القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية للحب رأي آخر الفصل الأول 1 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الحلقة الأولى 1 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر الجزء الأول 1 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر البارت الأول 1 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر الفصل الأول 1 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الفصل الأول 1 بقلم نسمة محمود

فهد :ايه التجمع ده في ايه يابني هنا 
البنت ديه ماسكه شاب وبتضربه علشان الواطي كان بيحاول يتحركش بيها
فهد في نفسه بنت وبتضرب شاب زاي الطور كده وسعلي 
لقي البنت ماسكه الراجل ونازله فيه ضرب ضرب
فهد:خلاص يا انسه سبيه
مليكه: علشان بس أبا الحج 
فهد:ده انتي هتعلميه يمشي علي العجيبن ميلغبطهوش
مليكه:ها بتقول حاجه ياحج
فهد:هاتوا علي البوكس يابني واعمل المحضر
مليكه:في ايه هنا بس اباشا 
فهد:تعالي معايا 
مليكه راحه مع فهد ودخلت معاه القسم
فهد:اتنين لمون يا ماجد 
ماجد: حاضر ياباشا
مليكه:مصر هي أمي وأمي هي مصر ومصر بلاد عظيمه بس يمين بعظيم معملتش حاجه انا سواقه 
توكتوك قد الدنيا حالي متلغبط متلعبك متشقلب. بالكاتشب غير كده كلها شاكليات والله
فهد ضحك وقال:بعد الكاتشب ديه استني بس 
جه ماجد وقدم العصير 
فهد:أشربي
مليكه ابتدت تشرب وتعمل صوت ولا كأنها قاعده علي قهوه وبتشرب شاي
مليكه؛صبحنا وربحنا وبين عبادك متفضحنا ونبي بس خلصنا ياعمنا ورانا مشاوير وزباين والسبوبه ديه ب ميايه 
فهد:تاخدي ٣ مليون وتعيشي في بيتي ٣ شهور
مليكه:عيب يا باشا ده انا قد بنتك ولا عشان انت ظابط يعني
فهد:دماغك متروحش شمال انا متجوز وبحب صفاء مراتي اوي كمان 
مليكه:هو الحوار علي ايه
فهد:حلوو الحوااار علي اييه وضحك 
بعد يومين
.
مليكه:مبعرفش امشي بالبتاع ده 
فهد:يابنتي جننتي الي خلفوني حاولي معاكي هايدي اهي بتساعدك 
مليكه:وسعي كده ياقمر خلعت الكعب وجابت شراب وطلعت الشبشب وقالت كده أحلي ..
فهد:ألطم ولا أجيب لاطامه 
هايدي:يا حببتي ممكن تفهمي بناكل بالشوكه والسكينه كده بنمسك الشوكه في ايدينا الشمال والسكينه في ايدينا اليمين وبنقطع قطعه صغيره وبناكل
مليكه ؛لا إله إلا الله أماا انتي يابت مش مسلمه
هايدي:لاء مسمله
مليكه:ربنا قالنا ناكل ب أيدينا الشماااال 
فتحت المطوه وسبتتها علي هايدي وقالت بزعيق ربناااا قلناااا ناكل ب إيدينا الشمال ردي
هايدي:لاء لاء بس نزلي السلاح ده 
مليكه:هااااا هنكفر ولا هنكفر..
بعد محاولات من فهد وهايدي قدروا يغيروا شكل مليكه بس مقدروش يغيروا طبعها
فهد: انا هاخدها زاي م هي كده سرسجي 
هايدي:يعني ايه
مليكه بفخر:يعني صايع ياروح أمك اتعلمي
.
هايدي:بجد اسؤ اسبوع يا فندم شكراً ليك انا هستأذن 
فهد:مع السلامه
في مكان تاني في مسابقه عربيات 
كان البطل بيسوق ب أسرع م عنده وكان التاني بس 
مش أدم الجرحي الي يخسر بسهوله 
أدم:لما تشوف حلمه ودنك تبقي تكسب وبحركه سريعه بدل الأماكن ومشي من علي طريق مختصر طلع علي الخشبه والعربية اترفعت في الهوا ونزل عند خط النهايه وكسب 
قادر:الايام بيننا يا دومي
أدم ؛انشأ الله
اشرقت: الله عليك يا أدم  
نهي:حبيبي ده ياناس
أحمد: جامد يسطا 
أدم: هروح ونتقابل في المقهي الليلي 
اشطا يازميلي
روح ولقي بنت زاي الأقمر قصاده 
أدم :مين ديه يا بابا ازيك يا مزه 
مليكه ضحكت ضحكه سخريه وقالت م تسترجل يا حيلتها 
أدم:مين ده الي يسترجل يا حشره انتي
مليكه:لا إله إلا الله طلعت مو"س من بقها وقالت أظبوط بدل م أظبوطك انا
فهد وصفاء وأدم وقفوا مصدومين من الي المجنونه ديه عملته😂😂😂
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني اضغط على : ( رواية للحب رأي آخر الفصل الثاني )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية للحب رأي آخر )
reaction:

تعليقات