القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خادمة الصقر الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الحلقة الخامسة والثلاثون 35 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الجزء الخامس والثلاثون 35 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر البارت الخامس والثلاثون 35 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم يوستينا سامي

.....قرب خالد من صقر وكان الغ*ل باين في عينيه وفجاه صقر لقاه ماسك سك*ينه وعايز يضر*به بيها  و فعلا جات في ايد صقر و عور*ته بس صقر زقه بعيد عنه بسرعه علي الارض .. و بداو يضر*بوا بعض جامد 
صقر بغ*ل و هو بيضر*به  / قاعد مستنيني في بيتي وماسك السك"ينه عشان تمو*تني يا وس**خ
ورحمة ابويا لا*قتلك يا خالد 
....خالد كان بيصد كل ضر*بات صقر و كانهم عارف صقر بيفكر في ايه 
قمر بصدمه وهي شايله معاذ  / يا نهار اسود و منيل 
كفاية خالد مش كدة ده اخوك .. خلاص يا صقر و النبي سيبه ..مش كدة 
حد الامن يدخل بسرعةةةةةة مستنين ايه لما حد يمو*ت التاني 
....في الوقت ده معاذ كان فاق علي زعيق قمر وشاف قمر وهي بتحاول تحوش بينهم هي والامن 
بس معاذ كان مصدوم وخاي*ف اوي و هو شايفهم بيضر*بوا بعض و بدا يردد / بابا بيضر*ب خالد 
بابا .. خالد ماسك سك*ينة 
وبعد محاولات كبيره الامن قدره يبعدوا خالد عن صقر بس خالد كان بيزعق بعلو صوته / اوعوا سيبوني اللي زي ده  لازم يمو*ت ، زي ما مو*ت ابني
مش هسيبك يا صقر .
صقر في اللحظه دي وقف ما بداش يقاوم ان هو يضر*ب خالد و اتكلم بقل*ق / يبقي حبيبة رجعت من السفر و فتحت كل الذكريات المدفونة 
خالد هو كمان وقف و بص لصقر / اه رجعت علشان اعرفك علي حقيقتك ، هونت عليك يا صقر تمو*ت ابني.. كنت شايفني بتعذ*ب وانا مش عارف هي فين و ابني اتو*لد للدنيا ولا لا وانت اصلا قت*له 
شفت مني ايه وحش ده برغم العد*اوه اللي بيني وبينك ابنك طول عمري بحبه ..عملتلك ايه يا صقر
صقر بص للامن / كله يطلع بره محدش يقف هنا وانتي يا قمر خذي معاذ وادخلوا جوا 
قرب صقر من خالد /  عندك استعداد تسمع الحقيقه ولا لا وكل حاجه هاقولها معايا دليل عليها
بس بشرط بعد ما تعرف الحقيقه وبعد اللي انت عملته قدام كل الناس هتاخذ نصيبك في فلوس ابوك مش عايز اشوف وشك ثاني ...تعال ندخل المكتب
______________________________________
في البلكونة عند همس . 🌉❤️
همس انصد*مت و مسكت عساف من الجاكت بتاعه 
/ ايه اللي انت هببته ده انت اتجننت 
اطلع برا بدل ما ابلغ عليك الأمن 
عساف دخل الأوضة و كأنه مسمعش كلام همس نهائي / الله بجد اوضتك رهيبة يا همووسة 
بس عارفة لو الكنبة دي كان لونها اسود كانت هتبقي اشيك 
همس / انت يا عم الحج انا بكلمك ، امشي اطلع برا انا مش طايقة اشوف وشك و علفكره انا بكلمة واحدة مني ممكن تعيش عمرك كله في الس*جن 
اتفضل حالا من هنا 
عساف ضحك / و انتي متخيلة بقي اني بخا*ف مش كدة ، انا لو بخا*ف مكنتش جيت هنا برجلي 
بس انا مش ضع*يف يا همس ، علشان كدة جيت و قولتلك اني اسف و بوستك اهو عايزة ايه تاني 
همس / ايه بوستك دي !؟ ما تحترم نفسك معايا و بعدين المفروض بعد اها*نتك ليا و ضر*بك كمان اسامحك ، اتفضل امشي من هنا لان بجد هبلغ الأمن تحت عنك و هتت*حبس يا عساف 
عساف قعد علي الكنبة و فرد رجله / طب والله ياريت ده الواحد تعبا*ن اوي و محتاج يفصل عن العالم ، و بعدين ما انا طول عمري حا*بس نفسي في اوضتي لوحدي .. هيبقي ايه الجديد بقي اني أتحبس في زنز*انة 
همس ز"علت من كلامه / اه و انت كدة هتص*عب عليا ..انا عايزة اعرف انت جاي ليه ، عساف انت مش بتحبني انت هتفضل عايش علي فراق نور و غد*ر يوسف طول عمرك 
عساف / انتي صح مش هنكر ، انا مش هينفع احبك 
مش هقولك انك في مستوي اعلي و الجو ده
بس حقيقي انا قفلت علي قلبي من بدري اوي 
يمكن من قبل ما نور كمان تسيبني 
انتي عارفة ايه اللي عص*بني منك اوي كدة اني حسيت في نظرتك كلمة تعالي نحب بعض و نبقي ناس عندها امل في بكره و انا مش ده 
أما جيت ليه علشان اعتذ*رلك و اطلب منك نبقي صحاب و بس يا همس 
همس بدمو*ع / يا خساره كنت فاكره انك ممكن تبادلني نفس المشاعر ، عساف انا حبيتك من اول ما شوفتك في القسم ، من اول ما جيت بيتكوا و شوفت باباك ... بجد يا خساره 
عساف قرب منها و مسح دمو*عها / ما تقوليش كدة طب ما احنا ممكن نبقي صحاب حلوين اوي كمان 
و يمكن انا اللي اشهد علي عقد جوازك ..صح 
همس و هي بتمسح دموعها / مفتكرش يا عساف 
يلا ابقي امشي لو سمحت
عساف / ماشي يا همس 
و بدأ ينزل عساف من البلكونة و خرج من الفيلا زي ما دخل . 
همس قعدت علي السرير / اكيد مش هنبقي صحاب 
و الاكيد بقي أن السنة دي مش هتخلص يا عساف الا و انت  طالب ايدي للجواز .. و ده تحدي 
_____________________________________
في الشارع عند كريم 🍀🏞️
الدنيا كانت بتمطر في الشارع ..
ياسمين بحد*ة / انت بتقول ايه يا كريم انت اتجننت
انت بس من يومين كنت بتقولي ابعدي عنك وانك مش بتحبني جاي دلوقت تقولي بمنتهى البساطه تتجوزيني مستني ايه اقولك موافقه مش كدة .. انت بني ادمن مجنو*ن 
ياسمين بتمسك شنطة هدومها علشان تمشي لكن كريم مسك ايدها. / لا انا مش مجنون  و عايز اتجوزك بجد 
تعالي معايا دلوقتي  ..و انا هفهمك علي كل حاجة وعد مني 
و ياسمين ركبت معاه العربية و كريم اخدها الكافيه 
______________________________________
في المكتب 🪴🏬
صقر فتح الخزنه وهو بيبص لخالد /  على فكره لسه الخزنه معموله بتاريخ ميلادي انا وانت ما غيرتهاش يعني عشان المره الجايه لو حبيت تسر*قني
خالد /  انا لما حاولت اخذ فلوس من الخزنه دي قبل كده .. كنت باخد جزء من حقي الي من ورث ابويا
اللي انت واخده 
صقر / بس اسكت ... و خد بص في الورق ده كويس وتقرير طبي لامراتك قبل ما تسافر وتقدر تتاكد انه مش مزوره على فكره
.... مسك خالد التقرير الطبي وبدا يبص فيه بصدمة 
تفتكروا ايه التقرير الطبي ده 😨🤣 
يتبع....
لقراءة الفصل السادس والثلاثون اضغط على : ( رواية خادمة الصقر الفصل السادس والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الصقر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.