القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خادمة الصقر الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الحلقة الثالثة والثلاثون 33 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الجزء الثالث والثلاثون 33 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر البارت الثالث والثلاثون 33 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم يوستينا سامي

رواية خادمة الصقر الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم يوستينا سامي


تعالوا نرجع ليوم كتب الكتااااب 👩‍❤️‍👨

في البلكونة .

نغم وهي بتتكلم في التليفون / خلاص يا خالي وانا هاستناك بالليل بس ضروري جدا وهات معاك رامز صدقني يا خالي هاقولك كل حاجه اول ما توصل طيب مع السلامه

وقفت نغم التليفون وبصت لخالد لقيته قاعد على الكرسي وهو رافع لها حجبه ومتعـ*ـصب قربت منه و حطت ايديها على كتفه / مالك بقى مكشر ليه . شكلك كده رجعت في كلامك عادي افركش الجوازة

خالد بحد*ه. / انت هتستهبلي انا عايز افهم ليه مقلتش لخالك انك هتتجوزي ..ايه مفاجاه مثلا

نغم ضحكت / وانت ايه اللي معص*بك كده وبعدين هي مفاجاه بعقل ، بس بصراحه علشان انا لو قلتله ان انا هاتجوز هيتع*صب وهيفتكر ان احنا خبينا عليه وخصوصا يعني اني

خالد / ايوة يعني ايه بقي يا عسل

نغم جر*يت بعيد عن خالد قالتله. / اصل رامز ابن خالي كان عايز يتجوزني وانا كنت رافضه بس

خالد بغ*يظ / اه وانت جايباه بقى عشان يشهد على جوازنا مش كده تصدقي بقى انك هتضر*بي ودلوقت

و بدا خالد يحاول يجيب نغم بس مكنش قادر بسبب تعبه و و*جع رجله .

نغم / خلاص بقى اقعد انت لسه تعبا*ن والجر*ح اللي في كتفك ممكن يفك

خالد / اللهي يفكوا رقبتك يا شيخه من على جسمك

و فاجاه وقف خالد ومسك كتفه / اه كتفي مش قادر احركه .. اعاا

نغم خا*فت قوي جريت ناحيته / مالك يا خالد انت كويس حاسس بايه

وفجاه لقيت خالد مسك يديها و شد*ها ليه و اخذتها في حضنه جامد و قرب منها و قال/ حاسس ان نفسي اديكي بالبوكس دلوقت ، واحضنك في نفس اللحظه.. مش عارف اقاوم الشعورين بصراحه بقالي كتير ماسك نفسي عنك علفكره

نغم ضحكت بكسوف / طب ابعد علشان ماما ممكن تدخل في اي وقت لو شافتك هتحلف ما فيش جوازه .. ابعد بقى

خالد ببتسامة جميلة / مستعد ابعد بس بشرط تديني بو*سه حالا يا نغم .. وما تقوليش اعذار لان مش هتنازل عنها ... و يلا بدل ما اخذها انا

نغم اتكسفت اوي و بصت في الارض / لا مش هقدر
اعمل كدة ، و بطل تبصلي كدة علشان بضعف قدام ابتسامتك دي

خالد في اللحظة دي قرب من نغم و باسها هو و نغم اتصدمت من اللي عمله بس خالد بعد عنها بسرعة و خرج من البلكونة و سابها واقفة مصدومة

ويومها بالليل جيه فعلا خالها واقنعوه اني يتم كتب الكتاب و رامز ما كانش طايق خالد ولا خالد طايقه

بعد كتب الكتاب 🤲💪❤️

كريم وهو بيحضن خالد / الف مبروك وانا اللي كنت فاكر ان صقر مجنو*ن طلعت اجن من اخوك بمراحل يا ابن الحديدي

خالد ابتسم / طب وليه السيره الزبا*له دي بقى متفكرنيش... صحيح يا كيمو ربنا يخليك ليا بجد

كريم وهو بيضر*به في كتفه / بقولك ايه ما فيش بيننا الكلام ده انت عارف انك اكثر من اخويا انا اصلا ما ليش غيركم . صحيح ياسمين هتفضل قاعدة مع نغم .. لحد

خالد قا*طعه/ يا ابني والله عارف ..و نغم مرحبة جدا جدا ، قفل بقي علي الحوار ده

و بعد شوية بداوا يطلعوا الاكل ورامز جايه وقف جنب نغم وقال لها / مبروك يا عروسه بس غريبة يعني ان الجوازة بالسرعة دي ، ايه يا ترا في سر ولا ايه

نغم فهمت قصدي رامز وبصيت له بحد*ه باقول لك ايه بطل طريقه كلامك دي علشان بجد هيحصل مشكلة

رامز. / ايه يا بنت عمتي هو انا مش من حقي اطمن عليكي ، وأسأل خا*يفين من ايه علشان كدة سرعته الجوازة.

نغم اضا*يقت اوي من كلمته دي / انت حق*ير والله العظيم يا رامز لو ما بعدتش عني لاكون رايحه دلوقت لابوك وامي وافض*حك هناك واقول انت حاولت تعمل ايه لما كنت في اسكندريه .

رامز كان لسه هيرد عليها بس فجاه لها الباب بيخبط هو خالد فتح الباب ولقى حبيبة ..

خالد بصدمة / حبيبة 😯😭

______________________________________

في فيلا صقر الحديدي
في المكتب .

جاسر / على فكره بقى انا تعبت منك قوي و مس عارف افهمك .. منين عارف ان نانسي دي مزقو*قة عليك من حد ،و منين عايزني اروح احجز اكبر قاعة انا بجد زهقت من الغموض ده

صقر ضحك جامد/ جاسر هتفهم كل حاجه في وقتها بطل استعجال .. و اقعد بقي علشان نجهز للصفقة بتاعة يوسف

جاسر / يوووه صقر انا مش مرتاح للصفقه بتاعه يوسف دي بجد يوسف ده انا حاسه غامض وموتر*ني

صقر ضحك / يوسف ده غلبان ، ولا عشان يعني حب نور و هيتجوزها يبقى وحش ..ده ندل بس
و بينت*قم من عساف ، صحيح هو فين عساف

جاسر / معرفش عنه حاجة من امبارح ، بقولك هو انت بجد مش عارف مين اللي ورا نانسي يا صقر

صقر بصله و هو مبتسم / ولو قلتلك مين اللي ورا نانسي هترتاح ما اعتقدش يا جاسر ، انت بالذات
مبتعرفش تتحكم في اعصابك ولا في عواطفك ولو عرفت مين اللي وراها مش بعيد تبوظ كل حاجه

جاسر قعد قدام صقر / اوعدك اني اتحكم في اعصابي بس انا عايز اعرف مين اللي وراء نانسي بجد انا بقيت اشك في نفسي

صقر/ بص انا مش هينفع اقول لك مين اللي ورا نانسي بس اللي اقدر اقوله لك اني مستحيل اتجوزها لانها ببساطه متجوزه

جاسر بصدمة / لا انت اكيد بتهزر .. صقر اكيد انت فاهم غلط 😳😳

__________________________________

في الفيلا عند نانسي

امها / انا عايزه افهم انت ليه قلباها نكد ده خلاص كل حاجه متفقين عليها قربت تحصل ، و هتتجوزي صقر الحديدي اللي بنات مصر هيمو*توا عليه

نانسي وهي نائمه على السرير / وتفتكري بقى صقر الحديدي لما يعرف اني مش بن*ت هيعمل ايه
اقل حاجة هيمو*تني

امها بقلق / اكيد مش هتوصل لكده ، انتي بجد خو*فتيني و العمل ايه

نانسي بدمو-ع / مش عارفة بس نفسي اوي اخلص من الح*بل الي ملفو*ف حوالين ر*قبتي

_____________________________________

في كافيه علي النيل ..

همس قاعدة لوحدها سرحانة و فاجاه لقت والدها دخل و قعد جنبها.

عدلي / كنت عارف ان هالاقيكي هنا وعارف ان انت اول ما بتخا*في او بتتضا*يقي من حاجه تيجي تقعدي في كافيه ده ..

همس كان حالتها سيئة اوي و رافضة تتكلم مع حد
و بتع*يط في صمت..

عدلي مسك ايديها/ انا مش باحب اشوفك كده يا حبيبتي ، عارفة امك الله يرحمها لما كانت بتز*عل مني كانت بتيجي تقعد في نفس الكافيه وتستناني اجي اهزر معها و نتصالح ، نفسي انا و انتي نبقي صحاب

همس بصتله بدمو*ع و برضو مردتش عليه ..عدلي بصلها بيا*س / طيب بلاش تردي عليا دلوقتي
بس تعالي نروح انتي شكلك تعبا*ن اوي يا حبيبتي
حتي علشان اسالك ليه عساف سأل عليكي النهاردة

همس بصلت لابوها و اتكلمت بصوت متق*طع و حز*ين / بابا .. انا عايزة اسافر عند عمي
ورحمة ماما ما ترفض

______________________________________

في البيت بتاع نغم .

خالد بصد*مة/ حبيبة انتي ايه اللي جابك هنا .. اطلعي برااا

كريم / خالد لو سمحت اهدا ماتخليش حد يع*صبك كده ..وانتي ايه جابك هنا ثاني ما تبعدي بقى عنه

حبيبه بد*موع / يا ريتني كنت اقدر يا كريم انا بعدت عنه كثير قوي... بس جيه الوقت اللي اظهر فيه وحزروا عشان بحبه

حبيبه بصت لخالد وقالتله / انا عارفه انك فاكرني سبتك وجيت عليك بس والله العظيم انت مش عارف الحقيقه .. خالد انا رجعت لما عرفت انك هتتجوز اكيد ... بس انت اكيد معملتش كده ...صح
انت لسه بتحبني وانا واثقة

نغم بصد*مة / بيحبك ... خالد مين دي

حبيبة / انا مراته .. ابعدي عننا بقي حرام عليكي

استووووب ..

حقيقي اول مره احس بمعنى اجري يا مجددددي
من كتر ما انا خايفة منكواااا 😂😂😂🤫
يتبع....
لقراءة الفصل الرابع والثلاثون اضغط على : ( رواية خادمة الصقر الفصل الرابع والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الصقر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.