القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ندم عمري الفصل الثاني 2 بقلم يمنى منصور

رواية ندم عمري الحلقة الثانية 2 بقلم يمنى منصور
رواية ندم عمري الجزء الثاني 2 بقلم يمنى منصور
رواية ندم عمري البارت الثاني 2 بقلم يمنى منصور
رواية ندم عمري الفصل الثاني 2 بقلم يمنى منصور

رواية ندم عمري الفصل الثاني 2 بقلم يمنى منصور

رهف:إيه يا حبيبتي اللي منزلك دلوقتى تعالي اتفضلي
سما بدموع:أنا اتطلقت 
رهف بصدمه: إيه  بعد حب وجواز عشر سنين جاي يطلقك
سما بدموع: زي ما بقولك كده 
وحكت لها كل ما حدث
رهف:الواطي الجبان ييجي تحت ايدي بس وهديلوا بالجزمه 
سما:كفايه اللي انا عملته فيه ولسه ياما هيشوف
رهف:هتعملي إيه
سما:لازم ابقي قويه وانزل أقدم علي شغل واعمل ماجستير ودكتوراه في البيولجيا الجزيئيه
رهف:طب والطفل اللي في بطنك ده إيه مصيره 
سما:عادي هكون انا أمه ومش هخلي أبوه يشوفوا
رهف:حرام عليكي تعملي كده خليه على الأقل يشوفوا ما يمكن قلبه يحن ويرجعك
سما بسخريه:ومين قال انه عايز يعرفني ده بيشكك في نسب الطفل ليه
رهف:للدرجادي يلا حسبي الله ونعم الوكيل يا ما قولتلك متقبلهوش قبل الجواز هيزلك بيها وهيفكرك إنك خونتي أهلك ومشيتي معاه من وراهم بس انتي حبك كان عميكي يلا اديكي خدتي جزائك قربي من ربنا واستغفريه وخلي ليكي ورد قرآن يومياً بعد الفجر
سما:يلا اللي حصل بقي كل شئ قسمه ونصيب ربنا يحفظك ويباركلي فيكي يا قطتي 
رهف بحب: ويباركلي فيكي  يا روحي 
سما: أنا هقوم أمشي  وأشوف إيه اللي هيحصل تانى 
رهف: ما تسيبلهم الشقه وتعالي عيشي معايا 
سما: إيه رأيك تيجي تقعدي انتي معايا بدل ما اقعد لوحدي 
رهف: تصدقي فكره طب وهم 
سما: لأ خلاص دول معتش ليهم رأي الرأي رأيي بعد كده هولد وبعدين اجي اقعد معاكي بعد كده 
رهف: ماشي يلا بينا 
سما:تعالي معايا الأول هشتري حاجه 
رهف:okay
********صلوا على النبي *********
نرمين: خالتي جاتلي فكره 
سميره: اشجيني يا اختي 
نرمين: بصي ___________________________
سميره: يخربيت عقلك جبتي دي منين وبعدين تفتكري ان آدم هيسيبك تعملي كده في ابنه 
نرمين: آدم دلوقتي هتلاقيه مع الصديق السوء في كباريه مش بعيد يكون جاي سكران ومعاه بنت 
سميره بخبث: عرفتي منين ها 
نرمين بتوتر ملحوظ: ها لأ معرفش انا بخمن أصل واحده صحبتى شافته هناك مره وقالتلي بما انى بنت خالته
******اذكروا الله **"*****
سميره:  طيب يا اختي يلا أما ننزل قعدتنا هنا ملهاش لازمه 
نرمين: ماشي 
بعد مرور الوقت 
سما: تعالي يا رهف الحمدلله نزلوا 
رهف: لأ أنا خايفه وقلبي مقبوض أنا بقول تلمي هدومك ونمشي من هنا حاسه كأني في مقبره
سما: لأ ويلا ننام مش قادرة 
رهف: مش هتعملي اللي اتفقنا عليه 
سما: لأ مش قادره عايزه تعملي اعملي انتي بس ركزي أكتر حاجه في الأوض عشان واحنا نايمين 
رهف: تمام ادخلي نامي انتي 
سما: ابقي تعالي نامي جمبي ومتسينيش 
رهف بضحك: لسه بتخافي حاضر مش هسيبك 
_________صلوا على النبي __________
محمد: إيه يا اسطا اللي مبهدلك كده ده انت شربت كتير كفايه عشان تقدر تروح 
آدم: ومين قالك انى عايز أروح يلا ربنا يسامحها 
محمد: خلاص انت حر انا ماشي سلام 
آدم: استني وصلني معاك متسبنيش لوحدي هنا وكمان مش هقدر اسوق 
محمد: okay 
**تاني يوم **
رهف: سما يا سمسمه أنا هنزل الشغل هتيجي تدوري علي شغل وتنزلي معايا 
سما: لأ انا مش قادره النهارده عايزة انام 
رهف: طب يا حبيبتي نامي براحتك عندك الأكل على السفره بره 
سما: ماشي متتأخريش عليا مش عايزه اقعد لوحدي 
رهف: هستأذن وهخليه يطلعني نص يوم وهاجي بدري ان شاء الله سلام
سما: ان شاء الله سلام 
*****اذكروا الله ********
أدم: فين الفطار يا ست هانم 
نرمين ببرود: أمك عندك روح صحيها تعملك وبعدين انت مش شايفني بعمل ضوافري ولا البعيد اعمي 
آدم بغضب: انتي ازاي تكلميني كده انتي ناسيه ولا ايه انتي مراتي يا هانم وممكن ________
نرمين  باستفزاز: ما هو اللي يرمي مراته الحامل ممكن أوي بل بالتأكيد يرمي مراته اللي مش حامل طلقني 
آدم بضحك: القطه المغمضه طلعلها لسان وبقت بتخربش كمان لأ حقيقي برافو طلاق ومش هطلق يلا قومي اعملي فطار عشان مخليش وشك شبه البطاطس المحمره 
نرمين: وأنا ايه اللي يخليني أسمع كلامك 
آدم: عشان مراتي مثلا 
نرمين: لسه على الورق على فكره 
آدم وهو يضربها: أنا زهقت على فكره عشر دقايق لو ملقتش فطار قدامي هضربك تانى 
سميره: إيه يا ولاد صوتكم عالي ليه 
آدم: الهانم مش راضيه تعمل فطار وبتتنك عليا وقال ايه عايزاني اطلقها 
سميره: طلاق يلاهوي لأ إحنا معندناش حاجه إسمها طلاق عايزه الناس يتكلموا في حقنا ولا ايه 
آدم: ده كل اللي همك مش همك إنها مش بتطيع جوزها 
سميره ببرود: أيوه مش كفايه الزفته اللي فوق دي وكلام الناس علينا
نرمين: الأكل اهه 
آدم حطيه للقطط اللى علي السلم سلام يا نيمو
سميره:فيه إيه يا بت اللي حصل 
نرمين:ها مفيش حاجه حصلت اتفقتي معاه ولا ايه
سميره:اه زمانه جاي اهه بيخبط اهه
نرمين:طب روحي افتحي يلا على أما أجيب المفتاح
سميره:متتأخريش وهاتي التلفون كمان
نرمين:okay
سميره:اتفقنا هتعمل إيه
مجهول:أيوه بس انا عايز حاجه كمان غير الفلوس 
سميره:إيه هيه
مجهول بخبث:الأموره اللي جوه 
سميره:وان رفضت 
مجهول:كل كلمه وكل اتفاق حصل معاكي متسجله هنا علي الفلاشه دي مشوار بسيط للقسم اللي علي أول الشارع وو
سميره:خلاص خلاص موافقه هغصب عليها نفذ اللي اتفقنا عليه
مجهول:تمام ده الكلام المظبوط
_____________________
سما وهيه شبه نايمه:إيه يا رهف جيتي بدري كده ليه
مجهول بشر:لأ يا حبيبتي رهف لسه في الشغل ده أنا
وفجأه...................
.............
يتبع....
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية ندم عمري الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ندم عمري )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.