القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مطلوب حبيب الفصل السادس 6 بقلم منة محرم

رواية مطلوب حبيب الحلقة السادسة 6 بقلم منة محرم
رواية مطلوب حبيب الجزء السادس 6 بقلم منة محرم
رواية مطلوب حبيب البارت السادس 6 بقلم منة محرم
رواية مطلوب حبيب الفصل السادس 6 بقلم منة محرم

رواية مطلوب حبيب الفصل السادس 6 بقلم منة محرم


//////////////
نور: اه والله واختك طلعت لزيزه اوووي 
مالك: اختي اختي مين 
نور: ايه يبني هنا اختك الي كانت مسافره هي قالتلي انها اختك 
مالك بصدمه: وانتي انتي قولتلها انتي مين 
نور: اه قولتلها اني خطبتك بس هي اتوترت اوي 
مالك: اقفلي دلوقتي 
نور: مالك
مالك: عندي شغل هكلمك بعدين سلاام 
نور: طيب 
في البيت
مالك: هنا هناااا 
مالك: راحت فين بس 
مالك: الو ياهنا انتي فين 
هنا: مشيت 
مالك: مشيتي ليه ياهنا 
هنا: علشان تتجوز خطيبتك ومبقاش حمل عليك وعلشان هي متعرفش اني مراتك 
مالك: لا يا هنا 
هنا: طلقني 
مالك: لا ياهنا انا عايز اشوفك طيب
هنا: مقولتليش يعني انك خاطب 
مالك: مش خطيبتي 
هنا: والله 
مالك: انا عايز اقابلك ياهنا علشان خاطري 
هنا: سلام
مالك: هناااااااااااااااااا
عماد: مالك ياحبيبتي 
هنا: مافيش ياجدي انا كويسه
فلاش بااااك 
هنا بدموع: اروح فين دلوقتي انا معنديش حد 
في بيت عماد 
هنا بدموع: جدوو 
بقلمي/menna moharam
عماد: هنااا هنا انتي هنا 
هنا: جدوو وحشتني
عماد: تعالي في حضني ياحبيبتي 
هنا بعياط: كان نفسي في الحضن ده من زمانننن اوي
عماد: سامحيني ياحبيبتي انا اسف 
هنا: مسمحاك ياجدي من زمان 
عماد وهو بيحضنها: سمحوني كلكو 
هنا: مسمحاك ياجدي والله بلاش دموعك دي بقه
عماد: هه خلاص بس ب انتي مالك وشك 
هنا: ها لا مافيش 
عماد: متاكده
هنا: اه ياحبيبي
بااااك 
هنا: انت 
مالك: كنت متاكد انك هنا 
هنا: عايز ايه 
مالك: هنا انا 
هنا: انت ايه 
مالك: انا
هنا: انت ايه يامالك لو سمحت انا مستنيه ورقه طلاقي 
مالك: تمام ياهنا عن ازنك
هنا بدموع: تمام
احمد: يعني انت روحت عندها وفضلت ساكت 
مالك: افتكرت نور للحظه ياحمد انا مش عارف اعمل ايه انا تعباننن تعبانننن اوووووي 
احمد: ربنا يريح بالك ياصحبي
بعد شهر
نور: الو يامالك انا عايزه اقابلك 
بقلمي/menna moharam
مالك: حاضر 
بعد شويه 
نور: مالك انت مش كويس مالك انت مش بتحبني صح 
مالك: ببحبك 
نور: لا كداب عينك بتقول غير كده انت مالك فيك ايه ومين البنت الي كانت في شقتك دي 
مالك: اختي 
نور بعصبيه: لا كداب مش اختك يامالك هنا تبقا مراتكك 
مالك بصدمه: انتي انتي عرفتي ازاي 
نور: انا كنت عارفه يامالك وعارفه كل حاجه وعارفه انك متجوزها علشان جدها كان هيجوزها لواحد اكبر منها 
مالك: يعني انتي كنتي عارفه 
نور: ااه يامالك انا كنت في السوبر ماركت لما اتقابلتو وقررت اظهر ليك علشان انا بحبك وانت كده كده مش بتحبها 
مالك: يعني انتي كنتي عارفهه اني متجوز وعارفه كل حاجه ويترا بقه المرض الي عندك كدب 
نور: لا يامالك انا فعلا تعبانه اوعا تكون حبتها يامالك انت بتحبني انا صح 
مالك: لا رد 
نور: انت حبتها 
مالك: لارد 
نور بعصبيه:انت حبتها ياماااااالك
مالك بصريخ: اه يانور حبتهااا وحبتها اوووي كمان بس بس هي ضاعت يانور ضاعت خلاص وكله بسببك لما قررتي تيجي بعد مابعدتي خدتي قرارات لوحدك من غيري كسرتي قلبي قعدت ٣ سنين موجوع من غيابك لحد لحد ماهي جت غيرت حياتي بقيت احب الحياه اكتر بقيت اضحك بعد ماكنت بحبس  نفسي في اوضتي بلساعات 
نور: تمام يامالك 
مالك: نور انا انا اسف 
نور: محصلش حاجه يامالك انا لازم امشي دلوقتي سلام
بعد اسبوع
نور: ممكن اقابل مدام هنا 
هنا: انتي 
نور: مالك بيحبك 
هنا: بيحبني اناا 
نور: ايوه ياهنا وحكت ليها كل الي حصل
هنا: يااااااا كل ده حصل وانا كنت فين
نور: ارجعيلو ياهنا هو بيحبك اويي صدقيني 
هنا: وانا انا حبيته 
نور: انا هسافر برا اعمل العمليه ياهنا وهبعد عنكو خالص خلي بالك من مالك هو بيحبك  انا اسفه اني جيت وخربتلكو حياتكو مالك كان جدع معايا اوي ياهنا اوعي تضيعه من اديكي
هنا وهي بتحضنها: شكرا
نور بدموع: العفو ياحبيبتي 
نور: همشي انا بقه علشان معاد الطياره بتاعتي 
هنا: سلام 
بقلمي/menna moharam
هنا: جدو جدوو
عماد: ايه ياحبيبتي
هنا: انا راجعه لجوزي 
عماد: هههه طيب ياحبيبتي ربنا يهديلك الحال 
هنا: سلام
عماد: سلام 
في بيت مالك
هنا: يالهوي البيت مكركب ليه كده 
هنا: مالك ماللك مش بيرد ليه ده
بعد شويه 
مالك: في حرامي في البيت ولا ايه 
هنا من وراه: لا ده انا 
ماالك وهو مصدوم: هناا
هنا: ايه ورقه طلاقي اتاخرت قولت اجي 
مالك: انا اسف بس كنت مشغول ياهنا حاضر هبعتهالك 
هنا بتوتر ودموع وهي بتمسك ايده: مالك انا بحبك
مالك بفرحه: وحياه امك 
هنا بضحك وعياط: الله يرحمها بقه 
مالك: انا كمان بحبك ياهنا بس بس
هنا: انا عرفت الحقيقه يامالك نور حكتلي علي كل حاجه قبل ماتسافر 
مالك: بجد نور سافرت
هنا:ايه ناوي تحن ولا ايه ياحبيبييي
مالك: يا ايه 
هنا: بس بقه 
بعد مرور سنينن
هنا: بس ياولاد دي كانت قصتي مع ابوكو 
مليكه: بابا كان عسل اوي وفرفوش 
مالك: ومازال ياحبايبي ولا عندكو شك 
ايان: لا لا
مالك: طب تعالو بقه عايز حضن 
ايان ومليكه وهما بيجرو عليه: عااااااا 
هنا: وانا مش هتقولي ولا ايه شكلك بتحبهم اكتر مني 
مالك: لا طبعا ياقلبي انتي الاساس 
ايان ومليكه: والباقي شنط واكياس 
مالك وهنا: ههههههههه
تمت ♡
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية مطلوب حبيب )
reaction:

تعليقات