القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية في عرين الأسد 2 الفصل التاسع 9 بقلم إسراء محمد

رواية في عرين الأسد 2 الحلقة التاسعة 9 بقلم إسراء محمد
رواية في عرين الأسد 2 الجزء التاسع 9 بقلم إسراء محمد
رواية في عرين الأسد 2 البارت التاسع 9 بقلم إسراء محمد
رواية في عرين الأسد 2 الفصل التاسع 9 بقلم إسراء محمد

رواية في عرين الأسد 2 الفصل التاسع 9 بقلم إسراء محمد


لحد ما الدكتور طلع وقاله البقاء لله

اسد قال بصراخ ماتت لا لا

الدكتور قال بسرعه لا اهدي المدام كانت حامل والجنين اتو"في لكن المدام عايشه والحمدلله قدرنا ننقظها وهي دلوقتي تحت تاثير البنج ساعتين او تلاته بكتير اوي هتفوق

اسد قال بصدمه كانت حامل طيب هي يعني حالتها كويسه دلوقتي

الدكتور ربت علي كتفه وقاله اطمن والله كويسه وزي ما قولت لحضرتك ساعتين او تلاته كتير اوي هتفوق

صفوان ربت علي كتفه وقال تتعوض ي ولدي اهم حاجه أن مرتك صحتها بخير

اسد هز رأسه بعد شويه تالين طلعت اتنقلت اوضه عاديه وفاقت

اسد جري عليها بلهفه تالين حبيبتي حمد الله علي السلامه انتي كويسه ها وكانت الدموع تتساقط منه بغزاره

تالين رفعت أيدها مسحت دموعه وطبطبت عليه وقالت بتعب أنا كويسه اطمن

سعديه الف سلامه عليكي ي بتي وصفوان كذلك

تالين ردت بتعب الله يسلمكو

عدت ايام تالين صحتها كويسه جدا

وليلي اتقبض عليها وكده رانيا ومازن و كمان ليلي اتسجنو

نيجي بقي لموضوع شبيه اسد كانو قاعدين فالدار

اسد دخل وقاله ادخل دخل شبيه

سلم علي صفوان وعلي سعديه وتالين

اسد قال طبعا أنا لما جيت فهمتكو أن ده شبيهي ومازن جابه يعيش علي اساس أنه أنا بس انا كنت متفق معاه وكنت عارف كل حاجه بس ده مش شبيهي ده اخويا تؤامي أنا طلع ليا تؤام

كلهم اتصدمو

اسد قال ايوه والله أنا مقولتلكوش من الاول وقولت ليكو أنه شبيهي وساعدني عشان كنت عايز اثبث أنه تؤامي وفعلا طلع تؤامي بس اللي عايز اعرفه ازاي تاه منكو واحنا صغيرين لما اتولدنا وانتو عمركو ما جبتو ليا سيره زي دي ولا اه نسيت اقولكو عشان أنا مش ابنكو الحقيقي وانتو لاقيني فالشارع وربتوني

صفوان وسعديه بصو لبعض

اسد قال بدموع أنا عرفت متستغربوش

تالين قالت بصدمه يعني أنت

اسد قال ايوه ي تالين مش ابنهم أنا واخويا يتامه حد خدني رماني فالشارع وانا معرفش الحد ده مين وخد اخويا وحطه فمكان تاني هو ناس لقوه وحطوه فدار الايتام وانا لقوني وربوني

سعديه راحت مسحت دموعه وقالت متزعلش منينا بس احنا بنعتبرك ولدنا بجد وحضنته جامد وقعدو يعيطو

عدت شهور بل سنه وتالين حامل وبتولد
وكانت الولاده صعبه

بعد فتره الدكتور طلع وشايل بنت وقاله المدام أتوفت اسد اتصدم وكذلك الكل وأسد جري علي جوه ومكنش مصدق والكل حزين وعملو عزاء

وأسد حزن حزن السنين علي حبيبته وطفلته وبنته

اميره امها ماشيه فالشوراع اتجننت بعد ما صفوان رجع حق وفلوس اخوه منها وهي خسرت كل حاجه

ليلي ورانيا ومازن اتحكم عليهم بالاع'دام لأن دول جرايم ق"تل

بعد سنين

اسد قاعد قدام التربه وماسك ورد وقال بحزن النهارده سنويتك بقالك ١٠سنين سيباني جبتلك الورد اللي انتي بتحبيه اهو

جت بنته وسماها تالين علي اسم امها وحضنته وطبطبت عليه وعيطت وقالتله كان نفسي اشوف ماما حبيبتي اووي ي بابا كل البنات صحابي عندهم ماما وانا لا

اسد حضنها بحزن وقال اقرئ ليها قراءن ي حبيبيتي يلا وهي حاسه بيكي وسمعاكي

وقعدو يقرءوا قراءن ويعيطو

The End

مامتتش لما اتضربت بالسكينه بس ماتت وهي بتولد
ده النصيب

 لقراءة الرواية كاملة اضغط على : ( رواية في عرين الأسد الجزء الثاني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.