القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية العذراء والرجل الأربعيني الفصل الرابع 4 بقلم صابرينا

رواية العذراء والرجل الأربعيني الحلقة الرابعة 4 بقلم صابرينا
رواية العذراء والرجل الأربعيني الجزء الرابع 4 بقلم صابرينا
رواية العذراء والرجل الأربعيني البارت الرابع 4 بقلم صابرينا
رواية العذراء والرجل الأربعيني الفصل الرابع 4 بقلم صابرينا

رواية العذراء والرجل الأربعيني الفصل الرابع 4 بقلم صابرينا

دخل شاهين الاوضه وبدأ يقلع قميصه
اخيرا هاتبقي بتاعتي  
بدأ يقرب منها قد اى كانت جميله وهي نايمه  ولسه هايقرب منها سمع صوت الباب بيتقفل وراجل بينادى من الصاله 
انااااا جيت ي بناااااات روحتوا فين 
بسرعه استخبي شاهين في الحمام بتاع الاوضه. 
*****************************************
دخل حسام الشقه والشنطه في ايده وكان بينادى من الصاله حسام.... زينب . موج ي بنااات روحتوا فين 
دخل حسام اوضه موج الهوى لقاها نايمه 
حسام دخل الاوضه وباسها من جبهتها وغطاها  وقفل الاوضه 
********************************
خرج شاهين من الحمام بعد مااطمن ان حسام طلع وفتح الباب شويه لقاه دخل اوضه زينب 
خرج شاهين بسرعه من الشقه وقفل الباب بشويش 
*********************************
حسام زوج زينب واخو موج 
شاب جذاب ٣٠ سنه  يعشق الاطفال لكنه عقيم 
دخل حسام الاوضه لقي زينب نايمه بقميصها الاسود في منتصف الفراش 
بدا حسام يقرب منها ويبوسها في وشها لحد ماصحيت 
زينب ......امممم انا فين 
اه راسي وجعاني 
ااه 
حسام..... انتي في حضني ياقلبي 
زينب بخوف ....حسام انت جيت امته وبدات تحرك عينيها يمين وشمال تتاكد ان شاهين مش هنا 
حسام بزعل .... كنت فاكر انك هاتفرحي اني خلصت شغل بدرى 
زينب..... لا ياحبيبي دانا هااطير من الفرح 
حسام لمس كتف زينب ووقع حماله القميص 
حسام...طب مش هاترحبي بيا ولا اااي 
بدات زينب تقرب منه ...بس كدا انت تؤمر 
بدات زينب تقرب منه وتبوسه ووووو 
***************************************** 
في شقه شاهين 
................ 
دخل شاهين الشقه مش طايق نفسه وبيكسر في الازاز 
اتفجعت ندى من صوت الكسر 
ندى..... شاهين في ااي 
شاهين.... اسمعي انا عفاريت الدنيا كلها بتتنطط في وشي غورى من وشي دلوقتي مش ناقصك 
ندى عيونها اتحجرت فيها الدموع ووقفت صنم 
ندى في سرها .....هو مين الي بينتقم من مين ي شاهين
شاهين بزعيق .... غورررررى من وشي 
فضل شاهين مجروح مين دا الي باسها 
مين دا الي لمسها وهو مقدرش 
شاهين بغرور....الجيات اكتر من الريحات ي موج 
************************************ 
في شقه شاهين
كاان الباب بيخبط 
راحت تفتح ندى الباب لقت وائل قدامها وبيبتسم 
ندى ...... وائل 
قرب منها وائل بسرعه وخطف بوسه وهمس في ودنها 
كدا خلصانين مع ان البوسه مكنتش زى بتاعتك 
ندى بخوف بعدت عنه لحد يشوفها من البنات او شاهين تبقي مصيبه 
ندى....حرام عليك انت بتعمل اي هناا 
وائل ....جاي اقابل صاحب عمرى مش جاي عشان ابوسك 
ندى....ارجوك متقلش حاجه لشاهين دى كانت لحظه ضعف انت متعرفش حاجه 
وائل....مانا جاي لشاهين عشان اعرف عملتي كدا لييه 
وسعي بقي 
ندى كانت خايفه ولسه هاتتكلم لقت صوت شاهين وراها
شاهين.... ادخل ي وائل ماانتش غريب 
وائل....حبيبي ي ابو الصحاب دى المدام كانت بتقولي ادخل بس انا عايزك نخرج برا في مشوار كدا 
شاهين باس ايد ندى ..... انا اسف متزعليش انا رايح مشوار وجاااي 
ندى.... ترجع بالسلامه 
نزل وائل وشاهين سوا 
***************************************
في اوضه موج 
................... 
كانت تعبانه لسه ودماغها بتوجعها اوووى 
موج....اااه راسي اااه 
قامت من النوم وخرجت من الاوضه لقت اخوها في الصاله جرت عليه وحضنته 
موج بفرحه .....حساااام حبيبي انت جيت امته 
حسام ....جيت بس الهانم كانت نايمه 
موج....معرفش نمت ازاى 
زينب .....اكيد من التعب ياروحي انتي بتذاكرى طول الليل 
حسام....متجهديش نفسك في المذاكره ياروحي
موج....ابدا لازم ادخل صيدله وارفع راسك 
حسام ..انتي رافعه راسي بدون اي كليات والله 
موج الهوى حضنت اخوها ودخلت تذاكر 
حسام ..... انا هاروح اعمل كام شغلانه كدا ع السريع وجاي 
****************************************
في الليل 
............... 
كانت زينب بتكلم شاهين علي الفيس 
زينب..... انت اختفيت ازاى 
شاهين .... لقيتك نمتي فجاه روحت ماشي 
زينب.... ليه مصحتنيش 
شاهين....محبتش ازعجك 
زينب ....للدرجه دى بتحبني 
شاهين .... فوق ماتتخيلي انا اجرت شقه مفروش عشان نتقابل فيها احفظى العنوان كويس ....... والمفتاح تحت السجاده الي قدام الباب هاتلاقيها 
نتقابل لما جوزك يكون مش موجود 
زينب ..... نتقابل بكرا 
هو بكرا بيرجع الساعه ١٢ من الشغل 
شاهين....تمام 
سلام 
زينب ..... سلام كدا حاف هو انا موحشتكش 
شاهين..... افتحي الكاميرا وحشني شكلك 
فتحت زينب الكاميرا وبدات توري جسمها لشاهين 
&________________________________________& 
اليوم التالي 
................... 
موج ..... دينا انا خايفه من الامتحانات 
الامتحانات باقي عليها عشر ايام وانا مرعوبه 
دينا... متخافيش ان شاء الله خير الي كاتبه ربنا هايكون ي موج وانتي طول السنه بتذاكرى وبتتعبي وربنا هاينصرنا بااذن الله 
موج...... يارب 
***************************************** 
بعد عشر ايام 
....................
كان حسام وزينب بيوصلوا موج للجنه الامتحانات كل مره ويفضلوا في اي كافيه جمب المدرسه مستنينهل لحد ماتطلع 
لحد ماخلصت امتحانات 
كانت في الفتره دى زينب بتستغل انشغال حسام في الشغل وتروح تقابل شاهين 
**************************************** 
في شقه شاهين وزينب 
....................... 
زينب كانت في احضان شاهين وكانوا هما الاتنين بيدخنوا سجاير 
زينب...... انا تعبت من كتر العبط الي في حياتي 
تصور بنروح كل مره للسنيوره الامتحانات ونستناها عقبال ماتخلص 
شاهين....امممم 
وادى الامتحانات خلصت اهي 
زينب.... يارب تسقط الفاشله دى 
شاهين....شكلك بتكرهيها 
زينب.... ومضطره امثل الحب عليهم بس انا زهقت انا محتجاك في حياتي انا هااطلق 
شاهين .... اسمعي كويس احنا نقضي وقت سوا اه نحب في بعض اه لكن جواز لا انا متجوزوعندى اسره غير كدا لو هاتزني عليا مش هانتقابل تاني 
زينب..... طب نتجوز بورقه عورفي 
شاهين.... ورقه ليه مااحنا بنعمل الي عاوزينو من غير ورق 
زينب.....انا هاطلق عشان نعرف نتقابل براحتنا 
شاهين.... انتي حره 
سابها وقام لبس عشان يمشي 
شاهين وهو بيلبس ...... اعقلي ي زينب ويلا قومي عشان جوزك ليرجع بدرى ولا حاجه 
زينب..... ماشي 
*************************************** 
بعد اسبوعان 
........... 
ظهرت نتيجه الثانويه العامه 
لووووووووووووووووووووولي 
لوووووووووووووووووووولي 
كانت زينب تزغرط بمناسبه نجاح موج وتفوقها فقد حصلت علي ٩٨ في المائه 
حسام وهو حاضن موج....اخيرا ياروحي ربنا كرمك بالمجموع الي كنتي بتحلمي بيه 
موج.....الحمد لله 
حسام ....وان شاء الله طب بشري 
موج....لا صيدله زى اخويا 
حضنها حسام من فرحته بيها
*************************************** 
اول يوم جامعه 
كانت موج ماشيه لابسه بنطلون جينز وبلوزه بيضا قصيره 
وعامله قطتين 
وكان في ولد  عمال يعاكس في موج 
شافها شاهين من بعيد في الكليه فااستنتج انها بقت طالبه فيها 
راح ناحيتها يشوف مين الي بيعاكسها دا  وفي. نفس اللحظه الي موج قررت تلف وتضرب الولد بالقلم كان شاهين وراها 
وراحت ضربته بالقلم 
اتجمع الطلاب حول موج الي كانت بتشخط وتزعق في شاهين 
شاهين بدون تفكير راح ضربها بالقلم الي من شدته وقعت موج علي الارض وشفتها اتعوىت 
وووووووووووووووو
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية العذراء والرجل الأربعيني الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية العذراء والرجل الأربعيني )
reaction:

تعليقات