القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مطلوب حبيب الفصل الثالث 3 بقلم منة محرم

رواية مطلوب حبيب الحلقة الثالثة 3 بقلم منة محرم
رواية مطلوب حبيب الجزء الثالث 3 بقلم منة محرم
رواية مطلوب حبيب البارت الثالث 3 بقلم منة محرم
رواية مطلوب حبيب الفصل الثالث 3 بقلم منة محرم

رواية مطلوب حبيب الفصل الثالث 3 بقلم منة محرم

مالك: هنا
هنا: ايوه هناااا عليك نوور اصحا بقه علشان الساعه بقت ٢
مالك بعصبيه: اااايه ٢ ايه ياهنا ياهنا انا مش قايلك صحيني الساعه 1 بظبط
هنا بتوتر: ماانا صحيتك بس انت فقدت الذاكره وعقبال مافهمتك انا مين
مالك: ياهنااااااا ليه كده بسس
هنا: انا اسفه والله مكنش قصدي
مالك: خلاص ياستي هبقا اتفرج علي حلقه توم وجيري وخلاص بس انا كنت حابب اتفرج علي اسبونچ بوب الاول يلا حصل خير
هنا: اسبونچ بوب
بقلمي/ menna moharam
مالك: اه
مالك: هنا انتي راحه فين يابنتي استني
مالك: مالها دي يلا مش مهم بقه اقوم الحق حلقه توم وچيري







بعد شويه
مالك: هنا انا نازل الشغل عايزه حاجه
هنا: هو انت شغال ايه
مالك: دكتور اسنان
هنا: مش باين علي شكلك يعني
مالك: ليه هو انا ببقا شبه الضرس
هنا: نينينينيني مش قصدي
مالك: طيب عايزه حاجه قبل ماانزل
هنا: مممم عايزه مصاصه بلفراوله بس
مالك: نعم هو الي انا سمعته ده صح
هنا: ايه ماانت بتتفرج علي اسبونچ بوب وسكتنا
مالك: احم معاكي حق يلا سلام
هنا: مع السلامه
بليل
مالك في باله: افتح ولا اخبط اعمل ايه
مالك في باله: مش بترد ليه دي هفتح بقه وخلاص
مالك: احم هنا ياهناا
مالك: هن ومكملش كلامه
(هنا كانت نايمه ولابسه سلوبته بنص وكان شكلها كيوته اوي وعامله قطتين)
مالك بسرحان: قد ايه انتي حلوه من برا ومن جوا ياهنا
مالك: احم هناا هناا
مالك: اعمل ايه بقه
مالك وهو بيشلها: ايه الي بعمله ده بس لما تصحا هتعمل مني كفته انا عارف وحطها علي السرير
هنا بخترفه وهي ماسكه ايده: ماما بابا انا ماليش غيركو خدوني عندكو انا مش مرتاحه ههناا جدو ببعذبنييي
مالك: ربنا يريح بالك ياهنا ويهديكي انا معاكي ومش هسيبك ياهنا
الصبح
هنا بصريخ: عااااااااا مين جبني هنا انا كنت براااا
مالك: ايه في ايه







بقلمي/ menna moharam
هنا: انت انت الي جبتني هنا صح واكيد شوفتني وشوفت شعرييي
مالك بهدوء وهو بيقعد جمبها: بصي انتي مراتي وانا جوزك اقعدي براحتك متخفيش انا مش راجل اجنبي عنك علشان تعملي كل ده احنا اه هنتطلق بعد ست شهور بس خليكي براحتك فيهم انا ممكن اجيب شقه تانيه واسبلك الشقه دي لحد مانتطلق
هنا: لالا خلاص انا اسفه لو ضيقتك بس انا فعلا اتخضيت علشان في ايه ابقا نايمه علي الكنبه اصحا الاقيني علي السرير
مالك: ههههه متخفيش وبعدين انا جيبلك مصاصه
هنا: بجدد فين
مالك: برا
هنا: اده انا قولت مصاصه واحده ماشاء الله انت جبت كل المحل وجيت
مالك: ميكتروش عليكي
بعد ٣ شهور
مالك: الو يابابا عامل ايه وماما اخبارها ايه
ابو مالك: الحمد لله يحبيبي مالك احنا قررنا نيجي انا وامك القاهره نقعد معاك
مالك: كح كح كح كح كح
ابو مالك: ايه يحبيبي
مالك: انا كويس بس الخبر جبلي شرقه من كتر الفرحه
ابو مالك: طيب ياحبيبي علي الاسبوع الجاي كده هنجيلك القاهره
مالك: تنورو ياحج يلا سلام
كمال ابو مالك: سلام
هنا: انت كويس يامالك
مالك: اه كويس جدا ده حته اهلي جاين الاسبوع الجاي
بقلمي/ menna moharam
هنا: بتهزر طب هتعمل ايه
مالك: مش عارف ياهنا مش عارف







هنا: طب هتعمل ايه
مالك: هقولهم اني اتجوزت
هنا: طب وهتحكلهم ليه
مالك: لا ياهنا مش هحكي حاجه هقولهم اني اتجوزت وخلاص عادي
هنا: ماشي
مالك: تيجي ننزل نتمشي شويه
هنا: بجد
مالك: في ايه يبنتي ماانا كنت لسه مخرجك اول امبارح
هنا: بزهق بسرعه ياخويا هروح البس واجي
مالك: اخوياا
بعد شويه
هنا: انا جهزت يلا
مالك: استني عندك
هنا: في ايي
مالك: مش شايفه ان الفستان ده ضيق شويه
هنا: لا يامالك مش ضيق
مالك: لا ضيق وانا مش هنزل محبش مراتي تبقا كده
هنا: مراتك علفكره احنا متجوزين علي الورق بس ياريت متنساش
مالك: لا منستش ياهنا
هنا: مالك انا اسفه
مالك: حصل خير يلا ننزل
هنا:طيب دقيقه
بعد شويه
هنا: حلو كده ولا اغيرو







مالك: انتي حره معرفش هستناكي تحت
علي الكورنيش
هنا: الله ورد احمر في ابيض انا بحبه اويي
مالك: وانا كمان بحب اللونين دول مع بعض ونور كمان بتحبه
هنا: نور مين
مالك: انا قولت نور
هنا: اها
مالك بتوتر: مخدش بالي ماعلينا انتي مش واخده بالك اننا فينا حاجات متشابهه
هنا: هههه اه يبني كتير ده حته مصاصه بلفراوله الي خدتها كلها
بقلمي/ menna moharam
مالك:هههههههه انتي لسه فاكره
هنا: هههههه
فلاش باااااك
هنا: مالك مش انت كنت جايب مصاصات بل فرواوله راحو فين
مالك: في بطني
هنا: اااايه هما مين الي في بطنك
مالك: المصاصات
هنا: اخص عليك يامالك مسبتليش حته
مالك: ولا عصايه حته
هنا: نينينينيينيي بارد
باااااااك
مالك: اجبلك ذره
هنا: ماشي
هنا: مالك ممكن اسالك سؤال
مالك: ممممم اسالي يستي
هنا: هي مين نور
مالك: قولتلك اني مخدتش بالي وبعدين معرفش مين نور







هنا: متاكد
مالك بتوتر: اها كلي كلي يلا
هنا بشك: تمام
تاني يوم
مالك: كنتي فين ياهنا
هنا: سبني ارتاح بس تعبانه
مالك: كنتي فين بجد
هنا: تعرف اني مرتاحه اوي واكيد بابا وماما مرتاحين اني خدت حقهم
مالك: قصدك ايه
هنا: فاكر لما قولتلك ان الي قتل امي وابويا مرات عمي
مالك: اهه
هنا: انا فضلت وراها بقه والحمد لله كشفتها انهارده
فلاش باااك
هنا: ازيك يامرات عمي
نجلاء: اهلا اهلا عاش من شافك ياحلوه
هنا: تعرفي انا جايه ليه
نجلاء: ليه ياترا
هنا: علشان انا هكشف حققتك انهارده وسبتها وخرجت
نجلاء بتوتر: حقيقه حقيقه ايه وعملت مكالمه
هنا من ورا الباب اه يابنت *****
بعد شويه
هنا: جدييي عامل ايه
عماد: جايه ليه يابنت عبد الرحمن
هنا: موحشتكش
نجلاء بتوتر: انا انا خارجه ياحج اجيب طلبات
بقلمي/ menna moharam







عماد: ماشي يبنتي
هنا: جدي ارجوك تعال معايا بسرعه
عماد: عايزه ايه
هنا: ارجوك تعال معايا واوعدك ان عمرك ماهتشوف وشي تاني بس اسبتلك الحقيقه
بعد شويه
عماد: احنا رايحين فين
هنا: ماشين ورا مرات عمي
عماد: اااايه
هنا: هتعرف دلوقتي ياجدي استني شويه
بعد شويه في العربيه
عماد: وهي مرات عمك هتدخل العماره ليه دي راحت تجيب طلبات انتي كدابه
هنا: تعال بس شوف بعينك
عماد: طيب
بعد شويه
عصام: ايوه ايوه هفتح اهووو
نجلاء: مين يابيبي
نجلاء بصدمه: حجج ععماد اا
عماد بصدمه وهو بيجبها مش شعرها: ننجلاءءءء
نجلاء: ااه سيب شعريي
عصام: انت بتعمل ايه نجلاء مراتي علي سنه الله ورسوله
عماد: اايه
نجلاء: زي ماسمعت
هنا: وهو نفسه الي اشترك في قتل امي وابويا
عماد: اايه
هنا هحكيلك ياجدي انا وانا خارجه من اوضتها سمعتها بتتكلم في التلفون بشخص اسمه عصام
فلاش بااااك
نجلاء: الو ياعصام الحقني
عصام: ايه ياحبيبتي مالك
نجلاء: هنا جت انهارده وقالتلي هكشف حققتك
عصام: هنا مين
نجلاء: ايه ياعصام هنا بنت عيد الرحمن الي احنا عطلنا فرامر العربيه بتعتو







عصام: طيب تعاليلي انهارده الساعه ٥
نجلاء: تمام ٥ هبقا عندك ياحبيبي
هنا من ورا الباب اه يابنت *****
باااااك
نجلاء: كدابه كدابه متصدقهاش ياحج
هنا: انا عندي الدليل يا جدي
هنا وهي بتطلع تلفونها: ده تسجيل ياجدي سجلتهولها اول ما طلعت من الاوضه علشان كنت متاكده انها هتكلم حد
عماد بصدمهه:انتي الي قتلتي ابنييييي
نجلاء: انا كدب كدب انا معملتش حاجه
عصام: انتي يانجلاء تقتلي ازاي
نجلاء بعصبيه: انا الي كنت بكلمك وقتها ايه انت هتمثل ماانت قتلت معاياااا
نجلاء بصدمه : انا انا مقتلتش لالاااا لاااا
عماد: بعد مااعترفتي يامجرمه انتي لازم تموتي لازمم
هنا: سبها ياجدي سبها انا طلبت الشرطه وهي زمانها علي وصول
نجلاء بعياط جنون: لالااااا هما كانو لازم يموتو لازم كانو هيكشفو حقيقتي اني قتلت جوزي هما كانو جينلك يقولولك الحقيقه ههههههههههه
باااااااااااااك
بقلمي/ menna moharam
مالك: ياااااا عملتي كل ده لوحدك
هنا: شوفت بقه
مالك بحزن انتي ليه مقولتليش ياهنا
هنا: انا كان لازم اخد حق امي وابويا بنفسي انت كفايه الي انت عملته شكرا اوي ليك
مالك: وجدك عملتي معاه ايه







هنا: هقولك
فلاش باااك
هنا: شكرا ياجدي انك سمعتني وجيت معايا وتشوف الحقيقه بعينك عن اذنك انا دلوقتي بقيت مرتاحه
عماد بدموع: هنا
هنا: انا اسفه ياجدي بس انا مش هقدر اسامحك سلام
باااااك
مالك بحزن: اهم حاجه انك تبقي مرتاحه دلوقتي
هنا: مرتاحه اوي اوي وكنت مبسوطه وانا شايفه الشرطه واخدنها قدام عيوني
بعد اسبوع
ولاء مامت مالك: انتي مين يحبيبتي
هنا: مين حضرتك
كمال ابو مالك: دي شقه ابننا ولا غلطنا في العنوان
هنا: بتوتر انتو ابنكو مالك صح
ولاء: ايوه انتي مين
مالك بتدخل: مراتي
بعد شويه
هنا: هنعمل ايه دول مش عايزين يصحو
مالك: انا معرفش اغمو عليهم ليه
هنا: ممكن يكونو زعلو اننا معزمنهمش
مالك: ممكن وممكن يكونو ماتو من الفرحه
هنا: طب بطل هزار وهات الدكتور بسرعهه
مالك: حااضر
بعد شويه
ولاء وهي بتفوق: اااه ااه
هنا: انتي كويسه ياامي
ولاء: ام مين اوعي انتي مين
مالك: فوقتي ياماما
ولاء: امك مين انت مين
مالك: انتي فقدتي الذاكره ولا ايه
ولاء: ابعد عني انت ولا ابني ولا اعرفك
مالك: اه حوار لقينك علي باب جامع والحوار الفاكس ده
ولاء: يلا ياكمال ملناش مكان هنا







كمال وهو بيضرب مالك بلقلم:
كمال: ااايه دي اخره تربيتي ليك تتجوز من ورانا
بقلمي/ menna moharam
مالك: يعني لو كنت اتجوزت من قدامكو كانت هتفرق
كمال: والله انت كمان بتستعبط
ولاء: يلا ياكمالل لو سمحت
مالك: ياامي استني بس انا هفهمكو كل حاجه بس انتو مش عايزين تسمعوني
ولاء وكمال: نسمع ايه بس
مالك بدموع كذب: ياامي انتي عارفه ان انا قلبي حنين انا لقيت البنت دي في الشارع مسكينه ياحبيبتي كانت بتعيط بحرقه انا اسكت لا طبعا قولتلها مالك قالتلي هربت من اهلي علشان ابويا عايز يقتلني لو متجوزتش صحبه الي عنده ٩٩ سنه اسكت لا طبعا قولتلها تعالي معايا وتتجوزي شاب عشريناتي زيي وطلعنا علي الماذون
ولاء بدموع: ياحبيبتي يابنتي
كمال: ٩٩ سنه ياخبر في اب يعمل كده
هنا بصوت واطي لمالك: ده انت نهارك هيبقا ابيض يامالك استنا عليا
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية مطلوب حبيب الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية مطلوب حبيب )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.