رواية جارحي الفصل الخامس 5 بقلم ملك وائل

رواية جارحي الحلقة الخامسة 5 بقلم ملك وائل
رواية جارحي الجزء الخامس 5 بقلم ملك وائل
رواية جارحي البارت الخامس 5 بقلم ملك وائل
رواية جارحي الفصل الخامس 5 بقلم ملك وائل

رواية جارحي الفصل الخامس 5 بقلم ملك وائل

يسرا بدموع . ايوا ي اماني الحقيني مش لقيه ملك وجوزها مطلقها
اماني بخوف.انا كنت برن عليكي عشان اقولك ملك عندي وهي وتعبانه شويه عشان حامل
يسرا بصدمه. انتي بتقولي اي ملك حامل
اماني. اه وتعالي بسرعة علشان هي تعبانه اوي وانا مش عارفه اعمل ايه
يسرا. حاضر جايه جايه
يسرا لبست بسرعه ورنت علي مصطفي ياجي ياخدها
مصطفي. ايوا ي ماما عامله اي
يسرا. مفيش وقت ي مصطفي ملك عند اختي وحامل وهي تعبانه واماني مش عارفه تتحرك بيها لوحدها هات العربيه وتعالي بسرعه
مصطفي بصدمه وفرح. حامل
يسرا. مش وقته ي مصطفي تعالي بسرعه
مصطفي. حاضر حاضر
ونزل بسرعه وهو جايب العربيه اول م وصل يسرا نزلت بسرعه وركبت مع مصطفي وراحت البيت عند اختها
بعد شويه وصلوا ونزلوا
ملك كانت لسه تعبانه واماني قعده جنبها اول م الباب خبط راحت فتحت بسرعه
مصطفي طلع يجري علي جوا واول م شاف ملك بصلها بحب وصدمة وخوف مشاعر مش مظبوطة. 
ملك بصدمه. انت بتعمل اي هنا ااااااااها
مصطفي جري عليها وشالها ونزل بيها ركبها العربيه ونزلت يسرا واماني
ملك بوجع.ابعد عني انا هعرف اروح بتقوليله لي ي ماما
يسرا. اهدي ي ملك انتي تعبانه قوليلي ايه اللي حاسه بي
ملك بوجع. بطني بتتق*طع مش قادره استحمل الوجع
مصطفي اتحرك بالعربيه وهو مخضوض عليها
ملك بوجع. ااااه ي ماما مش قادره
يسرا بحزن. معليش خلاص اهو اخلص شويه ي مصطفي
مصطفي. اهو ي ماما خلاص اهوا
ملك بصت لمصطفي لي بيقول لمامتي ماما!
مش انا طليق.توا؟ 
 وبعد كده بصت ليسرا واماني
ملك. بتقوليلها لي ي خالتو مش قولتلك اطلبي اوبر
اماني. مهو بصراحه ي ملك انتي تقيله ومش هعرف اشيلك
مصطفي ضحك
ملك بصتله بق.رف
مصطفي بصلها بحزن
ووصله وقف قدام المستشفي يسرا واماني نزلوا ومصطفي كان نازل  هيشيل ملك لكن هيا موفقتش وسندت علي اماني ويسرا
دخالت المستشفي والممرضين خدوها
.................................. 
الدكتور.محتاجين نعمل غسيل معده
مصطفي.طيب اعمل اللي حضرتك شايفه ي دكتور
الدكتور.تمم اتفضل انزل للحسابات تحت
مصطفي.تمم وكان نازل واماني مسكته
اماني.لي طلقت ملك ي مصطفي ملك كانت كل يوم تعيط وتنام ف حضني من كتر العياط ايه الكلام اللي كنت بتقولوا دا 
دي بقت بتكر*هك ي مصطفي انت ازاي تفكر تعمل كدا انت مصدق ان ملك تكلام واحد عليك
مصطفي بحزن. انا كنت متعصب ومكنتش اعرف اي حاجه غير لمه الولد اللي كان عانمل عليها بنت جالي وقالي كل حاجه وانه مكنش يعرف انها متجوزه
اماني. علي العموم تعبناك معانا شكرا علي اللي عمالتوا معانا انهرده وانا هنزل للحسابات تقدر تمشي
مصطفي. انا مش همشي غير لما ملك تبقي كويسه وهتروح معايا
اماني بحزن. انت مكنتش عايش الاسبوع اللي ملك عاشته معايا ده اوحش اسبوع اشوف في ملك بشكل ده ملك كانت رفضه الاكل والشرب وكانت طول اليوم ف الاوضه والبلكونه تفضل تعيط كانت بتنام و الدموع مش بتنشف من علي خدها كانت بتكلام امها وتقولها انها كويسه ومقالتلهاش انكم مطل.قين انت متعرفش حاجه ي مصطفي
مصطفي بحزن. انا نازل ولمه اطلع يمكن توفق انها ترجع معايا
اماني. شكل السنه اللي عشتها مع ملك معرفتش فيها ملك بجد
مصطفي بحزن. عارف عارف انها لما بتزعل من اي حاجه بتقفل منها
بس يمكن توافق هي دلوقتي حامل وهتوافق ترجع معايا علشان إبنانا
اماني. روح روح ي مصطفي انا تعبت من الكلام معاك ملك مش عايزه ترجع معاك وبصراحه مش عايزه تشوف وشك
مصطفي بصلها بحزن ونزل للحسابات دفع كل حاجه ونزل للمسجد اللي ف المستشفي وفضل يصلي ويدعي ربنا انها توافق ترجعله تاني
اماني نزلت تدفع ولقيت ان كل حاجه خلصانه عرفت ان مصطفي دفع
ملك خلصت وخرجت وكان احسن مصطفي خلص وطلع لملك
اماني.الف سلامه عليكي ي حبيبتي
ملك بصتله بخبث.الله يسلمك ي خالتوا بس الدكتور مقلكيش التس*مم ده من ايه؟ 
اماني بخوف.احم احم اه لاء مقليش
ملك.قالي انا اقولك عارفه كشري ****
الي انتي جبتي منوا دا قالي انه با*يظ
اماني.طب ازاي ده جي فيكي وانا اكلت اتنين
ملك.علشان اتعوتي عليهم ي خالتوا 
والباب خبط ومصطفي دخال
ملك اول م شافته كشرت وبصتله بحزن والدموع اتجمعت ف عنيها وكانت هتعيط يسرا خدتها ف حضنها
اماني.راحت لمصطفي
اماني.اي ي مصطفي مش قولتلك روح انت ومتدفعش حاجه
مصطفي.ولو انا مدفعتش مين هيدفع ملك مراتي
ملك طلعت من حضن امها
ملك بعيط.طلقتك مش عايزه ابقي مراتك
مصطفي بصلها بحزن
مصطفي.ممكن تسبوني شويه معاها
ملك بغضب.مش عايزه اقعد معاك ابعد عني مش طلقتني وسبتني ومخلتنيش اقول كلامه وحده ادافع بيها عن نفسي وانت عرفت الحقيقه وعرفه كل حاجه صدقت اني مقدرش اعمل كده صدقت وبنسبه لبنك انا مش همنعك منه واتجوز ي مصطفي وعيش حياتك وابنك اول ما ينور الدنيا انا الي هجبهولك لحد بيتك يقعد معاك يوم اتفضل اطلع برا
مصطفي.متعيديش نفس الغلطه لي نبعد عن بعض
ملك بغضب.مش عاوزه اسمع ولا كلمه اتفضل اطلع برا
وف الحظه دي
دخال واحد وكان ماسك ورد
الشاب.الف سلامه عليكي ي بطه كدا لازم كل القلق  دا كله….
مين دا ومصطفي هيعمل ايه؟ 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط على : ( رواية جارحي الفصل السادس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية جارحي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-