القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية تزوجني لينقذني الفصل السابع 7 بقلم رحمة محمد

رواية تزوجني لينقذني الحلقة السابعة 7 بقلم رحمة محمد
رواية تزوجني لينقذني الجزء السابع 7 بقلم رحمة محمد
رواية تزوجني لينقذني البارت السابع 7 بقلم رحمة محمد
رواية تزوجني لينقذني الفصل السابع 7 بقلم رحمة محمد

رواية تزوجني لينقذني الفصل السابع 7 بقلم رحمة محمد


جميله بخو"ف : لا نام انت علي السرير وانا هنام علي الارض 
رائد ببرو"د : مبحبش اعيد كلامي 
كان قريب منها اوي وفضلو بصين لبعض وسرحو رائد قرب منها اكتر وفجأه بعد بسرعه : يلا نامي
وهو وقف في الشباك الي في الاوضه وولع سجا"ره
جميله فضلت باصه ليه بحز"ن وهمست : مبخافش علي فكرا ومش هنام بالعند فيك
رائد من غير ما يلتفت ليها : نامي ي جميله
جميله شق"هت لما لقتو سمعها وغطت وشها بسرعه وفعلا نامت
رائد بصلها وابتسم غ"صب عنه واتنهد وراح نام
محمود بغ"ضب : نعممم يختي جميله مين دي الي نرجعها لمنصور ما انتي عارفه اني عايز اتجوزها
سميه : جميله ولا الفلوس 
محمود بصلها بعدم فهم : انتي بتقارني اي ب اي 
سميه بخ"بث : ي غ"بي افهم انا سمعت عمك امبارح وهو بيقول ان منصور قاله ي ترجع الفلوس وتكون الضعف ي تجبلي جميله
محمود بعدم فهم : ايوا انتي هتعملي اي يعني
سميه ابتسمت بخ"بث : نرجعله احنا جميله ونطلب فلوس وهو هيعمل اي حاجه عشان جميله تكون معاه
محمود بسخر"يه : وهو عمي ومرات عمي هيسبونا نعمل كدا
سميه بخ"بث ونبره ماليها الش"ر : عمك ماضي علي وصولات امانه ناخدها من منصور وندخله الس"جن احنا وبكدا يبقا البيت من حقنا ونطرد مرات عمك والبيت يفضي لينا وبس وتسيبك من البت البا"يره دي وجوزك احسن بت في البلد
محمود بتفكير : طب ورائد
سميه : نقوله ان منصور خط"فها ويولعو مع بعض واحنا الي كسبنا الفلوس والبيت 
محمود ضحك : دا انتي عليكي دماغ 
سميه ضحكت : طب جهز نفسك عشان نروح لمنصور نتفق
سمعوا صوت مامت جميله من برا : تمشو بسرعه دي
سميه ومحمود بصو لبعض بستغرا"ب وخرجو يشوفو في اي
جميله ببتسامه حز"ينه : رائد عنده شغل لازم يرجع القاهره هتوحشيني اوي
مامت جميله بد"موع : وانتي كمان ي حبيبتي خالي بالك من نفسك
سميه :في اي ي جميله(وشافت شنطه هدومها) واي الشنطه دي
جميله : ماشيه ي مرات عمي
سميه ومحمود بصو لبعض بصد"مه وكملت سميه : ليي كدا
جميله بصت لرائد الي واقف ساكت : يلا
مامت جميله : طب استني ابوكي شوفي قبل ما تمشي 
سميه فكرت بسرعه وراحت وقفت جنب مامت جميله : استنو افطرو مينفعش تمشو كدا
مامت جميله : ايوا ي رائد يبني افطرو وامشو علي طول
جميله بصت لرائد مستنيه ردت فعله وهو حركه راسه بالايجاب : حاضر
جميله ابتسمت وراحت مع مامتها وسميه خدت محمود ومشيو
محمود بغ"ضب : هتعملي اي دلوقتي
سميه بتفكير وووو...
وبعد ما خلصت كلامها : كدا مش هنلحق نروح لمنصور هات التليفون ارن عليه 
منصور بض"يق : عايزه اي ي سميه انتي كمان 
سميه : انا وانت نفس المصلحه ي منصور انت عايزه جميله وانا هجبهالك بس بشروط 
منصور ابتسم بخ"بث : هديكي الي انتي عيزاه
سميه بصت لمحمود : عايزه وصولات الامانه الي صابر ماضي عليها
منصور بستغرا"ب : عيزاها لي
سميه : لو عايز جميله وافق علي شروطي عايزه نفس الفلوس الي ادتها لصابر وضعفها كمان وعايزه الوصولات ها قولت اي
منصور : موافق طبعا 
سميه ابتسمت بخ"بث : كدا اتفقنا جميله هتكون عندك بلليل 
وقفلت معاه وبصت لمحمود ببتسامه عريضه 
محمود بتفكير : تفتكري هيقعدو بعد الي هتعملي دا 
سميه : اكيد جميله هتقعد مستحيل تمشي يلا روح هات الي قولتلك عليه 
محمود خرج من البيت وسميه راحت علي المطبخ لقت مامت جميله وجميله واقفين مع بعض ابتسمت بخ"بث وقربت منهم 
سميه : روحو انتو اقعدو مع بعض وانا هجهز الاكل 
مامت جميله : لا ميصحش ي سميه 
سميه : والله ابدا اشبعي من بنتك قبل ما تمشي يلا روحو 
وفعلا خرجو من المطبخ الإتنين تحت نظرات سميه الي كلها ش"ر وبعد فتره جه محمود 
محمود : خدي 
وبعد ما سميه جهزت الاكل 
قعدو كلهم عشان يفطرو وصابر كان موجود 
بعد فتره خلصو وبعدها مامت جميله اغمي عليها ووقعت علي الارض 
جميله جريت علي مامتها بخو"ف : ماما مالك 
رائد جري عليها وشالها ووداها اوضتها : رنو علي الدكتور بسرعه 
صابر : المستشفى قريبه من هنا 
رائد شالها تاني وخرج من البيت ركب عربيتو وصابر ركب جنبو وجميله ركبت مع مامتها ورا ومشيو 
تحت نظرات سميه ومحمود الي مبسوطين ان خططتهم نجحت
سميه مسكت التليفون ورنت علي شخص : دورك جه 
وبعد دقايق وصلو المستشفى ودخلو بمامت جميله 
جميله بد"موع : الدكتور بسرعه 
الدكتور جه وكشف عليها وووووو..
يتبع....
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية تزوجني لينقذني الفصل الثامن )

لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تزوجني لينقذني ) 

reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.