القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية تخاريف الحب الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير

رواية تخاريف الحب الحلقة الثانية 2 بقلم ميرا أبوالخير
رواية تخاريف الحب الجزء الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير
رواية تخاريف الحب البارت الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير
رواية تخاريف الحب الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير

رواية تخاريف الحب الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير

منة بصدمة وارتعاش:  حبوب هلوسه ج جوزي بيحطلي الحبوب دي ط طب ليه طيب معقول عشان يخوني براحته يعني متجوز عليا بجد و عشان ويثبت للناس اني مجنونه.
قامت لابست و نزلت علي اول الشارع كان في صيدلية داخلت تسال صحابتها. 
منة بابتسامة:  رحاب يا قمري جايلك في استفسار صغير. 
رحاب بابتسامة:  وانا تحت امرك قولي. 
ادتها منة العلبة وهي بتسالها:  شوفيلي كده العلبة دي لايه او اضررها. 
رحاب:  دي حبوب هلوسه يا منة بتخلي الانسان يتخيل بحاجات اوهام دا غير انه ********. 
منة بتسمع ومصدومه من جواها نار:  اه تمم ش شكرا يا رحاب. 
رحاب بابتسامة:  مفيش شكر. 
خرجت منة وهي ماسكه دموعها و خايفه وبتفتكر كل يوم. بقلم ميرا ابوالخير 
فلااااااااششششش بااااااااااكككككك. 
احمد بيديها العصير وحبية:  خدي الدواء يلا. 
منة بحب:  مش عاوزة طعمه مش حلو وبعدين باخده بحس بدوخه. 
احمد باس خدها:  معلش يا حبيبتي عشان تخفي ولا حابة تفضلي كده. 
منة بابتسامة:  حاضر اومال فين علبتها هو الدواء سر ولا ايه 😂. 
احمد بتوتر: هاه يابنتي احنا في ايه ولا فيه اشربي بس. 
ابتسمت منة واخدت منه الحبية و شربتها. 
منة حست بدوخه:  احمد انا ديخه ممكن... نامت من كتر الدوخه. 
احمد شالها ونايمها ع السرير. 
بااااااااااااكككككك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
وصلت منة العمارة و طلعت وقفت قدم الشقه يلي بتشوف جوزها بيروحها واقنعها انها بتتخيل ودي كلها تخاريف. 
جاه في بالها فكرة:  تمم اوي يا احمد و حياة امي لهوريك. 
طلعت شقتها و اخدت دوش و حطت مكياج وابتسمت. 
بصت في البلكونه لاقت عزة جايه مسكت جردل وملته مياة و"سخه و خرجت حدفته من البلكونه حمتها. 
عزة بصراخ: اعاااااااا انتي عميااااااا. 
منة بتمثيل: اوبسسس معلش يا حبيبتي العتب ع النظر. 
عزة بغضب:  شكلك مش ناوية معايا ع خير. 
منة بابتسامة:  خمس دقايق لو مختفتيش هدلق عليكي مياه نا"ر وانتي عارفه اني اعملها. 
عزة خافت و مشيت بسرعه. 
منة بتخطيط: اما ربيتكم. 
خرجت قعدت تستنا احمد بروقان. 
احمد جاه:  العب يا حبيبي اي الجمال دا. 
منة بدلع:  دا جمال عيونك العيال ودتهم لامي والنهاردة يومنا يا روحي. 
احمد بفرح:  اوباااا علي جمالك. 
منة مسكت ايديه:  يلا عشان تدوق طبختلك ايه الاول. 
احمد بغمز:  عنيا يا حبيبي. 
قعد ومنة قعدت بدلع و بدءت تاكله احمد حس بوجع في بطنه قام يجري علي الحمام. 
منة بضحك خافتها: ايه دا مالك. 
احمد بالم:  مش قااادرررر بطنييييي. 
منة بتمثيل:  معلش يا حبيبي اكيد كلت حاجه فاسدة دقيقه هجبلك الدواء. 
احمد بيتوجع ورايح جاي ع الحمام ووشه بقا اصفر. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
رجعت منة بدواء:  خد هترتاح يا حبيبي. 
اخد منها الدواء و حس بمغظ اكتر صوت من كتر الوجع وجري علي الحمام : اوبس شكلي خرفت في البرشام و جبت حبوب اسهال يالهوي يا احمد انت كويس يابيبي. 
احمد بصراخ: مششش قاااادررررر اطلبييي دكتوررررررررررر. 
منة بضحك مكتوم:  حاضر حاضر. 
احمد بيصرخ من الوجع و منة قاعدة ببرود احمد خرج وحاطط ايده ع بطنه: اااه مطلبتيش الزفت ليه. 
منة باستغراب: زفت ايه وبعدين مالك كده. 
احمد بعدم فهم: مالي ايه احنا هنستعبط. 
منة بدموع تمثيل:  بتزعقلي لي كده طيب انا مش فاكره حاجه و كنت بتهيالي انك نايم. 
احمد بلطم: خلاااااصصصصص اووف اااااه. 
جري ع الحمام بسرعه. 
منة كانت قاعده واحمد في الحمام ع اخره  مسكت فون احمد طلعته وبعتت رسالة لعزة. 
( هاجي ابات عندك النهارده لما ادي مراتي الحبوب). 
عزة ردت 
(هستناك امتى ونخلص بقا). 
منة بغضب و خبث ردت. 
( متقلقيش ياروحي مش هتاخر خالص البسي حلو بقا ). 
عزة ردت وبعتت بوسه. 
(عنيا ياقلبي). 
قفلت منة الفون وحذفت الرسايل بابتسامة خبيثه:  دورك جاي دلوقتي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
بعد شوية. 
احمد كان بيشرب نعناع و منة قاعدة بتتفرج عليه وهو بيتوجع سمع صوت دوشه تحت. 
احمد باستغراب: اي الصوت دا. 
منة بابتسامة:  اصلي بلغت علي الست جارتنا بوليس الاد"ب عشان شايفه الر"جالة داخله خارجه عندها كتير قولت هتعرنا بقا وقومت طلبت لها البوليس جاه وخرجها بال***. 
يتبع....
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية تخاريف الحب الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تخاريف الحب )
reaction:

تعليقات