القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الثامن عشر 18 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الحلقة الثامنة عشر 18 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الجزء الثامن عشر 18 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد البارت الثامن عشر 18 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الثامن عشر 18 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الثامن عشر 18 بقلم شهد هاني

أسد بصدمه:أنتِ بنت ازاي أنتِ لسه عذر*اء وحش
ضن جميله.
جميله عيطت:قولتلك ي أسد اوعا تظلمني عشان مش هنسا.
أسد:مسك أيدها وقال حققك عليا ي جميله انا اسفه انا كان جوايا بيقول ان في حاجه غلط.
جميله:حضنت أسد جامد وقالت أنا خايفه متسبنيش ي أسد.
أسد:متخافيش ي جميله طول م انا معاكي اوعي تخافي مش هسيبك انا م صدقت لقيتك.
جميله بحب:ربنا يديمك ليا ي أسدي.
أسد:يديمك ليا ي جميله ،بس صحيح ازاي دكتوره قالت انك مش عذر*اء اتعصب قال انا لو شوفتها همو*تها في ايدي.
جميله عيطت:وقالت ماجد كان سبب لان اليوم دا هر*بت منه عشان كان عاوز يختا*صبني لما عرف ان عمي رفعت عاوز يجوزك ليا حب يشوه سمعتي قدامك ف انت مترداش تجوزني.
أسد:مسح دموع جميله وقال صدقيني ي جميله لا هجيب حقك تالت ومتلت وكل علامه معلمه في جسمك هتكون طق طاقين.
جميله بخوف: بلاش ي أسد ابعد عنه سلمه لي شرطه انا بكر*ه صدقني.
أسد:قال بسسس وشال جميله وقال تعالي عشان تلبسي عشان دكتور اتاخرنا عليه اوي.
جميله ضحكت:وحطت راسه في حضنه وقالت متسبنيش ي اسد.
زين:قاعد برا رايح جاي بيقول هو أسد أتأخر كدا ليه.
رفعت:مش عارف ي ابنى انا متوتر وقلقان علي جميله.
زين:ان شاء الله خير ي عمي بص في ساعه وقال طب انا همشي دلوقتي عشان ورايا مشوار وهاجي لي أسد التاني.
رفعت:تمام ماشي ي ابني خلي بالك من نفسك.
زين: حاضر ي عني لو حصل جديد بلغني ابقا طمني 
رفعت: حاضر.
زين:طلع وخد العربيه بتاعته هو ماشي شاف بنت بتجري الشباب بيجروا وراها وقف العربيه بسرعه ونزل.
البنت: بتجري بخوف بتقول ابعدوا عني عاوزين اي.
شاب:جاي يمسك أيدها .
كان زين:مسك ايدها لفها ورا ضهره وقال بتعمل اي ي شبح.
ليالي بخوف:انقذني ي استاذ من ايده هو صحابه مش عارفه هما عاوزين مني اي مسكت في زين من ورا.
زين:حط ايده عليها وقال اطمني متخافيش.
شاب:بيقول لا منا مش هسيبك تتهني بيها لا هي عجبتني ولازم ادوقها 
زين: بسخرية ليه شايفها علبه تونه ولا زبادي المراعي ي ابن****** وراح شايل شاب هبده علي الارض وقف برجله علي صدره وقال بصوت فعيع حسيك عينك اشوفك مقرب منها أو من أي بنت انت فاهم.
شاب:بيكح هو خايف من زين قال حققك عليا انا اسفه ابعد همو*ت تحت رجليك.
ليالي:جريت علي زين بخوف مسكت دراعه وقالت سيبه يروح لي حاله مش دا الي حضرتك تتهور عليه.
زين:لف ليها نور ضرب في وش ليالي ظهرت قدامه بنت في قمه الجمال وبصت ليها زين وقال بغضب ليه حق يجري وراكي دا لبس ي بنتي تطلعي بيه كدا انتي زي القمر.
ليالي استغربت:وحطت أيدها في وسطها وقالت انت مالك ي سطااااااا وقالت ي عم شكرا علي مساعدتك جايه تمشي.
زين:مسكها من أيدها اكيد مش بعد م اعمل دا كله هسيبك تمشي لوحدك تعالي معايا عشان اوصلك.
ليالي:لا طبعا مش تخاف عليه انا واحده بميه راجل.
زين :ضحك وقال ي راجل اهاااا بي اماره الي كان بيجري وراكي صح.
ليالي:اص انت مش شايف طويل ازاي تخين ف دا مش هقدر عليه.
زين:خبط علي. دماغه وقال ورايا يلا.
ليالي:وراك ي سعة الباشا المهم انك مش تتحول.
زين ضحك:وخدها العربيه بتاعته عشان يوصلها.
عند أسد:طلع من الحمام هو شايل جميله مغير الفرشه وقاعدها وقال هطلع النادي دكتور.
جميله:ماشي ي حبيبي حطت راسها علي المخده بتعب.
أسد:طلع اتنهد بخوف مش عاوز يبين ليه جميله رفعت جري عليه وقالوا جميله ي بني اخبرها اي.
أسد: حضن ابوه ياخد منه طاقه قال ادعلها ي بابا انا خايف اوي.
رفعت:بحب ان شاء الله خير ي ابني اقوي كدا عشان تقويها.
دكتور:جه بيطلع جميله من الغرفه بيطلعها غرفه العمليات.
جميله:قالت اسددددددددددد.
أسد:لف طلع يجري عليها بيقول جميل بص لي دكتور واخد جميله فين ي دكتور.
دكتور:هنعمل العمليه دلوقتي عشان تأخير مش مطلوب.
جميله بخوف:مسكت ايد اسد وقال متسبنيش.
أسد:قاوم دموعه قال ممكن ي دكتور ادخل معاها.
دكتور:دخل الجميله الغرفه وقال ققف برا بعد اذنك مش ينفع كده.
أسد:بص لي جميله يطمنها بي عنيه.
جميله: ضحكت شبه ابتسامه وعملت حركه بي أيدها كأنها بتقوله بحبك.
أسد:عمل نفس الحركه انا حبيبها مش هسيبها معاها في الجنه انا نصيبها انا حبيبها انا قلبي ليها جنه
يتبع....
لقراءة الفصل التاسع عشر اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد الفصل التاسع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.