القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عمياء قلبي الفصل الثالث والأربعون 43 بقلم ميرا أبوالخير

رواية عمياء قلبي الحلقة الثالثة والأربعون 43 بقلم ميرا أبوالخير
رواية عمياء قلبي الجزء الثالث والأربعون 43 بقلم ميرا أبوالخير
رواية عمياء قلبي البارت الثالث والأربعون 43 بقلم ميرا أبوالخير
رواية عمياء قلبي الفصل الثالث والأربعون 43 بقلم ميرا أبوالخير

رواية عمياء قلبي الفصل الثالث والأربعون 43 بقلم ميرا أبوالخير

سرين قربت منه وضر"بته بالكف: ليهههه عملت كددده انا حبيتكككككككك ليههه. 
عاصم ابتسم وشدها لحضنه كتم كلامها بقبـ. ـله  من شفا"يفها بخبث: بم انك هنا في شقه ضعا"رة ف اي رايك تعملي زي البنت يلي خرجتيها وهدفعلك بردو ولاحبيب القلب هيزعل. 
سرين بصدمه: ا انت بتقول ايه عاصم انا مراتك. 
عاصم ببرود:  كنتي مراتي انا طلقتك يا حلوة ولا نسيتي. 
سرين بدموع:  فاكرة عن اذنك. 
لسه هتخرج مسك ايديها بغضب:  ليهه عايز اعرف ليهه. 
سرين بغضب شدت ايديها:  ميخصكش كمل خيا"نتك. 
عاصم شدها اتخبطت في حضنه:  زي مانتي عملتي يا سرين. 
سرين بصراخ وجع:  بسسس بقااااا بسسسس دا يبقا مجرد صاحب لي واخويا كمااااان وكل دا عشان اعرف انك بتحبني ولا لا عشان حبيتك افهممم انا بحبك ومحبتش غيرك كانت كلها لعبة في لعببببب. 
عاصم بصدمة:  قولتي ايه. 
سرين بدموع:  قولت اني بحبك ومحبتش غيرك بس انت طلقتني وخونت... 
عاصم حط ايده علي بوقها:  محصلش انا جيبتك هنا عشان احسسك نفس الوجع انا معملتش اي حاجه وانا يلي بعتلك الرسالة. 
سرين بصدمة:  ليه بتحسسني نفس الوجع وانا اصلا مخصكش. 
عاصم بحب:  مش يمكن حبيتك. 
سرين بذهول:  هاه. 
عاصم بحب راح ولابس الجاكت ومسك ايديها وهي لسه مكانها مذهولة:  تعالي معايا. 
سرين: علي فين. 
عاصم غمز لها:  خاليكي في حالك بقا 😉. 
خرج من الاوضة لاقى صدمة قدمه وسرين شهقت..... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند قصي جري علي الاوضه ووراه حازم ملاقش سيلا لاقي في د"م علي السرير وهدومها بخوف:  سيلاااااااااااااااااا. 
صوته هز المستشفى وخرج وكله غضب:  لو جمال بيه يلي عملها انا مش هرحمهههه ايلا مراتي وام ابني. 
حازم بتوتر:  طب اهدا عشان نفكر. 
قصي ركب عربيته:  اعرف لي جمال بيه فين يا حيو"ان. 
الشخص بخوف:  اؤمرك. 
حازم ركب معه وقصي جاله مسدج مكان ابوه فين راح علي بيت سيلا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند بيت سيلا. 
سالي بصدمة: حق ايههه انتو بتقولوا ايهههه. 
جمال قص كل م حدث وسالي بتسمع بصدمة ودموعها نزلت بصدمة :  ب بنت غير شرعيه ا انا بنت غير شرعيه. 
جمال بحنان:  حقك عليا. 
سالي بجنان وانهيار: حقققق ايههههههه انت عارف انا عشيت ايه في الملجا واستحملت جاي دلوقتي تقولي اني غير شرعيةةةةةة حرررام بجد. 
طه خدها في حضنه: اهدي كله هيتحل. 
سالي بوجع ودموع:  ليههه يا طه ليهههه ابعد عني انا مش استحقك انا بنت حر"ام يا طه ابعد عني. 
طه بخوف علي حالها:  ميهمنيش في الدنيا كلها غيرك. 
سالي بترجع لورا واتخبطت في التربيزة مسكها وقومها. 
سالي: انت. 
قصي سندها وبص علي ابوه بغضب:  مراتي فيننن. 
جمال بعدم فهم:  قصدك ايه ماهي كانت معاك. 
قصي راح عليها وكان كله غضب:  يلي مناعني عنك انك ابويااااااا مراتي ودتها مستشفى المجانين وسكتتتتت خالتها تتعرض للخطر وسكتتتت تحط لها حبو"ب وتحاول تموت ابنيييييي ودلوقتي تخطفها ليههههه ذنبهاااا ايههه علي غلط بتاعك انت هي مالهاااااا انت يلي  غلطت مش هييي. 
جمال بغضب:  امها السبب... 
قصي بغضب: عااااررررررف كل حاجه وعارف من البدايه انه سالي اختييي لكن مراتي خط احمررر لاخر مرة فين سيلااا. 
جمال والكل بصدمة:  عارف. 
قصي ببرود:  مانا مش غبي عشان ابقا نايم انا قصي المغربي فاهم يا ههه ولدي. 
جمال بحزن:  غضبي عماني. 
قصي كور ايده و حازم راح وقف جنبه:  مراتي فين. 
حازم: قصي اهدا. 
جمال بصدق:  معرفش وحياتكم عندي معرفش. 
قصي بغضب:  انا هعرف مراتي فين لو حصل لها خدش مش هرحم حد حتي انت. 
طه بصدمة:  اختي اتخطفت. 
نعيمه بدموع:  بنتي رجعولي بنتي. 
قصي بص علي سالي يلي وشها ساكت وخرج بكل غضب في نفسه:  وحياتك عندي مش هخالي اي سوا يمسك يا سيلا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند عاصم. 
لاقي بوليس الادب خرج بكل شموخ والظابط وقف قدمه:  ع فين يا حلو انت هتيجي معانا. 
عاصم ببرود:  خلصت ابعد عن وشي. 
سرين مسكت في عاصم بخوف. 
االظابط بغضب:  انت بتستعبط ياااض خدوه علي البوكس. 
عاصم ببرود مستفز:  الواد دا يلي هيرجعك بلدك شحات انا عاصم المغربي فااااهم. 
الظابط بخوف:  باشااا والله معرفش انه انت دا... 
عاصم ببرود:  حسابي معاك بعدين. 
الظابط بحمحمه خوف:  ياباشا دا بيت مشبو"ه وانا معرفش وانت كنت هنا. 
عاصم ببرود:  وانت مال ا"مك بيا. 
الظابط برعب:  اسف يا باشا. 
عاصم خرج وماسك ايديها وسرين ضحكت علي هيبته. 
في عربيته:  لا عجبتني والله دا اترعب. 
عاصم بغمز:  انتي فاكراني قليل يعني. 
سرين:  تؤ تؤ. 
عاصم لسه هيشدها لحضنه ويسوق جمال كلمه وحكى له ع يلي حصل قفل معه. 
عاصم:  لازم اعمل حاجه. 
سرين بعدم فهم:  في ايه. 
عاصم ساق بسرعه:  سيلا اتخطفت في المستشفى 
سرين بخوف:  يا لهوووي. 
عاصم ساق بسرعه عشان يتصرف مع اخوه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند سيلا. 
كانت مربوطه في كرسي و بتفتح عينها بصدمة: امممممم. 
المجهول:  نورتي يا سيلو. 
سيلا بصدمه:  ا انت. 
المجهول بخبث:  ايوا انا مستغربة ليه يا قطه. 
سيلا ببرود:  عادي ولا يهمني قصي زمانه جاي. 
المجهول بغضب:  بتحلمي. 
سيلا بثقه:  هتشوف دلوقتي حبيبي قصي جاي وهينفخك. 
المجهول بسخريه:  طب انت تعرفي انه دقيقه وهنواصل المطار ونخرج برا البلد. 
سيلا بسخريه:  اعمل ما بدلك قصي جاي. 
المجهول شاور علي بطنها:  بصي كده علي ابنك. 
بصت شهقت من الصدمة: د دا جهاز تفجـ. ـير. 
المجهول بخبث:  واي حركه ابنك وانتي هتبقوا بح. 
سيلا بقوة:  مش هتحرك بس حبيبي جاي. 
مسكها من شعرها:  قووومي. 
سيلا بالم:  ايدك يا حيو"ان. 
المجهول بخبث:  يلا معايا والحركه ابنك وحيا"تك التمن. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
وصل عاصم الفيلا. 
عاصم:  انزلي بسرعه لازم اعرف قصي فين ونتصرف. 
سرين نزلت بخوف:  خد بالك من نفسك. 
عاصم بابتسامة: متقلقيش وع فكرة انا هردك لما ارجع . 
ساق قبل اما تتكلم والابتسامه علي وشها. 
سرين بفرح: اخيرااااا. 
بتداخل الفيلا ايد بتشدها وبترميها ع الارض:  ب بابا. 
ابوه ( ايمن): ايوا انا. 
سرين بعدم فهم: انت داخلت ازاي هنا وبتعمل ايه. 
ايمن بخبث:  ابوكي ازاي ميداخلونيش وعموما مفيش حد في الفيلا غيري انا وانتي والحارس لما داخلني ضر"بته ع دماغه للاسف. 
سرين بعدم فهم وصدمة:  ا انت بتقول ايه وليه عملت كده. 
ايمن بخبث:  هتعرفي دلوقتي. 
داخل واحد كبير نفسه يلي عاصم لاحقها منه في الاول. 
ايمن:  تقدر تكتب عليها جوزها طلقها. 
سرين بصدمه وقايمه تجري مسكها من شعرها:  تؤ تؤ مش بالسهولة دي. 
سرين بخوف:  انا مش هتجوزز انا بحب عاصم. 
الراجل الكبير بخبث:  هكتب عليكي دلوقتي واخدك بعيد اقضي معاكي اجمل شهر وارميكي زي الكلا"ب. 
سرين بصدمة: ايهههههه.
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند رهف ومصطفي. 
مصطفى داخل لاقها بتحضر الاكل:  انا هطلقك يا رهف. 
رهف وقع الصحن من ايديها وهو سخن ع رجليها صوتت: اااه. 
مصطفى بخوف جري عليها:  حاسبييي. 
جاب مياه ودلقها علي رجليها بخوف وهي مصدومه:  يعني ايه هتطلقني. 
مصطفى بحزن بص في عينها بهدؤء:  عشان مقدرش اشوفك وانتي كده ف انتي طا... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
بعد شويه وصل المجهول وسيلا المطار ومعه رجالته. 
سيلا مش هامها اي حاجه عشان واثقه في حبيبها انه هيجي. 
المجهول بسخريه:  مستنياه صح بس هو مش جاي تعرفي ليه. 
سيلا بعدم فهم:  ليه.
المجهول بخبث ابتسم وسكت. 
المضيفه:  النداء الاخير لرحلة فرنسا ارجو الذهب للطائرة. 
مسك ايديها بخبث: يلا. 
سيلا بغضب:  ابعد انا مش هتحرك من هنااا. 
المجهول ببرود:  هتتحركي يا حلوة واعملي حسابك هننزل يلي في بطنك عشان اعرف ا'بيعك للر"جالة.
سيلا اتصدمت وهو شدها  
صوت من وراه:  واخد مراتي علي فين بروح ا"مك. 
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع والأربعون اضغط على : ( رواية عمياء قلبي الفصل الرابع والأربعون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية عمياء قلبي)
reaction:

تعليقات