رواية ندم عمري الفصل الثامن 8 بقلم يمنى منصور

رواية ندم عمري الحلقة الثامنة 8 بقلم يمنى منصور
رواية ندم عمري الجزء الثامن 8 بقلم يمنى منصور
رواية ندم عمري البارت الثامن 8 بقلم يمنى منصور
رواية ندم عمري الفصل الثامن 8 بقلم يمنى منصور

رواية ندم عمري الفصل الثامن 8 بقلم يمنى منصور

آدم: يعنى ايه اللي بتقوله ده يا حضرة الضابط
سيف: زي ما سمعت هتتحبس لحدما النيابه تفتح يوم السبت
آدم:انت بتقول ايه بقي انا آدم الصياد أدخل السجن
سيف: ومتدخلش ليه عملت جريمه فبنعاقبك عليها يا أستاذ آدم القانون فوق الجميع
آدم: الكلام ده لو كنت عملت الجريمه دي بجد انا معملتش حاجه ومش عارف أصلا انا موجود هنا ليه لحد دلوقتي
سيف: أيمن خد آدم ارميه فى الحبس علي أما يتعرض علي النيابه
أيمن: تمام يا فندم
___________لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم _____
رهف: يلا يا سما عشان نمشي
سما:.....................................
رهف: يلاهوي دكتور يا دكتور الحقني
الدكتور: خير يا آنسه رهف فيه ايه
رهف: سما واقعه ومش بترد عليا
الدكتور: طب تعالي يا سميه شيلها مع رهف أما نشوف حصلها إيه
سميه: ماشي







بعد مرور بعض الوقت
رهف: خير يا دكتور هيه حصلها إيه
الدكتور: دماغها نزفت تانى غيرتلها علي الجرح وادتها حقنه وان شاء الله تفوق
رهف: تمام شكرا يا دكتور
الدكتور: العفو
______________صلوا على النبي _________________
نرمين: أنا تعبت يا خالتي من الناس اللي هنا دي
ساميه: بتقولي حاجه يا بت
سميره بتعب: لأ دي بتشكر فيكم
ساميه: طب قومي ياختي انتي وهيه نضفي المخروبه دي اعملوا بقعدتكم طالما مش معاكم فلوس
نرمين: لأ بقي انا تعبت مش هعمل حاجه
ساميه: نسوان يااللي هنا عايزاكم تعلموها ازاي ترد علي المعلمه ساميه
حنان: أمرك يا معلمه
ونزلوا فيها ضرب
ساميه: وانتي هتنضفي ولا تبقي زيها
سميره بخوف: لأ هنضف هنضف
نرمين: الحقوني الحقيني يا خالتي
سميره: لأ ياختي مليش دعوه انا مش حمل إني اعارض أنا مش قادره
ساميه: أيوه كده تعجبيني كفايه عليكي كده تعالي ريحي شويه انتي يا زفته يا اللي اسمك دنيا قومي نضفي بدلها
دنيا: حاضر يا معلمه
_____________لا إله إلا الله محمد رسول الله _______





سما: عاااااا الحقوني حرامي حرامي الحقوني عاااا
رهف: انتي بتقولي ايه يا سما
سما: إيه ده رهف حبيبتي انتي جيتي ولا ايه وحشتيني كده تسيبيني للحرامي كان هيموتني
رهف باستغراب: حرامي إيه؟
سما: اللي جه يسرقني ولما صحيت وقفشته كان عايز...... اهئ اهئ
رهف: حمد الله على سلامتك اهدي كده يا حبيبتي مش كده حقك هييجي ان شاء الله
سما وهي تنظر حواليها: إيه ده أحنا فين
رهف: إحنا في المستشفى يا حبيبتي والحمد لله رجعتلك الذاكره
سما: هو انا كنت فقدتها أصلا
رهف: أيوه استني هشوف الدكتور واجي
سما: ماشي
__________لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم ______
بعد مرور يومين
رهف: سما يا حبيبتي جالك اذن من النيابه تروحي تقولي اللي حصل
سما: أنا خايفه اروح مش هقدر اواجهم دول مهما كان بردو عشره
رهف: متخافيش يا حبيبتي وأنا معاكي متقلقيش





سما: طيب خليكي معايا ومتسبنيش
رهف: حاضر قومي البسي بقي
سما؛ماشي
______________صلوا على النبي _________________
منير: إيه اللي وداك شقة مدام سما يا أحمد
أحمد: أنا هقولك كل اللي حصل حضرتك
فلاش باك
نرمين:الو أحمد معايا
أحمد:أيوه مين معايا
نرمين:أنا نرمين زميلتك في الجامعه ازيك عامل ايه
أحمد:الحمد لله بخير انتي عامله إيه وسما وادم عاملين إيه
نرمين: كويسه الحمدلله وادم كويس بس سما مطلعه عنيه
أحمد: خير فيه إيه
نرمين: كنت عايزاك في حوار كده
أحمد: خير
نرمين: لأ مش هينفع في التلفون ينفع نتقابل
أحمد: تمام خليها في الكافيه اللي جمب الجامعه اللي كنا بنتقابل فيه أيام الجامعه
نرمين: ماشي سلام
باااك





منير: ها وبعدين
أحمد: بس اتفقت معايا إني أدخل بيت سما من وراها واقف جمبها واقلع التيشرت بتاعي لمؤاخذه وخالتها تبلغ طليقها آدم ونرمين تقوله انها مش كويسه ويشككوا في نسب الطفل سعتك
منير: وبعدين
أحمد: بدل ما تبلغ آدم بلغت البوليس وأنا لما لقيت سما بتصرخ وهتلم عليا الناس ضربتها بالڤاز علي راسها وهيه دلوقتي في المستشفى مش عارف حصلها إيه
منير: وانت إيه اللي خلاك توافق علي كده كان ممكن ترفض العرض بتاعها
أحمد: امي مريضه سياتك ومحتاج فلوس عشان عمليتها وهيه عرضت عليا الفلوس وطمعت
منير: عسكري خد أحمد الحبس
محمود: فيه واحده يا فندم إسمها رهف عايزه تدخل
منير: خليها تتفضل
محمود: تمام يا فندم
محمود:اتفضلي يا انسه
رهف:تمام شكرا
محمود:راحه فين يا مدام الانسه رهف بس
رهف:دي مدام سما اللي مطلوب شهادتها في القضيه والمجني عليها وأنا المحاميه بتاعها
محمود:...................
يتبع....
لقراءة الفصل التاسع اضغط على : ( رواية ندم عمري الفصل التاسع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ندم عمري )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-