القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حنين الليل الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميرة رمضان

رواية حنين الليل الجزء الثاني الحلقة الخامسة عشر 15 بقلم أميرة رمضان
رواية حنين الليل الجزء الثاني الجزء الخامس عشر 15 بقلم أميرة رمضان
رواية حنين الليل الجزء الثاني البارت الخامس عشر 15 بقلم أميرة رمضان
رواية حنين الليل الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميرة رمضان

رواية حنين الليل الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميرة رمضان

حنين طالعه من اوضتها وفجاء حاجه فرقعت جااامد

حنين بصراخ: ي مامااااااا

رعد جه بسرعه : في اااااااي

ميرا بضحك : ههههههههههه هموووووت كل سنه وانتو طيبين وولعت صاروخ تاني جنب رجل حنين

حنين بخوف هيستيري استخبت في ضهر رعد

حنين : ميراااااا متتجننيش

ميرا : انا مش عارفه انتي خوافه ليه كده ده صاروخ





رعد : تعرفي لولا اللي حصل ده (ان حنين استخبت فيه) كنت ولعت فيكي

ميرا بغمزه: اي خدعه عد الجمايل

حنين بغضب : والله انت واختك مجانين انا نازله

يوسف جه بسرعه وقال : كل سنه وانتو طيبين وولع صارخ جنبيهم

رعد : حنين ابعدي في صااااروخ جنبيك

حنين بخوف: فييين

(رعد وقف علي الصاروخ طفاه )

حنين بانفعال : منك لله ي زفت انتو عيله مجنونه

يوسف : بت ي ميرا تعالي نروح نفرقع عند ماريا وجنه كده حنين خدت حقها

ميرا بجنان : يلاااااا

#بقلمي_اميره_رمضان

رعد : حنين انتي رايحه فين





حنين بزعل : انا داخله اوضتي

رعد : انتي زعلتي منهم دول بيهزرو وفرحانين بالعيد

حنين : منا كمان فرحانه بس هما عارفين اني بخاف من الصواريخ وبرضو لازم يغلسو عليا

رعد : طب ما تخفيش تعالي نفطر و اقعدي جنبي ومش هخلي حد يقرب منك

حنين : بجد ولا هتبيعني

رعد : عيب عليك ي عشري

حنين بضحك: طب قدامي عشان تبقا في وش المخاطر

___________

_ اهلا اهلااا اخيرا نزلتي ولا مكنتيش حابه تفطري معانا

كارما: لاء ي طنط عادي انا بس كنت تعبانه شويه





ميس بتمثيل قدام عمر: الف سلامه عليكي ي قلبي خلاص متعمليش حاجه وانا هعملها بدالك

كارما باستغراب: سبحان مغير الأحوال وبعدين شكرا مش محتاجه منك حاجه ولا هحتاج

ميس بدموع مزيفه : شوف ي عمر علطول مش طيقاني ومش بتقبل اني اكون صحبتها وعلطول شيفاني وحشه

دنيا بصوت واطي: مش لوحدها اللي شيفاكي وحشه

#بقلمي_اميره_رمضان

عمر بص لميس ومش مصدقها: طيب نفطر الاول عشان كارما تطلع ترتاح

كارما بصت لميس بنظرت نصر وميس كانت هتولع

_______

بعد الفطار





ميرا : ي ليله العييييييد انيستيناااااا و و

جنه: مش عارفه تغني اسكتي متشوهيش الاغنيه

حنين بفرحه: كل سنه وانتو طيبين ي بناااااات

ماريا : وانتي طيبه ي اختي

حنين : مالك ي بت

ماريا : احنا قاعدين كده ومفيش وحده حتي عملت ماسك خلينا كده جعفر في نفسنا

ميرا : قال يعني خلقتنا هتتغير ماهي بتفضل هي هي

حنين : ايوا انا مع ماريا علي الاقل حتي نرضي ضميرنا وانا كلمت مليكه تاجي وقالتلي حيدر هيوصلها وتالين ومالك وسليم هياجو يقعدو شويه

ميرا بخبث : اشطاااا وانا مجهزه لاستقبالهم

حنين : بت انتي تبعدي عني





ميرا : عيب عليكي ي بت مش هعملك حاجه كفايه عليكم كده

ماريا بعصبيه : دي مجنونه رمت الصاروخ علي الستاره و كانت هتولع فيها بس ربنا ستر

ميرا بضحك : العيد فرحه بقا

_________

ايان قاعد في الجنينه محتار

حنين : قلبي مالك كده كل سنه وانت طيب

ايان : وانتي طيبه ي بنت قلبي

حنين بمكر : في حاجه ولا اي قولي

ايان : لاء مفيش

حنين : اممممممم اصل انا كنت هكلم زهره اعيد عليها عايز منها حاجه

ايان : انتي معاكي رقمها





حنين : شور دي صحبتي اصلا

ايان : بجد تعرفيها منين اومال مقولتليش ليه

حنين : منا مكنتش اعرف ان هي البنت دي اللي انت حكيتلي عنها وبعدين هي مش صحبتي اوي بس اتقربنا من بعض الفتره دي

ايان : طب رني عليها واديني اكلمها

حنين : يعني بعد الكلام ده كلو عنها وفي الاخر مش معاك رقمها

ايان : شوفتي بقااا

حنين: طب استني طلعت التلفون ورنت عليها

الو ازيك ي زوزه

زهره : حبيبتي بخير كل عام وانتي بخير

حنين : وانتي بخير صحتك عامله اي دلوقتي

زهره : يعني الحمد لله بقيت احسن





حنين : يعني هتخلصي علي اللحمه بكرا

زهره : هههههههه دي حاجه اكيده

حنين: طب يبقا خليلي حته

زهره : انتي هتبصيلي في اللحمه ولا اي وبعدين انا هستناكي بكرا انتي وماريا

حنين بخبث : انا وماريا بس

زهره بتوتر : لو عايزه تجيبي حد معاكي هاتيه انتو تنورو كلكم

حنين : امممم لاء من ناحيه هنور فاحنا فعلا هنور

زهره : هستناكم





حنين :طيب ي قلبي اشوفك بكرا بقا سلام

ايان بغضب: قفلتي ليه ي بت انتي انا مش قولتلك عايز اكلمها

حنين بضحك : اهدي بس (وقالت بغمزه)بكرا هتاجي معانا نزورها

_______

كارما : ايواا علقها هنا كده الحمد لله خلصنا

عمر : اه ي ضهري منك لله مش قادر اقف

كارما : شوف عشان تحس احنا بنتعب ازاي

عمر : ده علي اساس ان احنا بنلعب منكم لله عشان مش مقدرين تعبنا

كارما : ده علي اساس انكم بتقدرونا

عمر : باااااااااس احنا هندخل في حوارات حقوق المراه دلوقتي الليله ليله عيد

كارما : ايوا يعني عايز اي يعني





عمر بغمزه: تعالي اقولك بس جوا مش هنا

كارما : هتقولي علي اي وبعدين انت بتغمز ليه

عمر بضحك: يخربيت الغباااا*ااااء

__________

ماريا : انا هقوم اشرب

ميرا : هتيلي معاكي

يوسف : وانا

ماريا : لاء اللي عايز يطفح يقوم يطفح (ومشت )

وفجاء مليكه وسليم ولعو صواريخ جنبيهم وقالو : كللللل سنههههههه وانتووووووو طيبيييييييين

ميرا وقفت علي الكرسي : يخربيتكم خضتوني منكم لله





يوسف : اللي هنعملو في الناس هيطلع علينا ولا اي

#بقلمي_اميره_رمضان

حنين بضحك : ههههههه تسلميلي ي بت عملتي زي مقولتلك

مليكه : عيب عليكي جبتلك حقك

ميرا : انتو متفقين بقااا

حنين بصت لها بنصر : بظبط كده

ميرا : دانا هولع فيكي بقا المرداي

كلهم جرو وراه بعض وفي جو من الفرحه والضحك واللعب

_________

في المطبخ





ماريا جاتلها رساله فتحتها

الرساله**انتي بقا اللي بلغتي علينا لو مفكره انك كده ناصحه وعملتي كده عشان تنقذي عز تبقي بتحلمي وهدفعكم التمن اللي عملتيه بس هاخدو من عز

لو عايزه تشوفيه وهو بيموت تقدري تطلعي فوق البيت وتشوفيه وهو بيلتقط انفاسه الاخيره

ماريا اتوترت : لاء لاء مستحيل مستحيل

جرت علي فوق وهي حرفيا مش عارفه تمشي من الخوف الرعب

ماريا وصلت فوق واتصدمت من اللي شافته😳
يتبع...
لقراءة الفصل السادس عشر اضغط على : ( رواية حنين الليل الجزء الثاني الفصل السادس عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حنين الليل الجزء الثاني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.