القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية في يد الشيطان الفصل السادس 6 بقلم شهد هاني

رواية وقعت في يد الشيطان الحلقة السادسة 6 بقلم شهد هاني

رواية وقعت في يد الشيطان الجزء السادس 6 بقلم شهد هاني

رواية وقعت في يد الشيطان البارت السادس 6 بقلم شهد هاني

رواية في يد الشيطان الفصل السادس 6 بقلم شهد هاني

رواية في يد الشيطان الفصل السادس 6 بقلم شهد هاني

ادم:هاااا ي زف*ت انت مدام مالها.
دكتور بغيظ:الخبطه جامده علي دماغها ممكن تفقد الذاكره للاسف.
ادم بصدمه: ازاي فاجأة سمع صوت شوق الي ماسكه دماغها بتقول اهاااااااااا دماغي وجعاني اوي.
ادم:قال شوق انتي كويسه.
شوق:رفعت عنيها ليه وقالت مين حضرتك وانا بعمل اي هنا.
ادم بغضب:خبط ايده جامد علي الحيطه وقال شوف ي دكتور بها*يم مالها دي.
دكتور:قرب من شوق قال ي مدام انتي اسمك اي.
شوق:اسمي شوق.
دكتور:طب مين الي واقف دا وكان قصده علي ادم .
شوق: معرفوش هو مين انا اي الي جايبني هنا انتوا مين.
ادم:انا جوزك ي مدام شوق انتي كدا حاليا فقده الذاكرة.
شوق بصدمه:انا مرات الموز دا.
ادم:اتصدم من أسلوب شوق وقال لي دكتور اتفضل انت.
دكتور:تمام عن اذن حضرتك دي الروشته.
ادم:تمام.
شوق:حاولت تقوم تقف عشان تخش الحمام.
ادم:رايحه فين.
شوق:دخله الحمام وقفت مسكت دماغها بتعب وقالت ممكن تسندني.
ادم:ممكن راح مسكها ايده كانت في وسطه.
شوق:ميلت راسها في حضنه بتعب.
ادم:من قربها ليه حس بي احساس مختلف وضربات قلبه بتزيد.
شوق: حطت ايدها علي صدر ادم وقالت ادم انا راسي وجعاني.
ادم:من قربها ليه بطرقتها المختلفه وقال معلشي ي شوق خشي الحمام غيري هدومك اطلعي هكون جبت دواء ماشي.
شوق:ماشي هو انا كنت بحبك مجوازك علي الحب.
ادم: دخلها الحمام وبص ليه مش عارف يقولها اي وقال اه ي شوق.
شوق:لسه هتكلم.
ادم:قفل الحمام عليه ومشي وسابها طلع ركب العربيه بتاعته.
ياسين:ركب العربيه بتاعته وصل عند بيت شوق وبيقول ققول اي ققولها بنتك معرفتش احافظ عليها واتخ*طفت .
ام شوق:قاعده في الصاله بتقول ي شوق ي بنتي انتي فين عماله تعيط.
ياسين:خبط علي الباب.
ام شوق:جريت وقالت شوق شوق بنتي بتفتح الباب شافت ياسين وقالت شوق فين ياسين ي ابني.
ياسين: حضنها وقال متخافيش ي امي تعالي نخش بس ونكلم.
ام شوق:اتفضل ي ابني تعالي ودخله وقال فين شوق اتاخرت ليه.
ياسين:مسك أيدها ودمعه نزلت منه وقال شوق اتخ*طفت ي امي الخا*طف اجوزها وللاسف صاحب عمري هو الي عمل كدا بس ابوس ايدك مش تقلقي انا هجبها منوا غصب عنوا.
ام شوق:لطمت علي وشها وقالت خ*طف بنتي ليه الي منه لله قوم ودني لي بنتي ابوس ايده يرجعه لي حضني.
ياسين:اهدي ي امي الموضوع مش كدا.
ام شوق:ملياش في انا هروح لازم اروح لي بنتي دلوقتي.
ياسين:تعالي معايا .
عند شوق: دخلت الحمام ولبست هوت شور*ت وكل من فوق وفردت شعرها وطالعه من الحمام ماسكه دماغها .
ادم:داخل بيقول شوق طلعتي واتصدم من الي شافه.
شوق:قالت مالك واقف عندك كدا ليه حط دوا واتفضل عشان عاوز انام.
ادم:مش كان مركز في كلامها كان مراكز مع جمالها وقف عندها كان لسه هيبوسها د
شوق:ضر*بته بي القلم
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية وقعت في يد الشيطان الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية وقعت في يد الشيطان )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.