القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل السابع عشر 17 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الحلقة السابعة عشر 17 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الجزء السابع عشر 17 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد البارت السابع عشر 17 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الفصل السابع عشر 17 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل السابع عشر 17 بقلم شهد هاني

جميله:بصت علي شعرها الي بيقع علي الارض اتنهدت وقالت الحمدلله.
أسد:دمعه نزلت منوا هو بيشيل شعرها بيقول تعرفي ي جميله انتي جميله اوي.
جميله:لفت ليه وشها كان في وشه وقالت شعري وقع لسه شايفني حلوه ي أسد.
أسد:حط ايده علي وشها بحب وقال أنا بحب جميله مش بحب شكل جميله بحب قلب جميله قلبي حب قلبك ي جميله من وانتي بنت بدفاير.
جميله:قربت من أسد وقالت قرب مني ي أسد.
أسد:مش فاهم ي جميله انتي تعبانه.
جميله عيطت:حوطت أسد من وسطه وقالت عاوزه امحي قرب ماجد مني ي أسد انا مش ضامنه هطلع من العمليه ولا لا.
أسد:حط ايده علي بوقها وقال متقوليش كدا ي جميله هتخرجي هتقومي ب السلامه عشاني وعشانك صدقيني دموعك مش هتنزل التاني.
جميله بحب:قربت من اسد فتحت أزرار القميص بتاعه وحطت شفا*يفها علي شفا*يفه وبا*سته بحب.
أسد بحب:اتجاوب مع جميله وحضنها جامد.
جميله بحب:حطت راسه في صدر اسد.
اسد:قلع القم*يص بتاعه وحضن جميله جامد.
جميله:حطت ايده علي صدره وقالت قرب مني ي أسد مش تق*لق.
أسد:بص لي جميله وقال متاكده ي جميله.
جميله:مسكت فيه وقالت بحب متاكده عاوزه اكون معاك لحظه سعيده ي أسد.
أسد:حاسس بخوف وقال هنعمل لحظات كتيره بس انتي قومي بعد العمليه.
جميله:حاضر ي أسدي.
.
أسد مسك ايدها:وحصرها من وسطها وبا*سها من رقبتها ولف ضهرها ليه وبا*سه بحب.
جميله:قلبها بيدق بسرعه بيكون مفيش مسافه بنها وبين أسد ولفت وشها لي وش أسد ووشهم قريب جدا من بعض وانفاسهم بتضرب فوش بعض وهنا جميله بتغمض عيونها وأسد بيحط شفا*يفه علي شفا*يفها وبيغمض عيونه وبي*قبلها أسد وبتستسلم جميله ليه نهائي وبتسيب قلبها ورحها لي أسد ودي بتكون التاني مره ليهم كلها مشاعر وبتوصف اللي جواهم بتفضل الق*بلة لدقائق وبيبعد أسد عن جميله لما بيحس انها محتاجه تتنفس بيبص أسد فعيونها جميله  بتد*فن وشها داخل حصن أسد بخجل بتو*بسه من صدره هنا أسد بيبتسم علي حركتها و شايف قدامه حبيبته ونسي وكل الحزن جميله سامعه دقات قلبه اللي زي الطبول أسد بيرفع ايده بيحسس علي ضهرها بدء يبو*سها في جسمها في كل جزء متشوه عندها كان كل مادا الغضب والغل عنده بيزيد لي ماجد.
جميله كانت مبسوطه جدا ونسيت كل حاجه وسابت نفسها تستمتع باللحظه دي معاه لانها حاسه بتعب انها هتمو*ت وقالت وعالاقل تعمل معاه ذكريات حلوة قبل ما يفترقو بسبب المو*ت.
أسد فجاه بيشلها وجميله تلقائي بتحاوط رقبته وهي دفنه راسها فح"ضنه  وبينيمها أسد علي السرير وبيفك ازرار قميصه  بتا*عها وبيقل*عها وهو بيرميه عالارض وبيكون عاري الص*در  جميله بتبصله بخجل وبتغمض عيونها بيبتسم أسد علي حركتها وبيقلع جزمته والحزام وبيروح أسد من الجهه الاخري وبينام جمبها وهو بيسحبها علي حضنه بيبدء يقرب منها بحب. 
جميله:في حضن أسد بتقول بحبكككككككك ي أسد.
اصبحت جميله مرات أسد قولا فعلاً.
أسد بصدمه:قام من حضن جميله وقال جميله
يتبع....
لقراءة الفصل الثامن عشر اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الثامن عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.