القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية العذراء والرجل الأربعيني الفصل الثاني 2 بقلم صابرينا

رواية العذراء والرجل الأربعيني الحلقة الثانية 2 بقلم صابرينا
رواية العذراء والرجل الأربعيني الجزء الثاني 2 بقلم صابرينا
رواية العذراء والرجل الأربعيني البارت الثاني 2 بقلم صابرينا
رواية العذراء والرجل الأربعيني الفصل الثاني 2 بقلم صابرينا

رواية العذراء والرجل الأربعيني الفصل الثاني 2 بقلم صابرينا

خدت زينب شاور ورتبت الشقه وقعدت في الصاله تعيط بحرقه مكنتش بتعيط علي الي حصل لا كانت بتعيط علي انها زعلت شاهين منها كانت خايفه ليسبها وميجلهاش تاني 
زينب بحرقه كانت بتتكلم ..... انا غبيه غبيه 
ياريتني كنت مت قبل مااتكلم ازاى اجيب سيره مراته وهو في حضني اهو هايبعد عني لا ياربي يارب ميبعدش عني انا بحبه وهاطلق من جوزى عشانه 
قعدت زينب تعيط  لقت الباب بيتفتح 
زينب مسحت دموعها وراحت تشوف مين الي دخل الشقه 
زينب....مين 
مين 
موج بتنهج من السلم ..... انا ي زوزا 
انا جييت 
لقت موج عيون زينب حمرا واثار بكاء عليها 
موج بخوف ...انتي كنتي بتعيطي 
زينب بتمثيل وهي بتعيط حضنت موج ... انا كنت خايفه ابات لوحدى 
ولسه هاتكمل عياط لقت موج بتحضنها وبتمسح دموعها بكل حنيه 
موج الهوى كانت بتحب زينب بصدق لان زينب حنينه عليها وبتمثل الحب عليها هي واخوها 
موج... انا عندى ليكي خبر يفرحك اووى 
زينب .... اي هو 
موج. ... اخو زميلتي جه من السفر ومش هاينفع ابات معاهم وهو هناك عشان كدا رجعت وهابات عندك ومش هايسيبك ابدا 
حضنتها زينب وهي بتفكر ازاى هاتقابل شاهين بعد كدا 
زينب ... طب ياروحي ادخلي ارتاحي انتي وانا كمان هادخل انام 
.................................................................. 
في شقه شاهين 
دخل شاهين اوضته وفتح اللاب توب الخاص بيه عشان يكلم زينب  فيديو كول وكان منتظر الرد 
.................................... 
في اوضه زينب كانت قافله الاوضه عليها وفاتحه صفحه الفيس لقت شاهين بيتصل 
زينب بفرحه فتحت الكاميرا 
زينب بعياط...انا اسفه والله اسفه 
شاهين وهو بيدخن سيجارته اتكلم ....ا*قلعي 
زينب بفرحه ...لحقت اوحشك 
شاهين .... طب خلاص سلام وقفل المكالمه 
فضلت زينب تبعت في رسايل لكن شاهين مردش وساب اللاب توب ودخل الحمام 
في الوقت دا  زينب بعتت صور لجسمها وهي عريانه 
زينب ... اي رائيك 
عجبتك 
انت وحشتني ريحتك نفسك كل حاجه فيك وحشاني  انا اسفه اني جبت سيره مراتك انا عارفه انك مش بتطيقها عشان كدا بتخونها بكرا اتطلق ونتجوز وانسيك الهم والنكد الي معيشاك فيه 
..................................................... 
في اوضه شاهين 
دخلت ندى الاوضه عشان ترتبها لقت اللاب توب مفتوح 
ندى.... اوووف منك ياشاهين كذا مره اقولك اقفله عشان البنات ميلعبوش فيه ويبوظوه 
جت تقفل اللاب توب لقت عشر رسايل من اكونت ست وكانت قمر قريت الشات كله وشافت الصور القذره المبعوته لجوزها وعرفت بخيانته ليه 
مقدرتش تتحكم في نفسها جرت علي اوضه الاطفال واترمت علي السرير لقت مخده كتمت فيها بوقها وقعدت تصرخ من القهره والوجع 
ندى ..... ورحمه امي ياشاهين زى ماخونتني لاخونك ومع اقرب الناس ليك وبعد كدا ابقي اواجهك 
******************************************
طلع شاهين من الحمام ولقي الشات مفتوح 
كان ناسي خالص انو طالع منه 
لقي صور زينب العريانه وكلامها المكتوب  
حب شاهين يلعب معاها واتكلم 
شاهين .... متحلميش اني اجيلك تاني احنا كنا هانتكشف النهارده مين دى الي طلعت الشقه 
زينب ... دى اخت جوزى 
متقلقش د دى عيله في ثانويه عبيطه مش عارفه حاجه من الاوائل كل سنه 
شاهين في نفسه امممم طلعت خام كمان 
حلو 
فضل شاهين يوقع زينب في الكلام لحد ماعرف كل حاجه عن موج الهوي 
لقي رساله تانيه مبعتواله من طالبه في الكليه عنده اسمها ساره 
قفل شاهين مع زينب وراح لساره 
شاهين دكتور في جامعه الصيدله 
شاهين بكل ادب اتكلم ..... ارجو من حضرتك متبعتيش رسايل علي الخاص ياانسه  اي حاجه تقف معاكي في المحاضره تسألي 
غير كدا لا ء 
سلام 
طبعا شاهين نضف صفحته ومسح الشاتات وخفي صور زينب في ملف لوحده من ضمن الملفات الكتيره الي عنده 
***************************************
في الجامعه 
كان وائل قاعد في مكتب شاهين منتظره 
وائل .. صاحب شاهين وزميله في الكفاح نسخه طبق الاصل من شاهين بس الفرق وائل بيحب البنات الطالبات وبيتكلم معاهم 
اما شاهين فبيكلم الستات الي برا وراسم دور الملاك الطاهر في الجامعه
دخل شاهين المكتب 
وائل ... نقول السهره صباحي 
شاهين...اهو نبرك دا الي جايبني ورا 
وائل .... ليه ياخويا مالك ماانت اهو عيني عليك بارده متجوز ومنتش عاتق برا ولا جوا 
شاهين..... ماتتلم بقي احنا في الشغل 
وائل .... عندك حق انا رايح المحاضره السنه دى دفعه جديده 
شاهين .... ريحتك فاحت
وائل.... هابقي احط كالونيا 
شاهين ...ياعم روح اتجوز بقي 
وائل .... لما الاقي الي تعرف تظبطني وتلمني هابقي اتجوز ريح انت بس سلام 
شاهين ..... سلام
********//////////*************************
بعد انتهاء اليوم 
في شقه وائل علي الفراش كانت قاعده علي السرير بتفرك في ايديها من التوتر 
دخل وائل وبفتح زراير قميصه وووووووووو
يتبع....
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية العذراء والرجل الأربعيني الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية العذراء والرجل الأربعيني )
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق