القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جواز اجباري الفصل الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي

رواية جواز اجباري الحلقة الثالثة 3 بقلم هاجر العفيفي
رواية جواز اجباري الجزء الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي
رواية جواز اجباري البارت الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي
رواية جواز اجباري الفصل الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي

رواية جواز اجباري الفصل الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي

ندى بصدمه : م مريم !!
خالد بغضب : ايه الكلام الفارغ ده انا معملتش كده
الظابط : الكلام ده تقوله فى النيابه مش هنا قدامى
وطبعا العساكر اخدت خالد وسط اعتراضه وغضبه
سعاد قعدت على الكرسي بصدمه وقالت : يعنى بنتى ما"تت مق"توله يامصيبتى
ندى بدموع : ارتاحتى لما جوزتينى ال ق"تل اختى كويس كده قولتلك خالد لاء وصممتى دمرتينى ومستنيه يق"تلنى انا كمان
قالت اخر كلامها وفتحت الباب ونزلت تجرى وخرجت بره العماره فضلت ماشيه فى الشارع ووصلت عند البحر ووقفت بصتله بدموع ورفعت عيونها للسماء وقالت بصوت كله وجع : يارب
: كنت عارف انك هتيجى هنا
ندى : أدم !!!
أدم : كل حاجه هتتحل متخافيش 
ندى بتردد : ه هو أنت ال عملت كده
أدم بتنهيده عميقه : انا كان معايا دليل ياندى بس كنت عايز أقدمه فى الوقت المناسب وملقتش انسب من وقت زى ده رغم أن خلاص بقيتى مراته بس محلوله
ندى الدموع لمعت فى عيونها تانى وقالت : يعنى فعلا خالد ق"تل مريم أختى مش كلام مزيف
أدم بحزن : للأسف ايوه ق"تلها بماده سا"مه ووهمكم أن هى ما"تت بسكته قلبيه 
ندى بانهيار : ياحبيبتى يامريم ياحبيبتى ربنا ينتقم منك ياخالد حسبي الله ونعم الوكيل 
أدم بحزن : ندى عشان خاطرى اهدي أن شاء الله هياخد جزاته المهم انتى دلوقتي لازم تشوفى هتعملى ايه 
ندى وهى مازالت بتعيط : عايزه اشوفه بيمو"ت قدامى وبيتذل
أدم : هيحصل صدقينى
ندى بحزن : عايزه اتطلق منه يا أدم ساعدنى
أدم بابتسامه : هيبقي سهل جدا لان هو متهم والشرطه هتكون فى صالحك أن شاء الله
ندى بتنهيده : عايزه اروح
أدم : تعالى اوصلك
ندى : هتعبك
أدم بابتسامه : تعبك راحه اتفضلي يلا
ركبت العربيه وهو ركب وشغلها ومشيوا
#هاجر_العفيفى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا
خالد بغضب وصراخ : انا مق"تلتش حد مق"تلتش حد كله كذب
الظابط بسخريه : والطب الشرعى برضوا كذب اعترف احسن ليك ق"تلتها ليه
خالد بعصبيه : بقولك مق"تلتهاش دى كانت مراتى هق"تلها ليه 
الظابط : للأسف دلوقتى مبقاش بيحصل غير الق"تل بين الزوج ومراته يعنى اكيد عندك اسباب تدفعك للق"تل
خالد بسخريه : والله وهى ايه الاسباب دى وبعدين انا متأكد أن ال بلغ عنى هو قاصد يلبسنى عشان مصلحته
الظابط : دلوقتي انا قدامى دليل ومتهم وليا أن احبسك بس
خالد بجمود : عايز المحامى بتاعى
الظابط : اكيد طبعا حقك كلمه ولحد مايوصل هتشرف فى الحبس
خالد بغضب : تمام بس صدقنى كلكم هتندموا
#هاجر_العفيفى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم
تانى يوم 
ندى ندمت على طريقة كلامها لوالدتها حاولت تصلح الأمور شويه خبطت على باب الاوضه ومسمعتش رد قلقت جدا خبطت جامد وفى الاخر دخلت ولقت والدتها واقعه على الأرض وفاقده الوعى
ندى بصراخ : ماااامااااا
مسكت تلفونها ورنت على أدم اول واحد افتكرته بعد وقت قليل جالها الرد قالت بدموع : أدم الحقنى بسرعه ماما وقعت ومش عارفه اعمل ايه الحقنى
أدم بقلق وخوف : حاضر حاضر جايلك متخافيش 
قفل معاها ونزل بسرعه اخد عربيته وطلع على بيت ندى
#هاجر_العفيفى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا
الظابط : اتفضل
خالد باستغراب : ايه ده !!!
الظابط بسخريه : دى دعوه من المحكمه من المدام ندى زوجتك طالبه الطلاق منك 
خالد بصدمه : ننننعم !!
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية جواز اجباري الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية جواز اجباري )
reaction:

تعليقات