القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية للحب رأي آخر الفصل الرابع 4 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الحلقة الرابعة 4 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر الجزء الرابع 4 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر البارت الرابع 4 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر الفصل الرابع 4 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الفصل الرابع 4 بقلم نسمة محمود


مليكه بعد مخلصوا تلبيس الدبل وقفت علي الكوشه وقالت
أيه بنت مش هتزغرط مش هترقص هجبها من شعرها ده
انا مليكه والأجر علي الله 👍🏻🥲
(جدعان انا خوفت من مليكه بجد🙂🤝)
أدم_هي ديه الي هتشيل سمعه أدم الجرحي يابابا هي ديه 
فهد_م انت لو بتسمع كلامي وشوفت ربع جنيه تربيه مكنتش هجبلك سواقه توكتوك
مليكه _بالهنا والشفا احبايبي 
نهي بصت لمليكه كده من فوق لتحت
مليكه _اممم اه راحت نطه علي نهي ولفت ايديها لورا ضهرها
نهي_ااااه ايدي سيبي ايدي اعهه هتكسر/يها يامجنونه 
مليكه_حيات ربنا قادره احط ايدي الاتنين جوه عينيكي بلطجه بقي علشان تحرمي تعملي معايا حركات كيد النسا ديه 
آدم_اوعي يامليكه سبيها 
مليكه_لاء
أدم سحب مليكه بكل قوته واخدها ودخل جوه وقفل الباب الفله
فهد اعتذر من الضيوف والحفله خلصت
احمد واشرقت آخدوا نهي علي المستشفى علشان يطمنوا علي ايديها وفهد خلي صفاء تاخد الشوفير وتروح تطمن
مليكه _وسع ياض سيب ايدي 
آدم_أيه ياشيخه مقضيها بطلجه ولا اكنك في الحاره اول مجيتي رفعتي عليا سلا/ح ابيض وبره علي الديجي 
رفعتي عليه.المو/س وضربتي البت وانا بقول بكره هتتغير 
مليكه _ايوه وبعدين 
ادم بنفاذ صبر_انتي ايه ياشيخه تلاجه جبله مبتحسيش معندكيش قلب ايه البرود ده
مليكه بصتله بحزن وسكتت
آدم_لاء متسكتيش اتكلمي زعقي اتخانقي انا عايز اعرف ايه الي يوصل بنت جميله لكده 
وبعدين بصلها واستغرب انها ماسكه نفسها من العياط 
آدم قرب من مليكه ومسك ايديها وقال _انا حابب اساعدك
حابب اعرف ايه حكايتك حابب نفتح صفحه جديده حابب نكون صحاب طول فتره الخطوبه ونعرف بعض اكتر
مليكه _ايه جو النحنحه ده
آدم_يخربيت فصلانك
مليكه _انا عايزه انام تصبح علي خير 
طلعت علي اوضتها وقفلتها وأدم فضل تحت بيفكر
آدم_معقول ابن الأكابر حب سواقه توكتوك وضحك 😊
مليكه في التلفون_ايوه يابت يايسو وحشاني يابنت اللزينه
ياسمين _حبيبي ألوكا والله وحشني اكتر
ايوه بقي اكيد أمك نحله علشان تجيب العسل ده كله
ياسيمن_مالك ياروح خالتك اظبط بدل م اظبطك انا  
الاه الاه الاه ده احنا لسنا طويل بقي 
ياسمين _وبنعرف ناخد حقنا بالدراع كمان 
مليكه_في ايه يابت 
ياسمين _خليكي معايا دقيقه بالظبط 
مليكه استنت ياسيمن لكنها طولت نص ساعه فقفلت واتصلت تاني
ياسيمن _معلش كنا بنخيطوا 
مليكه _عور/تيه 
ياسيمن_تعو/يره ثغننه خالث بالث مالث في الدماغ بث خمسه وعشرين غرزه بث والله 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
مليكه _صراحه قليلين فرحي بعد شهر انا عزماكي
ياسيمن_الف نهار  ابيض مبرو....... نعم ياروح خالتك
مليكه حكت لياسمين كل حاجه
ياسيمن _مش مهم المهم اني هكوي شعري .
مليكه_غوري عايزه انام وقفلت 
مليكه هو ايه ايه السرير الي كله ريش ده انا بحب نومه الارض ياااه بتفكرني بنومه التخشيبه احلي ايام ايام السجن 🌚🌚
صفاء_يافهد 
فهد_عملتي ايه مع نهي
صفاء _لاء ايديها الاتنين اتجبسوا بس 
فهد_طب كو... ينهار اسمر 
صفاء _البت ديه لازم نشوف معاها حل مش كده
فهد_هي وهو هيربوا بعض سبيهم كده انا مش هغير حاجه فيها هي لما تبتدي تحب آدم هتتغير علشانه 
في صباح يوم جديد ومشرق علي ابطلنا آدم مليكه يامليكه
مليكه _خير يا وجه الخير
أدم _خير يختي خير البسي هنروح النادي
مليكه _ده ايه النادي ده 
أدم_ده حاجه كده زاي قهوه يامليكه عارفه الاقهوه
مليكه _طب يله انا لبسه 
ادم_هتيجي معايا بشروال وتيشيرت لاء غيري هدومك 
مليكه _بقولك ايه اصطبح كده وقول ياصبح
فهد_سبها علي راحتها يابني هي بترتاح كده 
صفاء_لولو تعالي هاتي بوسه لماما 
مليكه راحت وحضنت صفاء واديتها بوسه وطلعت من جيبها ورده مكتوب عليها صباح الخير بس الخط كان ملعبك
مليكه ب ابتسامه_حاولت اتعلم امبارح من علي جوجل اني اكتب وكتبتها علشانك 
فهد_مليكه حابه تكملي تعليمك وابتسملها 
مليكه بفرحه_بجد يابابا 
فهد_انهارده علي الساعه خمسه المدرس هيجي 
مليكه بتنطت من الفرحه وهي مش قادره تتحمل كميه الفرحه وحضنت ادم وقالت هبقي دكتوره صح 
ادم بضحك _صح 
مليكه بعدت ب إحراج وقالت علشان الخبر ده هطلع جري اغير لبسي 
أدم _اخيراااا اقتنعت مش مصدق نفسي يالمبي والله وضحك .
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية للحب رأي آخر الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية للحب رأي آخر )
reaction:

تعليقات