القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خادمة الصقر الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الحلقة الثامنة والثلاثون 38 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الجزء الثامن والثلاثون 38 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر البارت الثامن والثلاثون 38 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم يوستينا سامي


في اوضة معاذ 💔😭
دخل خالد الاوضة لقي نغم و قمر قاعدين  بيحاولوا يهدوا معاذ ..
قمر بدمو*ع / خلاص بقي يا معاذ و حياتي عندك انا كل الساندوتش ده 
خالد بحد*ه/ ايه ده انتوا شكلكوا عامل كدة ليه .. و معاذ ليه بيعي*ط . مالك يا زيزو 
معاذ و هو بيبعد اكتر عن خالد/ ملكش دعوة بياا 
ابعد عني  انت كنت عايز تضر*ب بابي انا شوفتك ، انا كلمت جدو و هروح معاه ، انا مش هاقعد  هنا تاني 
خالد بستغراب / اضر*ب بابا ايه بس يا زيزو ده احنا بنلعب مع بعض...و بعدين كلمت جدو .. ليه بس
 هو في حد هنا زعلك في حاجة.. ما تفهمني 
بص لنغم و قمر / و انتوا عاملين كدة ليه ما حد فيكم يفهمني .
نغم مسحت دمو*عها و اخدت خالد من ايده و دخلوا اوضتهم / معاذ نفسيته ز*فت بجد ، علشان شافك انت و صقر عايزين تمو*توا بعض .. شوفتوا اخر اسلوبكم 
خالد بصدمة / و هو مستوعب الكلام ده يا نغم ده عيل صغير .. اكيد هو مضا*يق لاني بعيد عنه بس 
انا هروحله 
نغم مسك ايد خالد قبل ما يتحرك  / خالد اسمع مني الاطفال بيحسوا بكل حاجة 
و هو كان حاسس ان انتوا الاتنين بتكر*هوا بعض بس لما شاف خنا*قتكم اتاكد و رفض ياكل و يشرب 
خالد بو*جع / حتي العيل الصغير مو*جوع ده ايه العيلة دي 
نغم بجدية/ ما انا قولتلك انتوا عيلة فقر مصدقتنيش 
يا خالد ، بقولك ايه انا ماليش في النكد ده 
اعمل حسابك اني هنزل ابلبط في البسين اللي تحت ده  انا و معاذ يعني علشان يفرفش شوية
خالد مسكها من قفاها / انشالله عن ا*مه ما فرفش بسين ايه اللي عايزة تنزليه و صقر موجود و الخدم اظبطي كدة بدل ما اعل*قك من رجل واحدة 
نغم / بس يا خالد ارحمني قفايا ورم منك و بعدين 
 فيها ايه يعني .. ده انا كنت هقولك خلي صقر ينزل معانا 
خالد مسك نغم من قفاها تاني  / صقر مين اللي ينزل معانا لمي الدور احسلك .. سامعة ولا لاء 
نغم / يا عم بس سيبني ، انا قصدي ان كلنا ننزل مع بعض علشان زيزو يحس اننا عيلة .. فاهم حاجة 
اكيد طبعا مش فاهم انا فقدت فيك الامل خلاص 
و فاجاه خالد شدها لحضنه و كانت نغم قريبة منو اوي و بتبص في عينيه و هو كمان .
خالد بحب / برغم كل اللي انا فيه ده ، الا اني نفسي اخدك و نمشي من هنا حالا علشان وحشتيني اوي
بذمتك مش نفسك نبقي في مكان لوحدنا انا و انتي 
نغم كانت سرحانة في كلامه و حضنته / نفسي اوي يا خالد بس ده مش هيحصل و مش هبقي مراتك رسمي الا لما تطلق حبيبة   ، نفسي اطمن بقي ان كل الحوارات دي خلصت للابد 
خالد و هو بيطبطب عليها / هتخلص والله ..بس انتي اصبري شوية .. بقولك ايه مافيش بوسة مثلا تصبيره لحد ما الحظر بتاعك يتفك 
نغم و هي بتز*قه/ ده بعينك يا جوز الاتنين ، اوعي اروح اشوف معاذ 
خالد ابتسم / و انا كمان و رايا مشوار مهم اوي 
______________________________________________
في المطعم 🧆
جاسر و عزة كانوا بيتكلموا مع بعض 
عزة بضحك / طب والله كريم ده جدع اوي .. ده كفاية انه قرر ينسي اذ*ية ابوها و اتجوزها ..صحيح الحب بيعمل المعجزات 
جاسر / عندك حق .. بس مش في كل الاوقات طب ما عندك صقر و قمر بيحبوا بعض و كلنا عارفين 
و رغم ذلك عمرهم ما هيكونوا مع بعض ..
عزة بز*عل / معاك حق في قصص كدة بتبقي معروفة بالفشل .. صحيح سهيلة فين دي اتاخرت اوي.. هي مش هتيجي ولا ايه
جاسر بهزار /  ايه ده هو انتي مداياها ميعاد ولا ايه .. انا مش بتكلم مع سهيلة اصلا..انا بس كنت برخم عليكي بقولك ايه .. انا هطلب اكل اطلبلك معايا 
عزة بفرحة / موافقة.. هاكل معاك علشان بس افتح نفسك 
جاسر مسك ايديها / اتفقنا يا عم الحج 
عزة ز*قت ايده/ طب اظبط يا لذيذ هاا و ابعد ايديك بدل ما توحشك 
جاسر برق بصدمة و طلب الاكل و لقه كريم بيرن عليه / الو يا عريس هو انت مش منبه علينا ان مافيش حد يكلمك ..اهو انت اللي بترجع في كلامك
ايه ده مال صوتك يا كريم .... ايه 🙀
قفل جاسر السكة في وش كريم و بص لعزة / واضح ان النحس مش ناوي يبعد عن شلتنا .. كريم راجع هو و ياسمين و طالبة الطلاق 
عزة / يا نهار اسووود ..و هما لحقوا 
_____________________________________________
في بيت عند حبيبة 🤫🙀
حبية بتتكلم في التليفون
حبيبة / طب و انا مالي ، خالد بقاله اسبوع قافل تليفونه و اكيد قاعد في الفيلا .. انت اتجننت اروح الفيلا عند صقر ، طب ده كان عل*قني كدة 
الشخص/ لا يا روح ا*مك انا مش مرجعك من برا علشان ماتنفذيش اللي انا عايزة ، اظبطي كدة 
انتي من ساعة ما رجعتي و علاقتهم اتحسنت ببعض مش سائت 
حبيبة / طب انا ذ*نبي ايه ، انا عملت كل اللي انت قولتلي عليه 
الشخص بعص*بية / لا ذنبك ، سامعة ولا لاء 
اعملي حسابك هقابلك بعد يومين في الفرح اوعي تبيني انك تعرفيني.. سامعة 
حبيبة بخو*ف / طيب حاضر  .. سلام 
و قفلت حبيبة التليفون و قعدت علي الكنبة 
بق*لق/ انا ايه رجعلي من برا ما انا كنت بعيدة عن كل الحوارات دي .. بجد مش عارفة ارضي مين 
و فاجاه لقت الباب بيتفتح و دخل خالد ..حبيبة اول ما شافته جريت ناحيته و حضنته 
حبيبة / وحشتني اوي يا خالد ، ليه بعدت عني كل ده .اخس عليك بجد
خالد و هو بيبو*س رأسها / مكنتش عارف اخلص من صقر يا حبيبة كان قاعد علي ودني ، المهم اني رجعتلك 
حبيبة / عندك حق يا خالد دي اهم حاجة ، المهم فتحت كلام مع صقر علي اي حاجة عني 
خالد / فضل يقول كلام كتير بس سيبك انا عايزك ترجعي معايا الفيلا يا حبيبة ، علشان صقر يتاكد اني مش لوحدي و انك عمرك ما هتخرجي من حياتي ابدا 
حبيبة / ايوا طبعا ... هجهز هدومي و نتحرك مع بعض 
و فعلا حبيبة جهزت حجاتها و دخلت الفيلا و كانت حاسة انها امتكلت الدنيا ..
حبيبة في سرها و ماسكة ايد خالد / ياه يا  حبيبة
اخر مرة جيتي هنا اطردتي زي الكلبة بس دلوقتي انتي جاية هانم و الكل هينفذ اوامرك .
خالد و هو حاطط ايده علي كتفها / سرحانة في ايه يا قلبي بقي 
حبيبة / فيك انت .. علشان واحشني بجد و نفسي اوي يجمعنا مكان واحد زي زمان ، فاكر يا خالد لما كنت بفضل سهرانة طول اليوم مستنياك بس ترجع من الشركة علشان انام في حضنك و اطمن .. يا ترا لسه وحشاك
خالد اتاثر اوي بكلامها / اوي يا حبيبة انتي مش متخيلة الفتره اللي بعدتي فيها انا حسيت بايه 
و قرب خالد و حضنها و اتفاجاه بحد بيضر*به علي ضهره .
_____________________________________________
في المكتب عند عساف 🙂🥰
كان قاعد بيشتغل و مر*هق جدا لقه الباب بيتفتح و دخلت همس و هي ماسكة كيس في ايديها
عساف/ ايه ده ، ايه الزيارة الحلوة دي..بس غريبة انك جيتي هنا تاني.. جر*يئة انتي برضوو مش بنت اللواء 
همس/ علشان تعرف ان مافيش زي اصلا و بعدين بقولك ايه انا جاية علشان نتغدي مع بعض و جايبة اكل كمان 
عساف ضحك/ لا و كمان مكلفة نفسك اوي .. لا بس اقولك حاجة جيتي في وقتك انا جعان جدا ..يلا ناكل 
 و فعلا قعدوا اكلوا مع بعض و كانوا بيهزروا جدا و مبسوطين و عساف كمان كان فرحان اوي بوجودها بس فاجاه اتصدوا اول ما لقوا الباب بيتفتح و بيدخل يوسف ..
_______________________________________________
في اوضة معاذ .
قمر قدرت تهدي معاذ و اخدته في حضنها و بدات تقراله قران بصوت هادي و هو اطمن و نام .
قمر و معاذ في حضنها بدات تفتكر اللي حصل من حوالي أسبوع بينها و بين صقر .
فلاااش باااااك..
بعد خناقة صقر و خالد ... صقر راح لنفس المكان اللي كان متعود يقعد فيه يرسم في الاوضة بتاعته 
و لقه قمر بتخبط عليه. .
صقر بتع*ب  / قمر انتي لسه صاحية ، ده الوقت اتاخر اوي 
قمر/ بصراحة مردتش اسيبك كدة لوحدك و انا حاسة انك مضا"يق ، النهاردة كان يوم صعب اوي عليك 
صقر و حياتي عندك بلاش تفضل ساكت كدة هت*تعب اكتر 
صقر دخلها الاوضة و قفل الباب كويس و قعدوا علي الكراسي 
صقر / قمر انا محتاجك اوي . بس اوعديني ان السر اللي بيني و بينك محدش يعرفه ابدا لحد ما اظبط اموري مهما حصل 
قمر باحراج  / خلاص يا صقر عرفت الكلام ده والله 
بس ليه بتقول كدة .
صقر / لا ابدا انا بس قولت اكد عليكي..
و بدوا يتكلموا مع بعض و صقر كان حز*ين اوي و قمر قعدت جمبه تواسيه بس فاجأه صقر بص لقمر 
بشهو*ة و قرب منها و حاول يشد*ها  جامد ناحية 
قمر بصدمة / صقر انت بتعمل ايه ..مينفعش انت اتجننت .. اوعي سيب ايدي
صقر بحز*ن / قمر انا عايزك .. صدقي انا عمري ما هاذ*يكي ، انا بحبك و انتي كمان بتحبيني
قمر / صقر فووق و ابعد عني ده عمره ما كان وعدك ليا ابدا 
و للاسف قمر مقدرتش تبعد صقر عنها و حصل اللي حصل بينهم 😓
باااااك 
قمر كانت بتعي*ط جامد و هي حاضنة معاذ و حز*ينة
قمر في سرها/ مكنتش عايزة اخا*ف منك كدة يا صقر 
ده انت البني ادم الوحيد اللي اتمنيت ابقي ليه قدام الناس .
و فاجأه الباب اتفتح و شافت..😒
استوووووب تفتكروا صقر فعلا عمل كدة في قمر و ايه اللي جاي في قصة حبيبة و خالد 
هل خالد بيحن لحبيبة فعلا ؟؟؟ 
يتبع....
لقراءة الفصل التاسع والثلاثون اضغط على : ( رواية خادمة الصقر الفصل التاسع والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الصقر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.