القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حامل في ليلة الزفاف الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم فاطمة أحمد أبوجلاب

رواية حامل في ليلة الزفاف الجزء الثاني الحلقة السادسة 6 بقلم فاطمة أحمد أبوجلاب

رواية حامل في ليلة الزفاف الجزء الثاني الجزء السادس 6 بقلم فاطمة أحمد أبوجلاب

رواية حامل في ليلة الزفاف الجزء الثاني البارت السادس 6 بقلم فاطمة أحمد أبوجلاب

رواية حامل في ليلة الزفاف الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم فاطمة أحمد أبوجلاب

رواية حامل في ليلة الزفاف الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم فاطمة أحمد أبوجلاب



وبعد أن أستيقظت أميرة و لم تجد يحيى وبحثت عنه في ارجاء المنزل ولم تعثر عليه وتفاجئت عندما رأت طعام الإفطار تم اعداده علي السفرة فاتجهت لغرفتها وأمسكت هاتفه لتتصل علي يحيى لتتفاجئ بوجود رسالة تم ارسالها من يحيى كتب داخلها … صباح الخير يا حبيبتي يا أميرتي وأجمل انسانة حلوه في الدنيا..
وحينها أبتسمت أميرة وهي لا تصدق ما يحدث وقامت بألأتصال علي يحيى ليجيب يحيى قائلاً: يا صباح الورد علي الورد
أميرة: صباح الخير يا يحيى يا بياع الكلام
يحيى: ايه بياع كلام طيب انا غلطان
مهو ده اخرت الراجل اللي يحضر لمراته الاكل ويقلد توم كروز والناس ده
بس قوليلي ايه رأيك في الأكل
أميرة: اكل ايه دا الفطار كله اكل جاهز اصلا
يحيى: ايوه بس انا اللي فتحته وحطيته في الاطباق وعملتلك نسكافيه وتعبت نفسي
أميرة: لاء بجد تعبت نفسك
يحيى: ماشي يا أميرة المهم طمنيني عليكي
أميرة: انا بخير
يحيى: والبيبي عامل ايه
أميرة: بخير بس شكله رخم زيك
يحيى: انا رخم مااشي يا ست هانم
ابقي حضريلي الغدا وأوعي تنسي
أميرة: لاء مش هحضر حاجه انت مش رايح عند والدك
ابقي اتغدا هناك
يحيى: بقي كده يا أميرة
أميرة: ايوه كده ويلا اقفل عشان افطر
يحيى: ماشي بس خدي بالك الدلع اللي انت فيه ده عشان خاطر البيبي وانا سايبك تدلعي عليا شويه لكن مش هطول في حواديت مسلسلات التركي اللي انتي بتشوفيها
أميرة: هو ده تهديد يا يحيى
يحيى: لاء طبعا
أميرة: ماشي يا يحيى بس متنساش انك عشت عمرك كله عشان تتجوزني
يحيى: حصل ولو هعيش عمر تانى فوق عمري عشان اتجوزك تاني معنديش مشكله ومستعد اقدم اي حاجه عشان بس تكوني معايا
عشان انا مش بحبك انا بعشقك يا أميرة انتي حته مني بجد وروحي وحياتي
أميرة: انا بحبك يا يحيى
يحيى: مانا عارف اني اتحب يعني شاب جميل وظابط وكده يعني
أميرة: انا هقفل يا يحيى
يحيى: ماشي يا أميرة بس انتي كنت بهزر بلاش تقفشي كده
أميرة: ماشي يا يحيى
سلام..
وبعد اغلاق الهاتف قامت أميرة وتناولت طعام الأفطار وقامت لتحضير طعام الغداء..

في مقر عمل يحيى..

جلال: تصدق يا يحيى انا مش مصدق اني نقلت شغلي من اسكندريه للقاهرة
يحيى: بس القاهرة حلوه يا جلال
جلال: بس مش احلي من اسكندرية
وهنا يقاطع حديثهم صوت رنين هاتف يحيى
يحيى: ده والدي
جلال: طيب مترد
يحيى: ماشي
يحيى: الو ايوه يا بابا
والد يحيى: فينك يا يحيى انا مستنيك من بدري انت مش جاي ولا ايه
يحيى: جاي يا بابا بس انا لسه واصل شغلي حالا
هو فيه حاجه حصلت يعني
والد يحيى: هتعرف لما تيجي يا يحيى
واستأذن من شغلك وتعاله دلوقتي
يحيى: حاضر يا بابا
واغلق الهاتف قائلاً:.بع
يتبع...
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حامل في ليلة الزفاف الجزء الثاني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.