القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خادمة الصقر الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الحلقة الرابعة والثلاثون 34 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الجزء الرابع والثلاثون 34 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر البارت الرابع والثلاثون 34 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم يوستينا سامي


في بيت نغم 🏡

حبيبة / ها فهمتي ولا اقول كمان

نغم في اللحظة دي دمو*عها بدات تنزل علي خدها / ايه مراة مين .. اكيد في حاجة غلط

و بدات تبص لكل اللي موجودين / انتوا مصدقينها
دي كد*ابة ، ماتبصليش كدة انتي اه كدا*بة
خالد مستحيل يعمل فيا كدة

حبيبة طلعت قسيمة الجواز / ودي تبقي ايه ..شايفاها ولا مش بتشوفي غير اللي علي هواكي بس

عزة قربت منها و مسكتها من ايديها / والنبي اهدي
نغم و حياتي عندك .. تعالي ندخل الاوضة

نغم قاطعتها في الكلام و ز*قتها بعيد عنها / اوعي .. ابعدي عني محدش يجي جمبي

نغم قربت من خالد ووقفت قدامه و دمو*عها لسه بتنزل / انت ساكت كدة ليه ، ما تفهمني مين دي
و ليه بتقول كدة . خالد ده في قسيمة فعلا يعني هي مش كدا*بة

و بدات تع*يط جامد / ده انت قايلي كل اسرارك و خنا*قتك انت و الز"فت التاني ، انا عارفة عنك كل حاااجة ..كل حااااااجة
. ليه مقلتليش انك متجوز... ليه خبيت علياا

خالد رفع عينيه و بصلها / والله العظيم الموضوع مش زي ما انتي فاهمة ، نغم ده كان ماضي
انا بحبك انتي صدقيني

حبيبة بدات تع*يط جامد و حطت ايديها علي بق خالد / لا والنبي ما تقول كدة تاني ، ده انت اغلي حاجة عندي .. انا فضلت بعد الايام علشان اعرف ارجعلك تاني يا خالد
خالد بصلي احنا كان بينا حياه و بيبي كمان

نغم بدات تضحك بهستيريا. / بيبي .. انتي كنتي حامل كمان ، هههههه الله بجد ، ايه المقلب اللي انا وقعت فيه ده .. ده انت قذ*ر بجد ... يا اخي اتفووو عليك

و قربت من خالد و بعزم قوتها بدات تضر*به في كتفه المتصا*ب / انت ايه يا اخي ليه عملت فيا كدة
ده انا وافقت عليك و انت فيك كل العبر يا و*اطي

خالد مسك ايد نغم بتعب و مسك وشها / نغم اسمعيني الاول و بعدين احكمي بلاش تبقي مندفعة
انا عارف انك مكسو*ره بس

نغم ز*قته / ما عاش ولا كان اللي يكسر*ني يا ابن الحديدي .. لا انت ولا عشره زيك ، الي بيتك*سر و يخا*ف و يستخبي هو انت مش أنا.

و مسكته من القميص / محدش ينزلوا من هنا غير لما تجيبه الماذون علشان يطلقني

رامز / ما تخفيش يا نغم ..انا هكلمه حالا يجي
و هطلبله البو*ليس كمان

خالد و هو بيبص في عيون نغم/ مستحيل اعملها يا نغم ، ده انا ماصدقت انك تتكتبي علي اسمي ..
تعالي معايا احنا لازم نتكلم مع بعض شوية ..

......و حاول يمسك ايديها علشان يدخلها الاوضة بس هي كانت بتز*قه بكل قوتها و فاجاه ضر*بته قلم بعزم قوتها و كل اللي موجود اتصدم و اولهم خالد

نغم / بكر*هك ... بكر*ه اليوم اللي شوفتك فيه
يا وا*طي

و سابته ودخلت اوضتها و عزة و ياسمين دخلوا وراها ...

________________________________________________

في الجنينة 🪴🍀

صقر كان بيلعب مع معاذ و قمر و بيضحكوا

قمر و هي بتنهج / كفاية جري بقي يا معاذ ، احنا عمرنا ما هنكسب ابوك ده ابدا

معاذ و هو بيحضن صقر من رجله / انا فرحان اوي انك بتلعب معايا اوي يا بابي

صقر شاله / انا اللي فرحان اوي ، و اقولك كمان ليك عندي مفاجاه تحفة ، هنروح السينما النهاردة

معاذ باس صقر من خده و دي كانت اول مره يعملها و صقر اتصدم و بصله بذهول/ يا حبيبي يا معاذ

و حاول يمسك اعصابه و نزل معاذ علي الارض/ يلا روح جري علي الاوضة اجهز.. يلا

و جري معاذ و هو فرحان .. و قمر بصت صقر بفرحة
و حطت ايديها علي كتفه/ هو بيحبك اوي علفكره
بس كان محتاج يحس انك انت بتحبه يا صقر

صقر و دمو*عه نازلة علي خده / مكنتش عارف يعني ايه حب او اعبر عنه ازاي .. حتي مع ابني
انا ضيعت عمر كتير صح

قمر مسحت دمو*عه / دي تاني مره اشوفك فيها بتع*يط علفكره ، و بعدين عمر ايه اللي ضيعتوا يا عم انت ده معاذ عنده خمس سنين بس .

صقر / عندك حق انا هعوضه عن كل حاجة ، طب يلا كفاية رغي و اطلعي البسي انتي هتيجي معايا و من قبل ما تعترضي انا مبقتش اقدر استغني عنك

قمر ابتسم و لسه هتمشي لقته مسك ايديها/ هو انتي فسختي خطوبتك ليه من عزمي

قمر اتو*ترت / عمري ما حبيته .. و عمامي كانوا مصممين غص*ب عني بس مدام سماح هي اللي فشكلتها من يوم الحادثة ، بس انت عرفت ازاي

صقر / مافيش اصله كلمني علشان اتوسط بس انا قولتله مافيش نصيب ، يلا اطلعي اجهزي
علشان منتاخرش

و طلعت قمر الاوضة و صقر فضل واقف و فاجاه بدا يفكر في خالد و قل*ق جامد / ايه اللي جابك في دماغي دلوقتي انت التاني .

.....و فضل قاعد حوالي عشر دقايق قلقا*ن جامد و مش عارف ايه السبب لحد ما جهزوا وراحوا السنيما .

____________________________________________

في بيت نغم ..

رامز ماسك ايد خالد و بيزعق. / انت مش هتنزل من هنا غير لما تطلقها الاول

خال نغم / يا ابني اقصر الشر و طلقها و روح مع مراتك و ام ابنك

خالد بحد*ه / ابعد ايديك عني يلا مش عايز اتغا*بي عليك ، و انت يا حاج طلاق مش هطلق و نغم هتفضل مراتي

رامز / وانت مش نازل من هنا يا روح* امك ..

و لسه رامز مكملش كلامه و لقه روسية من خالد وقعته علي الارض و نزل خالد و كريم من البيت

_____________________________________________

.. في الاوضة نغم 💔😭

والدتها حاضنة نغم / اهدي يا بنتي بالله عليكي
كفاية عيا*ط بقي و*جعتي قلبي عليكي

..نغم بصت لياسمين اللي كانت واقفة ساكتة / انتي بتبصيلي كدة ليه ، انتي بتعملي ايه هنا اصلا ، انتي تدخلي حالا تلمي هدومك و تمشي من هنااا ..انا مش عايزة اشوفك في بيتي تاني

انا مش عايزة اعرف حد فيكم تاني لا عايزة اشوف. كريم و لا معاذ ولا اي حد منكوا اطلعوا من حياتي ..سيبوني في حالي حرام عليكو بجد انت تعبت

امها / نغم كفاية كدة هي ملهاش ذنب ..اهدي اقعدي و ارتاحي و حياتي عندك

......و ياسمين اتو*جعت اوي و خرجت من الاوضة كانت واقفة حز*ينة اوي علي حالته نغم و بتفكر تروح فين .. لكن لقت ايد عزة علي كتفها

.عزة / اوعي تاخدي علي كلامها نغم دي طيبة جدا والله بس ايدكي شايفة اللي حصل ، ادخلي ارتاحي في الاوضة دي و الصباح رباح

ياسمين بدمو*ع / لا انا همشي من هنا .. كفاية اوعي اللي انتوا عملتوه معايا واضح اني بقيت ضيفة با*يخة اوي ..

......و فعلا اصرت ياسمين انها تلم حاجاتها و مشيت من البيت و عزة مكنتش عارفة انها توقفها .. فقررت تكلم كريم تقوله

______________________________________________

خالد اخد حبيبة و راح شقتهم القديمة 👿🤬

خالد بعصبية/ كنت حالف لما اشوفك هقت*لك علي اللي عملتيه فيا زمان بس مكنتش لاقيكي
قولت انساكي و ابدا مع واحدة غيرك ، تقومي راجعة مبوظة حياتي

و فاجأه خالد ضر*ها بالقلم و مسكها من شعر*ها/ ايه فكراني لعبة في ايديك ، لا انا خالد الحديدي شكلك نسيتي انا مين يا معـ*ـفنة يا رخـ*ـيصة .

و رما*ها علي الارض بقو*ة و قرب و مسكها من شعرها تاني / انتي مين مسلطك عليا علشان تعملي فيا كدة
انا اذ*يتك في ايه علشان تبعيني و تنز*لي ابني من بطنك ، ده انتي كنتي اهم حاجة عندي

حبيبة بعياط / هو ..والله هو صقر اللي جيه و هددني و اجبرني انز*ل اطفل و سفرني برا مصر
ابوس ايديك خالد صدقني ده انت حب عمري
بلاش انت كمان تظل*مني ، مش هتبقي انت و الزمن عليا

خالد سابها و قعد علي الكرسي بدون وعي / صقر مو*ت ابني ، طب ليه ده انا عملت ابنه بحب برغم كل اللي كان بيني و بينه . معقول يوصل بيه الكر"ه لكده لا يا ربي ..كدة كتير اوي انا مش قادر

حبيبة قامت من علي الارض بصعوبة و حضنت خالد و بدات تع*يط في حضنه/ متسبنيش يا خالد ..انا تع*بت اوي منغيرك ، انا كل حاجة ضاعت مني .

....خالد حضنها و كان بيفكر في نغم و كل ذكرياتهم .و بعد عنها بسرعة و نزل و راح فيلا صقر و فضل قاعد مستنيه في الجنينة و مصمم انه يكون يا قا*تل يا مقتو*ل .

____________________________________________

...في الشارع كريم كان واقف لوحده لان خالد اخد حبيبة و مشي

كريم / برده مش بتردي ، يعني هتكون راحت فين مثلا .

وبعد محاولات في الاخر ياسمين ردت عليه وكانت بتع*يط و قالتله مكانها و هو راح ليها ..

في الشارع برضو قريب من بيت نغم .. ياسمين كانت واقفة في الشارع بتع*يط و دنيا بدات تمطر جامد

كريم نزل لها الشارع وقال لها بخو*ف / ايه اللي موقفك في مطره كده تعالي بسرعه اركبي عشان ما تاخذيش برد

وحاول يمسك يديها بس ياسمين ز*قته قالتله/ لا انا مش هاركب معاك .. ارجوك سيبني في حالي بقي
انا مش عايزه اربط نفسي بيك ..مش عايزة ابقي زي نغم .. ابعد عني يا كريم..انت مش بتحبني

كريم بحز*ن / انا مش بحبك . ده انا بسببك لحد دلوقتي ماختش حقي من اكتر شخص ضر*ني
و ض*ر ابويا ...
بس خلاصى انا مش قادر ابعد عنك ولا قادر استحمل .. تتجوزيني يا ياسمين .

______________________________________________

في البلكونة في فيلا اللواء عدلي

همس قاعدة بتع*يط و رافضة تاكل كعادتها و فاجاه لقت حد نط عندها في البلكونة و لابس قناع علي وشه

همس حطت ايديها علي بقها بصدمة / يا ماما ..

عساف قلع القناع بسرعة و حط ايده علي بقها / بس هتوديني في د*اهية ، ده انا ما صدقت طلعت

همس بصد*مة / عساف ، انت ايه اللي جابك هنا
و ازاي دخلت اصلا .

عساف / ضح*يت بمستقبلي و بكل حاجة عندي بس علشان اعمل كدة ..

و فاجاه قرب عساف من همس و باسها من خدها

_________________________________________________

في العربية ..

قمر مستغربه / ممكن افهم ايه اللي خلاك تخرجنا من السنيما بدري قوي كده يا صقر .

صقر / هتصدقيني لو قلتلك ان قلبي مش مطمن من الصبح و حاسس ان في كار*ثة هتحصل ..

قمر بقل*ق / يا ساتر يا رب ايه التشاؤ*م ده يا ابني عموما احنا خلاص وصلنا .. انا هشيل معاذ علشان وهو نايم

وفعلا اول ما دخلوا الفيلا صقر لقى خالد قاعد وشكله ما يطمنيش ..

وفاجاه بدمون مقدمات خالد قرب من صقر و ...
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس والثلاثون اضغط على : ( رواية خادمة الصقر الفصل الخامس والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الصقر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.