القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية للحب رأي آخر الفصل الثامن 8 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الحلقة الثامنة 8 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر الجزء الثامن 8 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر البارت الثامن 8 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر الفصل الثامن 8 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الفصل الثامن 8 بقلم نسمة محمود

أدم خرج بكل عصابيه وكلم صاحبه في الشرطة
سديم_ادومي وحشني ياجدع
أدم_انا جاي عندك القسم عايزك تعمل محضر في مستشفى
**************** وده لان علجهم منتهي الصلاحيه
ومراتي كانت هتمو/ت بسبب ده
سديم_مم مراتك مين ياعم انت اتجوزت يا ادم 
أدم_مش وقته ياسديم هتعمل المحضر ولا ايه انا قربت اوصل عندك
سديم_خلاصانه خلال خمس دقايق اعتبر ان المستشفى دي
متشمعه
أدم_ده كان العشم برضوا يا سدمدم 😂❤️
سديم_غور ياض عبو شكلك عيل عره
وقفل السكه في وشه
أدم_بيموت فيا 
في بيت ادم ومليكه
مليكه_انتي مين وقامت مفزوعه
الدكتوره بضحك_أهدي أهدي انا الدكتورة الي استاذ أدم اتصل بيها علشان تيجي تكشف عليكي
مليكه_فين أدم
الدكتوره حكت لها علي كل الي حصل وعلي الادويه الي تاريخ صلحيتها منتهي 
مليكه قلقت أكتر واتصلت علي أدم مره واتنين وتلاته لكنه
مش بيرد بعد مرور ثلاث سعات وصل البيت واتشكر الدكتوره جدا 
أدم_لوكا عامله ايه انهارده
مليكه_اوعا عن خلقتي علشان كتاكيت الدنيا بتتكتكت قصادي دلوقتي
أدم ب أستغراب_هي مش كانت عافريت الدنيا بتتعفرت قصادي
مليكه_التنوع حلو عملت ايه
أدم_كله تحت الكنتلوب
مليكه_كمان حرامي كلمات
ادم_نتعلم منك يامعلم
مليكه هو الواد بقي سرسجي.كده ليه يخربيتي لحقت اطبع
علي الولا ده كان عجبني فيه انه مسمسم 
مليكه_دومي انت بقيت بتتكلم زاي كده ليه
أدم_ايه قولتي ايه
مليكه_انت بقيت بتتكلم زاي كده ليه
أدم _لاء الي قبلها
مليكه_دومي
أدم سمع الاسم وقام شال مليكه ولف بيها
مليكه_هستفرغ عليك والنحمه 
أدم_أحلي دومي اسمعها اصلا 
مليكه_اصلا 
ادم_اصلا
بصوا لبعض وضحكوا 
طبعاً انتوا عايزين تعرفوا ايه الي حصل المستشفى اتشمعت 
لأن كمان سديم كان واخد اذن من النيايه انه يفتش لقي 
ورق صفقات بيع اعضا/ء وقبضوا علي دكاتره في اوضه عمليات واخدين اعضا/ء تؤام صغيرين لسه وبلاوي ويختاااي
بعد مرور شهر 
مليكه_بص ياض يا أدم بقيت بعرف أكتب إزاي وبخط حلو
ادم_اسمي ميثوا ادم هتصاحبيني ولا ايه.
مليكه_أددددددم 
ادم_عيونوا الولاااا😉
مليكه_ايوه كده اظبط قدمتلي في المدرسه
أدم_اه وقبلوا كمان الاوراق
مليكه_صراحه يعني صراحه 
أدم_مش متعود منك علي الهدؤ القا/تل ده
مليكه_انا خايفه ادخل المدرسه اكيد هيتريقوا عليا
أدم_ليه يعني
مليكه_واحده عندها ٢٤ سنه واريحه اولي إعدادي 
أدم_بس التعليم يالوكا مش عيب وبعدين ملناش دعوه برأي حد لينا دعوه اني اشوفك بالبلطو الابيض وتطل الاميره علي مسرح التخرج وتمسك المايك وتقول 
تم بحمد الله بمجهودي وبمساعدة زوجي حبيبي قره عيني 
مشروع تخرجي وابغي اشكر ماما صفاء وبابا أدم علي وقفتهم جنبي 
وبصلها وقالها ها
مليكه_زوجي وقره عيني حلوه ديه عجبتني
أدم بت يالوكا محضرلك مفجأه عايزك علي الساعه ٨ ونص
تجهزي علشان هنخرج 
مليكه_اشطا يزميل..
ادم_خلاصانه يرجوله
(الوااااد بااااظ بااااظ 😂❤️)
سديم كان راجع بالعربيه وفجأة خبط بنت
ياسمين_نهارك مطلعلهوش شمس انزل ياحيلتها 
سديم_حيلتها مالك يابت انتي بتتكلمي كده ليه اظبطي
ياسمين_أظبط ده انا هظبط أمك دلوقتي
سديم بغضب_أخر واول مره تتدخلي الأهل في كلامك البيئه ده فهمهه
ياسمين قربت منه ووقفت وبدون اي مقدمات رقعته بوكس اوعا
ياسمين لاء مش فاهمه ياحيله امك ..
وسابته ومشيت
سديم_ورحمه امي مهسيبك 
ياسمين في الحاره مالك ياما بس تعالي
الست الكبيره مش قادره اشيل الاكياس وكملت بدموع وابني الله يسامحه منزلني ومطلعني اجبله سجاير وبن وطلبات كتير
ياسمين _تعالا معايا قعدتها علي الكرسي وقالت ياض ياخشبه
تعالا ياض
خشبه_ايوه يامعلم
ياسيمن_شايف البيت ست ام جمال اطلع جيب الواد وديه
الورشه وعايزاك تتوصي
الست _لاء لاء ونبي ابوس ايدكي متعمليش فيه حاجه
ياسيمن_قرصه ودن ثغننه متقلقيش 
الست سكتت وقالت احسن خليه يتربي 
عند مليكه الساعه ٧ و٤٥ دقيقه بالظبط
كان لازم ام المرمطه والفساتين ديه الي باخد ساعتين فيها 
عقبال م اكتشف وشها من افاها اوووف
لبست فستان لونه بينك وهيلز لونه بينك وعملت الميكب 
باللون البينك وكانت تحفه بمعني الكلمه
مليكه_شكرا يامزمازيل اتفضلي بقي جري عجلك 
الست خرجت وهي بتضحك عليها وهي فضلت تمشي وبتسند علي الحاجه لحد موصلت لباب الاسانسير وركبته
مليكه_ده انت يا ادم متعب بشكل ايه ده 
نزلت مليكه بس لقيت عربيه زاي عربيه سندريلا بالظبط 
وحصان في المقدمه والسواق بتاعه
مليكه ابتسمت وركبت وهي قلبها بيدق وصلت مكان
لقت ورقه مكتوب عليها لوكا دوسي علي الزرار الاحمر
مليكه اشتهجت الكلمات وفعلاً داست علي الزرار الاحمر
ظهر حيطه كبيره مليانه كتب وبين كل كتاب وكتاب شمعه
مليكه بفرحه الله 🥺🥺🥺❤️❤️❤️
وبعدين لقت ورقه مكتوب عليها اطلعي علي السطح 
طلعت لقت النور مطفي وفجأة اتفتح وأدم راكع علي ركبه
وبيقول اول مره شوفتك فيها اتشدليك.بنت جميله
وفي نفس الوقت ب ١٠٠ راجل بتعرف تدافع عن نفسها اوي
عصبيه مجنونه جواها طفله حنينه وطيبه جدا والاهم من ده
قلبها الابيض مبتعرفش تكره حد 
مليكه_لاء بكره نهي 😑😑
ادم ضحك وقال _وعفويتها في الكلام
أدم_مدام مليكه الجرحي تقبلي تكوني حرمي الماصون 
وتكلمي نصي التاني ونفتح صفحه جديده مليانه بالحب وبس
بحبك ياهبلهه😝😝❤️❤️
مليكه وقفت مصدومه وأدم لسه مكانه
وفجأة اتنطتت من الفرحه وقالت الجبله حس الجبله حس 
موافقه يا ابن صفاء
أدم قال وشالها ولف بيها وكانوا مبسوطين من قلبهم بجد 🥺❤️
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع اضغط على : ( رواية للحب رأي آخر الفصل التاسع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية للحب رأي آخر )
reaction:

تعليقات