القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني الفصل الثالث 3 بقلم أمل زكي

رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني الحلقة الثالثة 3 بقلم أمل زكي
رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني الجزء الثالث 3 بقلم أمل زكي
رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني البارت الثالث 3 بقلم أمل زكي
رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني الفصل الثالث 3 بقلم أمل زكي

رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني الفصل الثالث 3 بقلم أمل زكي

وجري ضرب الشاب ده بقوه وغضب وغيره عمياء وشد نسمه من ايدها بع"نف وركب عربيته وراح للدكتوره وهي طول الوقت بتعيط لحد ما وصلت والدكتوره كشفت عليها 
الدكتوره : واضح انها عروسه  بس ياريت ميكنش حصل مشاكل هي بس مختلفه عن اي بنت تانيه بس هي نقيه وبريئه جدا ومفيش اي حد قرب لها غير من فتره لا تتجاوز ال 5 ساعات 
صقر بصدمه وغضب من نفسه : اييييييه ازاي يا دكتوره طيب ممكن دقيقه 
ابتسمت نسمه بقوه وثقه 
والدكتوره فهمت صقر كل حاجه وانه نسمه مختلفه في جسمها بس هي بريئه جدا وصقر شكرها وخرج هو ونسمه وروحوا ونسمه بتبتسم ببرود : طلقني يا صقر طلقني انا منفعكش  
صقر ببرود مزيف : مين اللي كنتي بتحضنيه ده 
نسمه بتريقه : بتغير يعني ههه والله انت لو كنت بتحبني كنت هتثق فيا 
وقف صقر العربيه ونسمه كانت هتخبط راسها وصقر حط ايده بسرعه 
ونسمه بعدت بغضب باين علي تفاصيل وشها 
صقر ومسكها من كتافها بغضب : قولي لييي انا اعمل اي نسمه انا صعيديي فاهمه يعني اي حد مكاني كان طخك عيارين ومحدش اتكلم نسمه انا بدمنك وكنت بتمني اللحظه اللي فيها نتجمع مع بعض ونبقي روح واحده وكنت طالع اعتذر منك وعمي نده لي وكلامه عصبني ونساني كل تفكيري عارفه عايذ حفيد انهارده قبل بكره نسمه انا يمكن بغير عليكي بجنون ومتمناش حد بس يلمس ولا شعره واحده منك نسمه يمكن القدر جمعنا ببعض عشان فعلا نكون سند لبعض وبعدين مين الشاب اللي كنتي واقفه معاه ده يا هانم انطقي ضغط علي ايدها بدون ما يحس من غيرته العمياء 
نسمه بعياط : ايدي يا صقر ده اخويا في الرضاعه كان مسافر برا ولما عرف اني اتجوزت جه يباركلنا بس انت رديت عليه كويس اوي 
شدها صقر لحضنه وهمس في اذنها : حتي لو اخوكي في الرضاعه حضنك ده ليا انا وبس ولا ابوكي حتي انا ليا كامل الحق فيكي فاهمه انا مهووس بيكي
ابتسمت نسمه بحب : كنت ناويه اعذبك زي ما عذبتني بكلامك بس مقدرش علي بعدك وحضنته هي الاخري ولعبت في شعره وما زادت هذه الحركه الا حبه وجنونه 
وقطعهم خبط علي ازاز السياره 
ونزل صقر النقاب بسرعه وفتح الازاز وكان شرطي وطلب بطاقتهم طلع صقر بطاقته والشرطي بص لها بخوف معالي الباشا اتفضل ومشي صقر وراح برج معين ونزل هو ونسمه وشالها ومحدش حواليهم خالص ودخلها الاسانسير وحاوطها وبص في عينها بس كانت كفايه لاسره والاسانسير اتعطل ونسمه بدأت تخاف ومسكت في صقر اكتر وشدته ناحيتها لحد ما اشتغل وشافت وضعهم بعدت بخجل شديد وهو ضحك عليها وعلي خجلها وقال بخ"بث : اعتبريني زي جوزك يا بنتي والاسانسير اتفتح  وفتح صقر شقه في البرج 
نسمه بتساؤل: صقر هو احنا جينا هنا ليه 
شالها صقر بحب وبص لعيونها بخ"بث : هنجيب احفاد للعيله مش واحد وقفل الباب برجله ودخلها وحطها علي السرير بهدوء كأنها ازاز خايف عليه من الكسر وكاد ان يقترب منها ولكن نسمه منعته بخجل : ممكن اخد شاور الاول 
ابتسم صقر بحب: براحتك ودخلت نسمه وجه اتصال لصقر 
صقر : مين 
؟؟؟ مجهول ؟؟؟ : خلي بالك من السخان ومن مراتك يا صقر بيه 
وقفل في وشه 
صقر قلق جدا وبدأ يحاول يوصل لنسمه بس المايه صوتها عالي قطع تفكيره انفجار ووو 💔💔💔
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حكايتي مع صعيدي الجزء الثاني )
reaction:

تعليقات