القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية للحب رأي آخر الفصل العاشر 10 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الحلقة العاشرة 10 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر الجزء العاشر 10 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر البارت العاشر 10 بقلم نسمة محمود
رواية للحب رأي آخر الفصل العاشر 10 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الفصل العاشر 10 بقلم نسمة محمود

مريم بعياط_انا مكنش ينفع اوافقك في اللعبه ديه ياقادر 
قادر_يعني اسيبك تتچوزيه واضيعك من يدي
مريم_احنا مش متچوزين ولا اصلا انا حامل انا كنت ممكن
أمو/ت لو انت مجتش في الوقت المناسب
قادر_شششش مش عايزك تجولي كده تاني واصل طول م انا چنبك محدش هيقدر يجي جنبك مريم 
مريم_نعم ياقادر
قادر_تعالي ننسي الحقد والغل تعالي نبدأ صفحه جديده لا بقيت عايز أنافس أدم وأوري لچدي اني الأحسن ولا بقيت
طايق اكمل كده تعالي نسافر بره مصر كليتها وتكملي تعليمك
مريم_بس ياقادر مش هينفع احنا عملنا اللعبه ديه كلها
علشان جدو ميجوزنيش ادم نقوم محولنها حقيقه
قادر_انا معدش جادر اكمل 
مريم بصتله بحب وقالت_طب والفرح 🙂
قادر_اكبر فرح هيتعملك ياست البنات بس في حاجه الاول لازم اعملها 
مريم_ايه هي
قادر_هنزل مصر وهواجه أدم لازم نصفي كل الي بينا قبل م اسافر لازم أقبل م اقفل الصفحه ديه تكون القصه خلصت 
مريم_وانا معاك 
وفعلا ركبوا العربيه وراحوا علي القاهره
_________________________________❤️😊
فهد_هتعملوا الفرح امتي يعيال
أدم_الاسبوع الجاي حلو
صفاء_حلو ايه رايك يالوكا
مليكه _بتقولوا ايه وكانت قاعده مربعه وبتاكل موز وجنبيها نوتلا وشبسي وببسي ومصاصات 
ادم_عال كملي في الي انتي بتعمليه 
مليكه_بقولك ايه يسطا ناولني الرمان الي جنبك دوقهوني كده
بعد مرور تلات سعات باب الڤله رن 
فتحت الخدامه واتصدمت لما لقته قادر
الخدامه _اتفضل ياسي فهد ياست صفاء يا أدم سي قادر وصل
الكل نزل واستقبل قادر ومريم معادا طبعا ادم سلم علي مريم بس
قادر_عمي فهد انا جاي اقولكم اني مسافر ومش راجع تاني
فهد_انت بتقول ايه ياقادر
مريم_ياعمي جدي كان عايز يچوزني ل ادم
مليكه_نعم.يادلعادي حيات ربنا اشقك نصين فيها انتي وجدك والطور الي قاعد جنب....
أدم حط ايديه علي بقها وقال الله يفضحك ياشيخة وبعدين اتجوز مين انتي الي في القلب الباقي علي الله حكايتهم 
قادر ومريم ضحكوا وشاركهم الضحك صفاء وفهد
مريم_شكلك عسل لو سمحتي خلينا نكمل الكلام
مليكه_اتفضلي ياحببتي 
مريم_الموضوع من الأول هو ان جدي كان عايز يجوزني ل أدم لانه اول حفيد في عيله الجرحي واكبرهم بس انا
بحب قادر وهو بيحبني كذبنا عليهم وقولت لجدي اني حامل
ووريته اشاعه سونار مزيفه واختبار حمل مزيف بتوع صحبتي في البلد بس هي متجوزه ومخلفه وكانت مختفظه بيهم ك ذكري حلوه
وعملنا لعبه عليهم وكذبنا وقولنا اننا متجوزين علي سنه الله ورسوله
فهد_بس ده غلط يامريوم وانت ياقادر.انت كنت ممكن تيجي تقولي وكنت هقعد انا وانت مع بابا ونشرحله الوضع
قادر_مكنش مدي لحد فرصه حتي يتكلم الي في دماغه في دماغه 
صفاء_بس انت كده خليتهم يزعلوا منكوا وغير كده سمعه مريم هتكون وحشه قصاد اهل البلد 
قادر بغضب_الي هيچيب سرتها علي لسانه هجطعهولوا
مليكه_بص ياولدي انت تتصافي اول حاجه انت والولا جوزي تاني حاجه تتسامح مع جدك وابوك وامك وامها وابوها 
ويتعملكوا فرح كبير وعفي الله عم مضي
فهد_مليكه ببتكلم صح 
صفاء_اول.مره تقولي حاجه مفيده في حياتك
ادم_اللهم بارك قل أعوذ برب الفلق فكاريني ابخرك ياكتكوتي
مليكه_بس يا ارنوبي مش قصاد الجماعه
صفاء_يختي اتلمت المقشه علي البلاعه والاتنين بقوا جماااعه
مليكه_انتي مالك قلبتي علي البت ياسمين صحبتي كده ليه
في  دخله سديم 
سديم_اهلا بالحبايب اهلا 
قادر_سديم وقام حضنه
سديم_وحشتني يسطا
قادر_انت أكتر وبص ل ادم وقال بالحضن يا دومي
ادم قال مبهدهاش بقي بالحضن يا ابن عمي 
والتلاته حضنوا بعض
فهد_بحيث كده هنتغدي كلنا سوي اعزمي البت ياسمين وحشتني بنت اللزينه
صفاء_فهددد🤬🤬
فهد_وحشتني وحشوشه ثغننه بس 🥹🥹
_________
بعد مده جت ياسمين 
ياسمين _اسمع حضرت يبني انا جيت
مليكه_اخوياااااا وجريت حضنتها
سديم مكنش واخد باله لانه كان قاعد بيرخم علي فهد وادم وقادر وكانوا بيضحكوا
ياسمين_وحشتيني يابنت الجزمه
مليكه_oh no sofag (سوفاچ )
ياسمين_انتي بتقولي ايه ياما قولي كده تاني انا معايا تجاره
انجلش علي فكره واشعبطك مكانك
صفاء_خلصتوا فقره الردح 
ياسمين_ابو الصفاصيف ياوحشني انت ياجمد الاه الاه مين القمر
مريم_انا مريم ياحب
صفاء_اطلعوا يابنات اقعدوا فوق عقبال م الاكل يخلص
طلعوا البنات يقعدوا مع بعض واتعرفوا علي بعض اكتر
ومريم حبتهم خالص 
اما فهد وسديم وادم وقادر.كانوا قاعدين بيتكلموا ويهزروا
عدي وقت صغير ونزلوا البنات وسديم خبط في ياسمين
ووقعوا هما الاتنين علي الارض
ياسمين_طور استورالي ايه مبتشوفش
سديم بغضب_جاموس لبناني كلب بحر امريكي انتي الي 
مبتشوفيش شكلك
مليكه_الله يرحمك 🥹🥹🥹
ادم_كنت طيب اوي ياسدمدم 🥹🥹🥹
ياسمين_سمعني كده تاني
سديم:انتي نفسك الي خبطها بالعربيه وشتمتني المره الي فاتت افتكرتك وقام مسكها من أفاها
ياسمين:ايدك لتوحشك ياض 
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على : ( رواية للحب رأي آخر الفصل الحادي عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية للحب رأي آخر )
reaction:

تعليقات