القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية بريئة في جحر الوحش الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

رواية بريئة في جحر الوحش الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم بسملة بدوي
رواية بريئة في جحر الوحش الجزء الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي
رواية بريئة في جحر الوحش البارت الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي
رواية بريئة في جحر الوحش الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

رواية بريئة في جحر الوحش الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

يشعر وكأنه  فِـ النعيم وكأنه طائر حُر يطير فِـ الآفاق وكأنه فِـ سابع سما وفجأه رُمِي لي سابع ارض ووقع على جدور رقبته عندما همست بإسم اخاه.
وكأن حيه لدغتهُ... ابتعد وهو يناطرها بصدمه، ألم،  حزن، غضب هذه كانت نظراتُه
لورين بفزع.... ليث انا 
ليث بهدوء مُرعب... لسا بتحبيه؟
لورين بدموع....  ليث انا 
ليث ببرود.... رُدي على سؤالي لسا بتحبيه  
لورين بصوت باكِ... مش عارفه مش عارفه 
ليث بإبتسامه مكسوره.... بس انا عارف... دموعه هبطت بكسِره
لورين بعفويه. انت بتعيط  .. ليه
ابتسم على عفويتها.... تصدقي.. بسببك
لورين بصدمه.... بسببي انا
بصلها بإبتسامه مكسوره...  اصعب حاجه الحب من طرف واحد شعور ما اتماناهوش لألد اعدائي الحقيقه. 
لورين بحزن من منظره.... انا قاطعها بدموع تإبى الظهور....عايزاني اطلقك؟ 
لورين بصدمه.....  تطلقني  
ليث اداها ضهره وقال بصوت هادئ....  مش انا الراجل الي اعيش مع واحده قلبها مع غيري
لورين بحزن......  بس انا عايزه ابقا معاك مش عايزه اطلق
ليث بفرحه دارها ببروده.....  الي انتِ حاباه مش هطلقك...  الاوضه الي  فِـ الجناح هخلي الخدم يجهزوهالك من النهارده هتبقَ ليك
لورين  بصتله بغيره....  وهتخليها تيجي هنا صح
كتم إبتسامته بصعوبه....  هي مين... لو قصدك على لمياء فَـ تخمنيك صح. 
لورين بغيظ طفولي.... بس انا يعني.. الي هو..  ليه اقصد انا حابه الجناح ويعني اا
ليث بمشاكسه....  بتلأ لئي ليه.. عندك اعتراض
لورين بغيظ.... لا 
اتجاهلها ونزل ببرود وهو فرحان جدا بغيرتها الواضحه عليه 
.. 
لمياء بغل....  طلع كل كلمه قولتيها يا لوجين صح 
لوجين بخبث....  هي لسا عملت حاجه دي لسا بتسخن بس.. بكره تشوفي ليث هيبقا خاتم فِـ صابعها وبكره تقولي لوجين قالت
لمياء بغضب.... هو انا لسا هستنى انا خلاص جبت اخري منها
لوجين بمكر.... اعملي حاجه...  لازم تعملي حاجه تعرفيها بيها إيمتها 
لمياء بغل....  كل ما بعمل حاجه بتطلع منها زي الشعره من العجينه ازاي معرفش!!!  وبعدين فكري معايا مش انتي اختها...  اكيد ليها نقطة ضعف 
لوجين بغرور....  نقطتها كانت خالد وانا اخدته منها 
لمياء ضحكت بخبث...  بتقوليها بفرحه مش طبيعيه... هي عملتلك اي عشان تكرهيها كل الكره دا 
لوجين بغل.... كتير اوي خالد دا حاجه صغيره من الي جاي 
..
لورين 
لورين بحده.... نعم يا لمياء 
لمياء بخوف مزيف... مفيش وقت.. عايزه اعمل ولو حاجه واحده صح  فِـ حياتي اختك 
لورين بخوف.... مالها. 
لمياء بمكر.... لقيتها عايزاني اخطط معاها عشان ليث يطردك من القصر... المهم هي الوقتي عايزه تقتل. ك 
لورين بصدمه.... ايه لا لا هي اه بتكرهني.. بس ع عمرها ماتفكر كدا
لمياء بخبث.....  المهم اقفلي عليكِ جامد واتصلي بليث عرفيه هو الوحيد الي هيوقفها عند حدها 
لورين بسرعه....  لا انا لازم اتكلم معاها لاول 
لمياء بغضب مزيف....  اسمعي الكلام وبعدين اختك فِـ شقه ليث القديمه  ااا انا ايه الي هببته دا 
لورين بتوجس.... ايه بتعمل ايه هناك... انطقييي يا لمياء بتعمل اي هناك
لمياء بحزن مزيف.... انا هقولك الحقيقه كل دا كذبه مني عشان بس ليث مايروحلهاش عشان هي عايزه تاخده منك زي ما اخدت خالد منك و
لورين بدموع.... اكيد لاء هو هو عمره ما هيعمل كدا ليث مش زي خالد  ... فونها رن فِـ الوقت دا...  الو 
ليث بقلق من صوتها الحزين...  صوتك ماله ياروح ليث
لورين بدموع.... ليث ممكن تيجي حالا... انا محتجالك لوسمحت
حاضر ماسافه السكه بس
لمياء بخبث.....  الحمدلله فعلا كلامك صح ليث مش زي خالد عمر ما لوجين هتعرف تضحك عليه 
لورين بصتلها بصه مفاهمتهاش ومشت... 
.. 
لورين بخوف.... هو اتأخر ليه كدا  ... هنزل ارن عليه من الارضي.. خرجت لقت نور اوضه المكتب شغال بس الي شل حركتها اما شافت اختها لوجين ماسكه القهوه ودخلتلهُ 
لوجين بصوت ناعم....  ليثي اتفضل 
ليث بإبتسامه....  تعبتي نفسك ليه بس 
لوجين بخبث.... تعبك راحه... اتفضل 
لورين بغضب.... ايه الي بيحصل هنا بالظبط 
ليث بعصبيه.... انتي ازاي تدخلي بالطريقه دي مش في زفت بابا بيخبطوا عليه الاول 
لورين بصدمه من معاملته.... ليث بتقولي انا الكلام دا 
لوجين بخبث....  كمل  يا حبيبي الاول واهدى... اعصابك 
لورين بغضب....  انتي هنا بتعملي ايه اصلا 
لوجين ببرود.... بيتي 
لورين بعصبيه....  انتي لسا خطيبته وبعدين متجيش غير وهو موجود 
لوجين بخبث....  مراته بقولك وبعدين انتِ قصدك على مين اوعي تكوني قصدك على خالد الاهبل ههه تؤ تؤ ياحبيبتي انا بقيت مرات ليث 
لورين ولمياء من خلفها قالو فِـ نفس واحد.... ايه
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على : ( رواية بريئة في جحر الوحش الفصل الرابع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية بريئة في جحر الوحش )
reaction:

تعليقات