القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية غلطة الفصل الخامس 5 بقلم ميرفت سعيد

رواية غلطة الحلقة الخامسة 5 بقلم ميرفت سعيد
رواية غلطة الجزء الخامس 5 بقلم ميرفت سعيد
رواية غلطة البارت الخامس 5 بقلم ميرفت سعيد
رواية غلطة الفصل الخامس 5 بقلم ميرفت سعيد

رواية غلطة الفصل الخامس 5 بقلم ميرفت سعيد


ادم بصدمه ولهفه: احلاام
حسن: ابوه انت تعرفها احلام السكرتيرة الخاصه ليا وخطيبتي
ادم بصدمه:اييييييييييي
حسن: في حاجه
ادم وهو بيقوم وبيمسك احلام من ايديها حامد: الكلام ده بجد
احلام بجمود: ايوه
ادم: ازااي انتي مراتي
احلام بسخرية: طلقتك متنساش
ادم:يعني اي
احلام: يعني زي ما سمعت انت في حالك وانا في حالي
سكت ادم
حسن وهو بيشد ابد احلام من ادم
حسن: انتم تعرفوا بعض
احلام: ادم كان طليقي
حسن: ااه بس مقولتيش ليه انه ادم بيه
ادم: تمام استاذ حسن الصفقه انتهت اتفضل
حسن: واي دخل ده يشغلنا يا استاذ ادم
ادم بحزن وتعب: معلش انا كده كده تعبان ومروح واااه احلام متنسيش تكلمي مامتك تطمنيها عليكي عشان كانت قلقانه عليكي واااه صح انا مقولتش ليها انك كنتي مختفيه ولما ترجعي قولي اننا اطلقنا عشان انا مقولتش فرصة سعيده
احلام كانت تنظر له بحزن عليه باين عليه التعب متنكرش انها كانت بتتعذب وهي بعيده عنك هي حبته من كل قلبها.
حسن: انت كويس يا ادم بيه
ادم بتعب: انا كويس بس اكيد بس عشان ارهاق الشغل
حسن: تمام ماشي يلا يااحلام
نظرت احلام لأدم بحزن للي وصلوا له وكانت قلقانه عليه لانه كان باين عليه التعب جامد
احلام مشت مع حسن وركبوا العربيه
احلام : انا متشكرة جدا ياامستر حسن
حسن بمزح: فب واحده تقول لخطيبها يامستر
ابتسمت احلام ابتسامه بسيطه بس كانت قلقانه عليه جامد
حسن: مدام بتحبيه ليه خلتيني اقول اني خطيبك
احلام: عشان اللي شوفته منه مش قليل
حسن: بس هو باين عليه انو بيحبك
احلام: هو اللي بيحب بيعمل كده
حسن: بصي هقولك علي حاحه هو جرحك كتير بس لما انتي قولتي ليا اني في المستشفى هو قالك عايز يرجعك هو مقلش كده علشان الظروف هو قال كده عشان عايزك
احلام: وطلقني ليه من الاول مدام عايز يرجعني
حسن:لا هو حبك من قبل حتي ما يطلقك بس لما عمل كده حس انك غالية اووي لما شافك منهاره علي باباكي طلب يرجع لك علشان يكون جمبك وهو قالك فوق انو مقلش لحد ان انتم مطلقين علشان عايز يرجعك عنده امل هو باين عليه انو تعبان اكيد كان بيدور عليكي وده اللي انتي متأكده منه الا مكنتيش غبتي ورجعتي او انك مكنتيش طلبتي مني اني امثل دور خطيبك صح
احلام بلخطبة في مشاعرها: طب انا اعمل اي
حسن: ترجعي له وتعتبوا بعض يمكن كل واحد فاهم حاجه غلط علي التاني
احلام بسخرية: نعاتب بعض هو يعتبني علي اي ان شاءالله
حسن: لانك بعدتي مشتي شهر بحالو لو هو مكنش عايزك مكنش لما قولت اني خطيبك قال انك مراته انتي بعدتي عشان يعرف امتك هو عرفها لما كنتي في المستشفى هو بيحبك وده واضح اوووي
احلام: خايف يكسر قلبي تاني
حسن: مش هيحصل بدل ما تندمي انك متخديش الخطوة دي بعد فوات الاوان
احلام: معلش يامستر ممكن اسألك سؤال
حسن: اتفضلي
احلام: وانت بدافع عنو عشان هو راجل زيك ولا انت دخلت في تجربة زي دي
حسن بضحك: لا مش عشان راجل زي انا فعلا دخلت تجربة شبهكم بالظبط بس الفرق انك لسه قدامكم الوقت انا انا خلاص فات الوقت ونظمت ومن ساعتها وانا بكر*ه الراجل اللي يجرح واحده
احلام: ندمت ليه هي فين
حسن بتنهيدة حزن:اتجوزت وهي دلوقتي عايشه حياتها مع انسان احسن مني مليون مره مجرحهاش لما بشوفهم مع بعض بفرح ليها ان ربنا عوضها بس انتي عارفه الفرق اي ان انا اللي منتي بأذي محبتش بقيمتها اللي لما ضاعت مني بجد انا ادم فهو فاق بدري عني شويه عشان كده بقولك مضيعيش وقت احسن تندموا في الاخر
احلام ببتسامه: ماشي يامستر شكرا جدا علي كلامك ده
حسن ببتسامه: العفو
احلام نزلت من العربيه وراحت تاني علي الشركه ودخلت غرفت ادم بس اتصدمت من اللي شافته شافت ادم قاعد علي المكتب ماسك راسه وفي بنت حضنها من ورا
ادم اول ما شاف احلام قام وقف: احلام
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط على : ( رواية غلطة الفصل السادس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية غلطة )
reaction:

تعليقات