القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الثالث 3 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الحلقة الثالثة 3 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الجزء الثالث 3 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد البارت الثالث 3 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الثالث 3 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الثالث 3 بقلم شهد هاني

أسد:وقف قدام المستشفي بغضب وقرر ير'مها قدامها بدون رحمه بس الصدمه لما نور جه علي وش جميله.
أسد بصدمه:قال جميله بنت عمي سليمان وقام طلع من المستشفى راح ركب جنبها ورا وقرب من ملامحها وحس بوجع في قلبه لما شافها كدا وقال اتفوووو' كلكوا صنف وس'خ وبص علي جسم'ها الي كان بابن من تحت الملايه راح مغطيها وقال اه ي عني ابوكي يمو'ت من هنا تلفي علي حال شعرك ي بنت** تلاقي اخوكي مش قادر عليكي وشالها ودخل بيها المستشفى.
عند رفعت:دخل الشقه وقال جميله انتي فين ي بنتي انا جاي اخدك معايا.
ماجد:واقف عند باب مربع ايده بيقول هاااا لقتها ي عمووو وضحك بسخرية .
رفعت بغضب:هو انت ازاي مش خايف علي اختك او تسأل عنها أو تنزل تدور عليها انا شايفك بارد في نفسك.
ماجد خاف:وقال هااا لا طبعآ خايف انت متعرفش هي غاليه عندي قد اي بس اعمل اي اختي فا'جرت مش قادر عليها وانا صراحه لازم اعملها كشف العذر'يه عشان اتاكد هي بنت ولا لا.
رفعت بغضب:ضر'به ب البوكس في وشه وقال انت اتجنن'ت يلا اي الكلام ال بتقوله دا ولسه هيكمل لاقيه فون بيرن ساب ماجد.
رفعت:اي مستشفى اي تمام خليك معاها انا مسافه السكه هكون عندك
ماجد:مين الي في مستشفى في اي.
رفعت بغضب:اختك اختك في مستشفي.
ماجد بخوف مزيف:اختي حببتي استنا ي عمي انا جل
اي معاك ادي اخره المشي البطا'ل.
أما عند الاسد:واقف علي راس جميله بغضب مستنيها تفوق بيبص لي وشها الي شبه الملاك بيقول ازاي تكوني ملاك بشكل دا وبص ليها من فوق لي تحت وقال يطلع منك كل دا.بقلمي_شهد_هاني_عبد_الحافظ
جميله بدأت تفوق:هي بتقول ابعد عني مش تلمس'ني انا اختك انا امانه بابا ليك.
أسد بصدمه:اختك امانه هو في اي وقال بصوت يرعب جميله.
جميله شهقت بخوف:وقالت ابعد عني ابعد عني فتحت عنيها شافت قدامها شخص عضلاته بارزه طول بعرض وقالت بخوف انت مين.
أسد بسخريه:مش مهم انا مين المهم انا الي انقذتك وجبتك هنا بي الملايه بتاعتك.
جميله بصت: علي جسمها انكسفت بدات تغطي في وقالت كلكوا حيو'انات بتجروا ورا شهو'ات .
أسد بعصبية:لا عندك هنا وقفي ومسكها من شعر'ها جامد وقال انتي أو غيرك مقدرش يعلي صوته عليه ويطول بربع كلمه متجيش واحده رخيصه زيك تعملهم عليا.
جميله بعياط: سبني حرام عليك سبني مش يبقا من كله انا اخويا هو سبب اني اطلع من بيتي كدا اخويا كان ولسه هتكمل.بقلمي_شهد_هاني_عبد_الحافظ
لقت ماجد داخل ممثل الخوف:بيقول كنتي فين ي اختي ي حببتي كدا توقعي قلبي عليكي وبص رفعت الي بيبصله بشك بيقول دا حته عمو قلقل عليكي.
جميله بخوف:ابعد عني مش تلمسني انت سبب في كل الي بيحصلي انت فاهم..
رفعت:جري عليها وقال جميله حببتي مالك اهدي بس بص لي شكلها وقال اي دا ي جميله.
جميله:بصت لي اخوها وقالت ولسه هتكلم.
كان ماجد شهق بغضب وقال:اه ي بنت الكل'ب هي وصلت تمشي في شارع ب ملايه وقال أنا لازم دكتور يكشف عليكي يشوفك بنت ولالا.
أسد بصدمه هو وجميله:وقالت جميله بعياط محدش هيقرب مني انت فاهم انا محدش لمسن'ي غير اخويا.
ماجد بخوف غضب:ضر'بها بس القلم جامد وقال انتي عيارك فلت وبقيتي فا'جره.
رفعت بغضب:نزل ايد اعملي احترام وجميله محدش هيكشف عليها عشان هجوزها لي اسد.
اسد:نزل الخبر عليه بصدمه وقال استحاله اجوز واحده زي دي.
ماجد بغضب:وان كدا جميله هتروح بي ايده وقال محدش هيجوزها غير لما نكشف عليها ونشوف هي عذر'اء ولا لا.
رفعت بغضب:هيكلم.
ماجد:معلش ي عمي دا اختي وانا حر فيها ونادى دكتوره وجت وقالت اتفضله اطلعوا برا.
جميله بصو'يت:محدش هيقرب مني عشان انا بنت ولله عظيم بنت.
وللاسف محدش سمع عليها لانها بنت كائن ضعيف.
دكتور:طلعت وقالت....
يتبع....
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد )
reaction:

تعليقات