القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مطلوب حبيب الفصل الخامس 5 بقلم منة محرم

رواية مطلوب حبيب الحلقة الخامسة 5 بقلم منة محرم
رواية مطلوب حبيب الجزء الخامس 5 بقلم منة محرم
رواية مطلوب حبيب البارت الخامس 5 بقلم منة محرم
رواية مطلوب حبيب الفصل الخامس 5 بقلم منة محرم

رواية مطلوب حبيب الفصل الخامس 5 بقلم منة محرم

بعد شويه
مالك: خليكي هفتح انا
هنا: تمام 
مالك بصدمه: ننور
نور بدموع: وحشتني
مالك بصوت واطي: جيتي ليه
نور: طب ممكن نتكلم 
مالك بصوت واطي: مافيش كلام بعد الي حصل امشي يانور لوسمحت 
نور: ممكن ادخل وهفهمك علي كل حاجه
مالك بتوتر: لا مينفعش تدخلي 
نور: ليه انا عايزه اتكلم معاك طيب حته لو في اي كافيه علشان خاطري اسمعني
مالك: تمام اتفضلي انزلي وهنتقابل بليل في كافيه****
بعد شويه
هنا: مالك انت كويس 
مالك: اه اه انا كويس 
هنا: مضربتنيش بلقفا يعني زي كل مره
مالك: انا نازل 
هنا في بالها: ماله ده 
بليل
مالك: عايزه ايه يانور 
نور: مالك انا بحبك 
مالك: ههههههه والله وسبتيني ليه من ٣سنين طلاما بتحبيني
فلاش بااااك
نور: كل شي قسمه ونصيب يامالك وانا انا مش هقدر اكمل معاك
مالك بصدمه: لا مستحيل انا بحبك وانتي بتحبيني متعمليش فيا كده انتي متعرفيش انتي بلنسبالي ايه 
نور:انا اسفه يامالك انا مش بحبك سلام 
مالك: بتهزري صح ده اكيد مقلب 
نور: سلام يامالك 
مالك: لا يانور متهزريش نور 
باااااااك
نور: مالك انت كويس
مالك وهو بيقوم: سلام يانور 
نور: مالك استنا بس مالكك
بعد شويه
مالك: هنا البسي وانزلي انا داخل علي البيت اهو  
هنا: طيب
بعد شويه
هنا: ايه يامالك مالك 
مالك: مافيش تعالي نتمشي شويه  
هنا: حاضر 
مالك: لو سمحت عايز ورد ابيض مع احمر 
هنا:  انا بحب الورد الابيض ولاحمر 
مالك: وانا كمان بحبه 
هنا: هو اي 
مالك: الورد 
هنا: مممممم 
مالك: هنا انا عايز اقولك حاجه 
هنا: مممم قول 
مالك: هنا انا انا بح
مالك: يووووه ده وقته ثواني ارد علي الموبايل ياهنا 
هنا: تمام 
مالك: الو 
نور بعياط: مالك اسمعني يامالك اسمعني انا تعبانه 
مالك بخوف: مالك 
نور: تعال علي العنوان الي هبعتهولك وهفهمك كل حاجه لو لمره واحده يامالك ابوس ايدك انا بحبكك
بقلمي/menna moharam
مالك: طيب سلام
هنا: في حاجه
مالك: لالا مشاكل في الشغل 
هنا: متاكد
مالك: ايوه 
هنا: كنت هتقول حاجه
مالك: لالا 
هنا: طيب
مالك: تعالي اروحك علشان ورايا شغل مهم 
هنا: طيب يلا
مالك وهو بيمسك اديها 
مالك: زعلتي
هنا: لا ياعم هزعل ليه 
مالك: انا اسف 
هنا: ولا يهمك عادي 
بعد شويه
مالك: ها كنتي هتقولي ايه يانور سامعك
نور: مالك انا كنت تعبانه انا كان عندي الكانسر يامالك 
مالك بصدمه: اااايه
نور: انا مكنتش عارفه انا هعمل ايه وازاي هقولك كنت هبقا غشيتك لو فضلت معاك ومقولتلكش  انا مكنش عندي حل ومكنتش عايزاك تتعب علي تعبي انا كنت بموتتت يامالك
مالك: اايه الي انتي بتقوليه ده 
نور: انا متابعه هنا مع دكتور وانا مكنتش اعرف انك هنا في القاهره انا جيت هنا بعد ماسبتك علطول وشوفتك بصدفه وكمان انا انا حالتي بتتحسن انا لما شوفتك مقدرتش انا كنت عايزه اجري عليك اخدك في حضني انا حالتي هتتحسن وانا معاك يامالك انت لو سبتني انا هموت
مالك وهو بيحضنها: متقلقيش انا معاكي 
نور: بجد 
مالك: ااه 
نور: انا بحبكك اوووي 
مالك وهو بيفتكر هنا: وانا كمان يا هنا 
نور باستغراب: هنا هنا مين
مالك: ها لا لغبطه اسامي بس يلا تعالي علشان اروحك 
نور: يلا
بعد شويه
هنا: اتاخرت كده ليه 
مالك: انا داخل انام علشان تعبان 
هنا: طيب 
مالك في باله: بحبك ياهنا  سامحيني
هنا: مااالك انت روحت فين 
مالك: ها معاكي اهو 
هنا: احضرلك العشا 
مالك: لا انا داخل انام 
هنا: تمام
بعد اسبوع
مالك: الو يااحمد 
احمد: ايه يسطا عامل ايه
مالك: مش كويس انا عايز اقابلك 
احمد: طب تعال عندي 
مالك: طيب انا جيلك سلام
هنا: مالك مش هتفطرر
مالك: لا افطري انتي ونزل
هنا: معقول يكون زهق مني 
عند احمد
احمد: مالك ياحبيب اخوك 
مالك: انا بحب هنا 
احمد: طب ماتقولها 
مالك: نور رجعت 
احمد: يعني انت بتحب هنا ونور ياقلبك ياعممم 
مالك: انا مش بهزر يااحمد 
احمد: اومال
مالك: نور تعبانه يااحمد عندها الكانسر
احمد: يالهويي
فلاش بااااك
مالك: دكتور هو مافيش تحسن في حالتها 
الدكتور: المدام بتابع عندي بقالها ٣ سنين هو اه في تحسن بس بطئ انت خليك معاها هي باين عليها فرحانه اوي انهارده بذات هي قبل كده كانت نفسها تموت دلوقتي لا وده كويس لصحتها 
بقلمي/menna moharam
مالك: طيب تمام 
نور: ايه الدكتور قالك ايه
مالك: زي الفل 
نور: هههههه انا بحبكك اوووي 
مالك: طيب يلا علشان نفطر 
بااااااك 
احمد: اه يعني حياتها متعلقه بيك دلوقتي 
مالك: اااه 
احمد: طب وهنا 
مالك: معرفش يااحمد 
احمد: سهله مش انت هتطلقها بعد شهرين 
مالك:انا بحبها يااحمد 
احمد: خلاص قول لنور انك متجوز وخليها تسيبكو في حالكو 
مالك: انت اتجننت علشان تموتت فيها بقه 
احمد: طب هتعمل ايه 
مالك: مش عاارف 
في بيت مالك بعد ٣ اسابيع
نور: انتي ميين 
هنا: انتي الي بتخبطي علي شقتي 
نور: ده بيت خطيبي مالك كمال انتي مين 
هنا: اازاي ايه الي بتقوليه دهه مستحيل 
نور: انتي مين 
هنا بدموع: انا انا اخته 
نور: بجد بس هو عمرو ماقالي ان عنده اخت مع انه كان معايا امبارح
هنا: ككنت مسافره برا 
نور: طب هو فين 
هنا: ممعرفش
نور: طيب انتي عايزه حاجه 
هنا: سلامتك 
نور: باي 
هنا: باي 
هنا بدموع وصريخ: ازاي ازززززاااي يعمل كده يطلع خاطب انا انا حبيتك يامالكك حبيتكككك 
نور: الو يامالك انت فين 
مالك: انا في الشغل انتي كويسه
نور: اه ياحبيبي بخير انا كنت عندك في الشقه دلوقتي 
مالك بصدمه: اااايه 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط على : ( رواية مطلوب حبيب الفصل السادس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية مطلوب حبيب )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.