موع : الدكتور بسرعه 
الدكتور جه وكشف عليها : متقلقيش عليها ضغطها واطي شويه الممرضه هتعلق ليها محلول وهتبقا كويسه ان شاء الله
وفعلا الممرضه علقت ليها المحلول وكانت لسه نايمه جميله كانت قعده جنبها وبصه ليها بحز"ن ودمو"عها نزله : مبحبش اشوفك كدا ي ماما قومي بقا طمنيني عليكي
حست بايد اتحطت علي كتفها بصت ليها وكان رائد : هتبقا كويسه وشويه وهتفوق متقلقيش
جميله قامت وحضنته وفضلت تعيط : مبحبش اشوفها كدا خليها تقوم كفايه كدا قلبي واجعني عليها
رائد حضنها عشان يطمنها وفضلت جميله تعي"ط
سميه جت المستشفى وراحت للدكتور الي كشف علي مامت جميله : خد الفلوس الي قولتلك عليها لولاك ولولا العلاج الي ادتهولي وحطيتو في الاكل مكنتش هعرف اخلص الي عيزاه
الدكتور عيونه لمعة لما شاف الفلوس : انتي تامري
سميه ضحكت بخ"بث : ساعدني في الي جاي وهديك قدهم
الدكتور بنفس الخ"بث : طبعا معاكي
سميه : كل الي مطلوب منك تبعت اي ممرضه لرائد جوز جميله وتبلغه انك عايزه وبس
الدكتور بعدم فهم : هعوزه لي يعني
سميه : تقوله اي حاجه لغايت ما نفذ الي عيزاه تمام
الدكتور وهو باصص للفلوس : طلما فيها فلوس تمام جدا
ومخدوش بالهم من العيون الي بتراقبهم وسمعت كل حاجه 
سميه : يلا نفذ دلوقتي 
وطلعت من عند الدكتور خرجت برا كان محمود في العربيه طلع منها وقرب : ها عملتي اي 
سميه بخ"بث : جه دورك انت يلا وانا هستناك في العربيه 
محمود ابتسم ودخل المستشفى في نفس الوقت كانت الممرضه قالت لرائد ان الدكتور عايزه وراح ليه 
وجميله كانت قعده في الاوضه لوحدها 
رائد وصل للدكتور كان محمود دخل الاوضه الي فيها جميله 
محمود : مرات عمي عمله اي ي جميله 
جميله بصت ليه : الحمدلله 
محمود بخ"بث : طب رائد قالي اخدك اروحك وهو هيجيب مرات عمي ورانا 
جميله بستغرا"ب : قالك امتي دا لسه خارج للدكتور 
محمود بتو"تر : ما هو الدكتور قاله كدا وهو راح يخلص اجراءات المستشفى وهيجبها ويجي ومعاه عمي صابر
عند الدكتور 
الدكتور : في حاجه زعلتها او حاجه 
رائد : ايوا عشان انا وجميله كنا هنرجع القاهره النهارده اكيد دا الي زعلها 
الدكتور : ابعدوها عن اي ضغوطات الفتره دي 
رائد بصله بش"ك : هو دا بس الي عيزني فيه 
الدكتور بتو"تر : ايوا 
عند محمود 
محمود وهو باصص في اتجاه الباب : يلا ي جميله اسمعي الكلام انتي عارفه رائد لما بيتعصب (وكمل عشان يخو"فها) تعرفي لو جه ولقاكي لسه هنا ممكن يتعصب وياخدك دلوقتي ويرجع القاهره وتسيبي مرات عمي وهي تعبانه يلا 
جميله بدون تفكير : صح عندك حق يلا 
محمود ابتسم بخ"بث وطلعو من الاوضه واول ما خرجو من المستشفى قربو من العربيه الي فيها سميه 
محمود : يلا اركبي العربيه 
وفعلا ركبت جنب سميه بخ"بث : ازيك ي حبيبتي 
جميله بت"عب : الحمدلله ي مرات عمي
سميه بصت لمحمود وابتسمت : يلا يبني امشي عشان منتأخرش
ومشي محمود بالعربيه في نفس الوقت وصل رائد الاوضه وملقاش جميله استغر"ب وفضل يدور عليها وشاف ممرضه سالها وعرفته انها لسه شيفاها خرجت مع واحد 
جميله بستغر"اب : دا مش طريق البيت ي محمود انت رايح فين 
سميه مسكتها من شعرها بقوه : رايحه لبيتك الجديد ي قلب مرات عمك 
جميله صر"خت با"لم : انتو وخدني علي فين 
محمود بص ليها في المرايا وابتسم : لمنصور 
جميله بصتله بصدمه : انت بتقول اي (وفضلت تصر" خ) وقف العربيه نزلني ي رااااائئئئد 
وفضلت تخبط علي شباك العربيه 
سميه ضحكت : مفيش حد هيسمعك ولا رائد هيعرف يجي ينقذك (وتحولت ملامحها للشر) يعني وفري علي نفسك الي بتعملي كدا اعقلي كدا (وضحكت) ي هبله دا منصور بيحبك انتي عارفه دافع فيكي قد اي دا يعمل اي حاجه عشانك 
جميله بصت ليه وزع"قت : انتي بتعملي معايا كدا لي انا اذ"يتك في اي عشان تكر"هيني كدا سبيني امشي انا دلوقتى بقيت متجوزه وهمشي مع جوزي ومش عايزه اشوف وشكو تاني 
سميه ضحكت : كان علي عيني بس جاي من وراكي كتير 
جميله بصوت عالي : رائد مش هيسبكم 
سميه ومحمود ضحكو ودا الي خلا جميله تتعصب اكتر وشافت حديده تحت رجليها خدتها وووووو..... 
يتبع....
لقراءة الفصل التاسع اضغط على : ( رواية تزوجني لينقذني الفصل التاسع )

لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تزوجني لينقذني ) 

reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.