القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مجنونة كبير الصعيد الفصل السابع عشر 17 بقلم رنا أحمد

رواية مجنونة كبير الصعيد الحلقة السابعة عشر 17 بقلم رنا أحمد
رواية مجنونة كبير الصعيد الجزء السابع عشر 17 بقلم رنا أحمد
رواية مجنونة كبير الصعيد البارت السابع عشر 17 بقلم رنا أحمد
رواية مجنونة كبير الصعيد الفصل السابع عشر 17 بقلم رنا أحمد

رواية مجنونة كبير الصعيد الفصل السابع عشر 17 بقلم رنا أحمد


كانت تسير نور بوجع ودمع لا يتوقف وهي تنظر ل رمانه لتتحدث بدموع وصراخ .

/انتي كدابه كدابه سليم مستحيل يعمل كده سليم بيحبني .

سليم بجمود /خير ي دكتوره مالك صوتك عالي كده ليه .

نور بدموع وصراخ /سليم رد عليا قولي ان البنت دي بتكدب صح مش ممكن تكون خلاص نستني ده نور حبيبتك اتكلم ي سليم .

كانت تنظر إليه رمانه برجاء لسليم فذلك ليس ذلك المجنونه التي تتحمل تلك المسرحيه فتلك تعشقه بجنون .

نور بدموع وصراخ/ردوا عليا ساكتين كده ليه سليم انا هموت اوعا تقولي أن ده حقيقيه .

سليم وهو يحتضنها بعشق/خلاص خلاص ي روحي ده مجرد لعبه تمثيله كنت عايز اغيظك شويه واعرف قد ايه انتي بتحبيني انا اسفه يروحي اسفه .

نور وهي تتدفعه بدموع ووجع/تمثيليه ي سليم كل ده وتمثيليه انا قلبي كان هيبقف ليه بتعمل فيا كده ي سليم ليه ده انت الراجل الوحيد الي حبيته في الدنيا .

سليم وهو يحتضنها بعشق /وانا كمان والله العظيم ي نور عمري محبيت غيرك ابدا انتي الي غيرتي كبير الصعيد وحولتيه لواحد عاشق بحبك ي نور بحبك جوي جوي .

نور بدموع وهي تحتضنه بعشق/وانا كمان والله ي سليم بحبك اوي حبك بيجري في دمك .

رمانه بابتسامه/انا اسفه ي ست البنات بس بصراحه انا وسليم اخوات في الرضاعه انا ابقا رمانه بنت عم عوض بس بصراحه مقدرتش اكمل في كده واصل بعد ماشوفت حالتك انا قولت هتكون قويه كده ونخلبط في بعض بس انتي متستهليش كده واصل وعلي فكره سليم بيحبك جوي جوي ربنا يسعدكم يارب .

نور وهي تحتضانها بحنان /تسلمي يارب انا اسفه بجد .

رمانه وهي تربت علي يدها بحنان/ولا يهمك ي نور المهم انكم اتجمعتوه ربنا ميفراكم واصل .

سليم وهو يحملها بعشق وغمزه /تعالي بقا فوق علشان نتاعتبوا براحتنا .

*****************.
في جناح سليم ..

كانت تجلس في أحضانه بسعاده فاخيرا قد عادت الي احضانه التي تعشق الوجود به طوال العمر .

سليم وهو يقبلها بعشق /كده برضك ي نوري قدرتي بعدي عني كده اتوحشتك جوي خوي .

نور بغيظ /مانا كمان هونت عليك ي سليم وكفايه الي قولته ل فيروز ي اخويا .

سليم بضحكه ساحره/ههههه ي بت مانا كنت سامع كل حاجه وعارف انك قاعده جنب البت فيروز فحبيت اعمل كل ده علشان استفزك علشان كنت عايز اسمع صوتك نور انت روح كبير الصعيد أنني أغلا حاجه في حياتي ي نور بحبك ي مجنونه .

نور وهي تقبله بعشق /وانا كان بموت فيك ي كبير الصعيد...

*******************.
في شقه ساجد ..
في غرفتهم ....

كانت تجلس فيروز في أحضانه بسعاده فاخيرا قد عادت نور لأخيها واطمئن قلبه .

ساجد بسعاده /الحمد الله ي فيروز مش قادر اصدق الي حصل أن نور وسليم رجعوا لبعض .

فيروز بابتسامه/الحمد لله ي حبيبي ده كان لازما يحصل لأنهم بيحبوا بعض جوي هههه هما الاتنين عقلهم صغير وكانوا عايزين يلعبوا لعبه القط والفار بس الحب اكبر منهم بكتير .

ساجد وهو يعتليها ويقبلها بعشق /ماهو حبك ده الي جابني علي بوزي بحبك ي فيروز بحبك اوي .

فيروز بعشق وسعاده/وانا بموت فيك ي حبيبي.

**************.
في دوار الكبير.....
في الجنينه ....
بعد مرور 8 أشهر ....

كانت تجلس نور في احضان معشوقها الذي يلمس علي بطنها بسعاده .

/واه عاد ي نور هو الواد ده هيخلل جوه ولا ايه عايزه يخرج عاد علشان يبقا بطل كده زي ابوه .

نور وهي تاكل الموز بشراسه /معلش ي سليم هو بس قاعد جوه شوايه وهينزل انت عايز تجنني ي سليم .

سليم وهو يقبل رأسها بعشق/ههههه اعمل ايه عاد ي نور مشتاق الواد ده اوي .

نور بغيظ شديد/طبعا انا عارفه أن الواد ده هيجي وياخدك مني مش كده .

سليم وهو يقبلها بعشق /اوعا تقولي كده واصل انا ملك ايديكي وبس ي نور حياتي كبير الصعيد ده ملكك انتي وبس بحبك ي نور بحبك جوي .

نور وهي تقبل يده بعشق /وانا كمان ي حبيبي بعشقك ألمهم بقا جبتلي المانجه الي عيزاها .

سليم وهو يقبلها بعشق /طبعا ي ام الواد هو انا اقدر ارفض طلب ل نور حياتي كلها .

*****************.
في الأرض الخاصه ب ذياد ..

كان ذياد يعمل بالفاس في الأرض لتقترب منه ساره بالشاي .

ساره بابتسامه/الشاي ي حبيبي .

ذياد بابتسامه/تسلمي ي أم عتريس .

ساره بغيظ شديد/عتريس ده ايه متقولش علي ابني كده ي ذياد.

ذياد بضحك /ههههه خلاص متزعليش ي روح قلبي المهم أنه منك وخلاص بحبك علي فكره .

ساره بابتسامه عاشقه /وانا بموت فيك علي فكره .

*****************.
في شقه ساجد ...

كانت تجلس فيروز وهي تاكل بشراهة ليقترب منها ساجد بابتسامه.

/صحه وعافيه ي معلم .

فيروز بغيظ شديد/أكده بتتريق عليا ي ساجد قول قول اتكلم .

ساجد بابتسامه وهو يقبل يدها /بحبك تنفع .

فيروز بابتسامه/عايزه عنب .

****************.
في جناح يوسف وشهد....

كانت تجلس شهد علي السرير ويوسف يطعمها بعشق وحنان .

/كلي ي نور عيني علشان تتغذي علشان المفعوص الي جاي ده .

فارس وهو يرقد علي بطنها /لو سمحتي ي عمو متقولش علي اخويا مفعوص ده حبيبي ده .

شهد وهي تربت علي يده بحنان/حبيب قلب امك انت .

يوسف بابتسامه وسعاده/ربنا يخليكم لبعض ي حبيبي شكرا جوي يارب علي كل السعاده دي انا مش عايز حاجه من الدنيا تاني بحبك ي شهد بحبك جوي.

شهد بابتسامه عاشقه /وانا كان بحبك جوي ي حبيبي .

********************.
في جناح زين ورحمه ....

كانت تنضف رحمه الغرفه بتعب ليحملها زين بحنان الي السرير .

/كده برضك ي رحمه تتعبي حالك كده ليه ي ام الغالي .

رحمه بابتسامه تعب /اعمل ايه بس ي زين عاد مالدنيا عايزه تتنضف ي زين .

زين وهو يقبل يدها بعشق /وانا روحت فين انا اساعدك ي نور عيني انا وانتي واحد ي رحمه بحبك جوي ي رحمه .

رحمه بعشق /وانا كمان بعشقك ي روح رحمه .

******************.
في الجنينه ....

كانوا يتجمعون جميعهم علي العشاء فكان يقف سليم وهو يشوي اللحمه .

زين بابتسامه/ايه ي كبير اللحمه اتحرقت ولا ايه .

سليم بغرور وثقه /عيب عليك ياض ده انا الكبير .

ذياد بسخرية/ههههه الكبير جوي جوي .

ساجد بضحك /هههههه عندك حق ي ذياد .

يوسف بابتسامه/انا ماليش صالح .

سليم بغيظ شديد/طب يلا ي اخويا اعملوا حاجه وساعدوني خلو الحريم يرتاحوا كفايه الي هما فيه .

عند الفتيات ....

نور بابتسامه وسعاده/ربنا يخليك ليا ي سليم بيخاف عليا اكتر من نفسه .

ساره بابتسامه وسعاده/وذياد كمان الحمد لله اتغير وبقا زين جوي واتحقق الي كان نفسي فيه من زمان .

شهد بابتسامه وعشق /وانا كان اتندمت اني كنت بعيده عن يوسف طول الفتره دي بجد أعظم عشق وسند .

فيروز بضحك /ههههه وانا ساجد عاملين زي القط والفار بس بموت فيه .

رحمه بابتسامه/وانا كمان زين بالنسبه الي العشق بذاته ربنا يخليهم لينا .

نور بابتسامه/فعلا ي رحمه احنا من غير منسواش و اه اه الحقني ي سليم .

سليم بفزع شديد /مالك ي نور .

نور بغيظ شديد/ابدا مصدعه شويه انت عايز تشلني ي سليم مش كده وديني المستشفي بسرعه .

لتبدأ الفتيات بالصراخ في نفس الوقت ليسرعوا بيهم ازواجهم الي المشفي...

في المستشفي ....
في غرفه نور ....

كان يحتضنها سليم بعشق وسعاده وهم ينظرون إلي طفلهم .

نور بابتسامه/مشاء الله ي سليم جميل اوي .

سليم بعشق /طبعا شبه أمه الي بموت فيها .

نور بعشق /ده انا الي بموت فيك ي روحي ربنا يخليه لينا ويباركلنا فيه .

سليم بغيق وهو يقبل يدها /امين يارب .

في غرفه ذياد وساره ..

كان يحمل ذياد طفله بسعاده كبيره.

/مشاء الله ي حبيبتي زي القمر .

ساره بابتسامه وسعاده/يتربا في عزك ي حبيبي وعلي فكره انا عارفه الي انت عايزه وهنسميه ربيع علي اسم عمي ربنا يسامحه ويغفر له .

ذياد بابتسامه/امين يارب ربنا يخليكي ليا يا ساره .

في غرفه ساجد وفيروز ...

كان يمسك ساجد طفلته بانزعاج من صريخها .

ساجد بغيظ شديد/استغفر الله العظيم شكلها كده هتتطلع لسانها قد كده زيك ي فيروز انتي واختي نور .

فيروز بضحك /ههههه ياريت عي تتطول تتطلع مجنونه زينا ربنا يباركلنا فيها يارب .

ساجد وهو يقبل يدها بعشق/يارب ي روحي بحبك ي روز بحبك .

فيروز بابتسامه عاشقه /وانا كمان ي نور عيني.

في غرفه يوسف وشهد ....

كان يمسك فارس أخته بسعاده كبيره .

فارس بسعاده/أموره جوي ي امي .

شهد بخوف /حبيبي بالراحه عليها ي نور عيني دي لسه صغيره .

يوسف وهو يقبلها بعشق /حمد لله على سلامتك ي حبيبتي الف مبروك ي حبيبتي .

شهد بعشق /مبروك علينا ي حبيبي .

في غرفه زين ورحمه ...

كان يمسك زين توأمه بسعاده كبيره .

/مشاء الله ي رحمه ولد وبنت زي القمر ربنا يخليهم لينا ي حبيبتي .

رحمه بابتسامه/ي تربوا في عزك ي حبيبي يارب .

زين وهو يقبل يدها بعشق /ربنا يخليكي ليا يا حبيبه قلبي ي ام الغالين .

بعد اسبوع في دوار الكبير....
قد صمم كمال علي اقامه سبوع كبير فهو يعتبر جميع الأطفال هما أحفاده فكان يقف عوض بسعاده وهو يوزع اللحم علي الفقراء فكان كلا منهما يحتضن معشوقته بسعاده وعشق فكانت الليله مملؤه بالسعاده والعشق .

سليم بعشق وهو يقبل راس نور /مبروك ي ام صقر.

نور بابتسامه عاشقه /ربنا يخليك ليا ي ابو الغالي .

سليم بتنهيده عاشقه /بس هو يكبر بس ولازما أقوله ..

نور باستغراب/تقوله علي ايه بالظبط .

سليم وهو ينظر إليها بعشق /أقوله ينشف كده ميبقاش زي يقع في عشق واحده زي مابوه وقع كده في بحور عشقك ولا حد سما عليه .

نور بابتسامه وعشق/لا ي شيخ ده علي اساس ان انا الي كنت قويه كده وجامده ده انا وقعت في حبك من اول نظره ي كبير بحبك بحبك اوي ي سليم .

سليم بعشق وسعاده /وانا كمان بعشقك ي مجنونه كبير الصعيد 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭.

تمت بحمد الله ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية مجنونة كبير الصعيد )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.