القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية معاناة انثى الفصل الثالث عشر 13 بقلم أملي كاتبة

رواية معاناة انثى الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم أملي كاتبة
رواية معاناة انثى الجزء الثالث عشر 13 بقلم أملي كاتبة
رواية معاناة انثى البارت الثالث عشر 13 بقلم أملي كاتبة
رواية معاناة انثى الفصل الثالث عشر 13 بقلم أملي كاتبة

رواية معاناة انثى الفصل الثالث عشر 13 بقلم أملي كاتبة

محتوى الرسالة اللى وصلت لعمار 
(متقلقش لو روحت البيت ملقتش مراتك فيه اصلها هتشرفنا شوية اصل بصراحة ناوى اعمل اللى عملته فيها زمان اصل بصراحة السنيورة تتاكل اكل ... يا ترى بردو انت تعرف ان السنيورة مش بت بنوت وعلى يدى الكلام دا ولا انت مش راجل ولسه ي حرام ملمستهاش ..... هستنى مكلمتك ي ي عمار بيه س سلام *)
عمار بغضب وعيون حمراء: خااالد وربى م هرحمكك 
وف لمح البصر ركب عربيته وراح على بيت فريدة (ام نور)
عمر بغضب جحيمى : عملها ابن ال**** 
فريدة بعدم فهم: ف ايه ي بنى اقعد فهمنى براحة ايه اللى حصل 
خالد بعيون حمراء: نور اتخطفت وز'فت خالد اللى خطفها بس وربى م هرحمه.... زماااان القيه هو بت عمى ف سرير واحد بس حظه كان حلو وقدر يهرب... انما وربى ل هوريه كل اللى عمره م شافه الا نووووورر نور خط احمر 
فريدة بدموع وانهيار : م انا قولتلك ي بنى قبل م تتجوز نور خالد دا خطر وحرص منه وحكيالك اللى عمله فيها منه لله الظالم 
☆فلااااش بااك
فريدة بارتباك : عمار ي بنى انا عاوزاك ف كلمة على انفراد 
عمار بابتسامة : تحت امرك ي طنط 
فريدة ببعض القوة : بص ي بنى عشان نبقو على نور ا أنا عاوزة اقولك ان ان نور تعرضت لحالة اغت'صاب وهى صغيرة على يد خالد بن عمتها وانت ف ايدك القرار ي حبيبى ي توافق ي ترفض 
عمار بهدووء : انا ميفرقش معايا اللى حصلها زمان ي طنط هى كانت ضحية ودا مكنش بمزاجها.. بس انا بوعدك انى هجبلك حقها حتى لو على جث'تى 
فريدة بارتياح : انت فعلا ي بنى اثبتلى انك راجل وتستاهل نور 
عمار بهدوء ما قبل العاصفة : اسمه خالد ايه ي طنط 
فريدة : اسمه خالد فريد الجندى 
جز عمار على اسنانه بمجرد سماع اسمه : ايييه !! دا نفس الشخص اللى لقيته هو بنت عمى ف سرير واحد بس لحسن حظه قدر يهرب 
وعرفت ساعتها من بنت عمى اسمه ساعتها بس انا طلعت كل غضبى 
فى جيجى حرفيا كانت هتمو"ت تحت ايدى ملحقهاش من ايدى غير ابويا تخيلى كانت جايباه عندنا ف الفيلا وقال ايه مش هنحسو بيه لولا بالصدفة معدى من جنب اوضتها وسمعت صوت حد معاها جوة 
بس قدر يهرب وقلبت عليه الدنيا ومكنش ايه اى اثر 
فريدة : اه ي بنى م كان مسافر ولسه راجع قريب منه لله الظالم 
عمار : صدقينى حق نور هيرجع متقلقيش
☆بااااك 
عمار بغضب : م انا لو كنت اعرف انه لسه موجود ف مصر انا مكنتش سبتها لوحدها كده من غير حراسة ومكنتش احسبه هيتجرأ للدرجة دى ويخطفها 
فريدة بدموع : طب هو خطفها ازاى 
عمار بغضب: مش عارف انا لسه مروحتش البيت بس لقيته باعت الرسالة دى
فريدة بدموع:  ي حبيبتى ي بنتى ذنبك ايه يحصلك كل ده عشان خاطرى ي عمار بنتى امانة ف رقبتك رجعهالى سليمة 
عمار : وحياة نور عندى لترجع بس ادعيلى انتى سلام 
وتركها وذهب الى الفيلا خاصته 
عمار بغضب : بابا ممكن اعرف نور اتخطفت ازاى 
سالم بحزن : ي بنى احنا معرفناش نعمل حاجة جم ناس اقتحمو الفيلا فجأة ومعاهم اسلحة وطلعو خطفو نور ونزلو واحنا مكنش ف ايدينا حاجة نعملها 
عمار بزعيق : والحرس البها'يم اللى برة م تصرفوش ليه 
سالم بحزن : ي بنى دول كانو ولا ٧ اشخاص مقنعين وكانو بيهددو لو حد قر ب هيخلصو على نور فخفنا عليها هما اكيد هيطلبو فدية ويرجعوها 
خرج عمار من الفيلا بغضب ليرى كيف سيتصرف ف هذا الموضوع 
فى مكان ما 
مجهول : ايوا يا باشا الموضوع كبر والواد دا خطف بنت ساعتك 
رامى (والد نور ) : ايييه ! بقى انا اللى كنت بقولك سيبه يمكن يهدى بعد م قت'لنا خطيبته وكمان عملت حساب لاختى وقولت حرام امو'ته 
بس لا دا زودها اووى خلاص انا معدتش اعمل حساب لحد خليك مراقبه وانا خلاص نازل مصر حالا 
مجهول : ماشى ي باشا انا لسه شايفه بيدى فلوس للى كانو معاه بيخطفو بنت ساعتك ودخل هو وهى بس الفيلا بس معاه سلاح ومعاه البت صاحبت الفيلا جوة تحب ادخل اخلص
والد نور : لا انا جاى انا بنفسى بس خليك مراقبه من بعيد لو عملها حاجة خلص 
مجهول : تمام ي باشا سلام 
عند خالد وجيجى 
خالد : طبعا مستغربة انك شوفتينى صح 
نور بقرف: انت واحد و*** وعمرك م هتتغير ي زبا'لة اتف'و 
خالد مسكها من شعرها : بقى انا ي بت تروحى تفضحينى وتروحى تقولى لامك انى اغت'صبتك طب ايه رأيك انى هكرر اللى عملته زمان 
نور ببعض الخوف : انت حيو'ان والله لتندم ي خالد 
خالد ايده بدأت تتمشى على وشها وبدأ يتحسس شفتي"ها بوقا'حة 
وكان لسه هيبوس'ها نور بعدت وشها بسرعة وبثقت عليه
جيجى بغضب : انت بتعمل ايه خالد انت عارف لو عمار عرف انك لمستها ممكن يعمل فيك ايه ابعد عنها احسنلك 
خالد : انا اقدر اعمل اللى انا عاوزه بس الصبر بس والله لخليه يعيط بدل الدموع دم 
جيجى : خلاص ي خالد مش وقته 
خالد: عشان خاطرك انتى بس 
جيجى : انا هخرج دلوقتى من الفيلا اروح اجيب بقيت الطلبات عشان بقيت الخطة بس اوعدنى ي خالد انك م تلمسهاش قبل م ارجع 
خالد بمكر: عيب عليكى انتى هتوصينى على بنت خالى 
جيجى: اما اشوف 
وخرجت جيجى من الفيلا وذهبت لتوقف تاكسي وتذهب لاحضار م تبقى من اجل خطتهم 
بس كان فى واحد لابس ملابس صعيدى كان بيبص عليها ويبص ف الصورة اللى ف ايده ومعه واحد كمان
بسرعة اخرج تلفونه من جيبه 
عباس : الو ايوة ي هريدى بيه لقيتها لقيتها مرتك لقيتها 
هريدى بفرحة : عفارم عليك ي عباس بشويش اكده هاتها انت جابر ف العربية وتعالو وإلكم هدية كبيرة جوووى ي عباس 
عباس بفرحة : مسافة السكة هكون عندك 
واتجه هو جابر ناحية جيجى 
عباس : اركبى معانا بشويش بدل م هتشوفى  مش هتعجبك وخرج مسدس من جيبه 
جيجى بخوف : حاضر حاضر 
وبالفعل وصل كلا من جيجى وعباس وجابر الى الصعيد 
عباس : انزلى ي حر'مة 
نزلت جيجى معهم بخوف 
دخلت معهم حيث اشار لها عباس 
جيجى بصدمة : هريدى
هريدى قام براحة واتجه ناحيتها 
هريدى بهدوء : نورتى بيت جوزك ي عروسة وراح بكل قو'ته ضر'بها بالقلم 
جيجى بدموع وصدمة : ....
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على : ( رواية معاناة انثى الفصل الرابع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية معاناة انثى )
reaction:

تعليقات