رواية السم في العسل الفصل الثالث عشر 13 بقلم كوكي سامح

 رواية السم في العسل الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم كوكي سامح

رواية السم في العسل الجزء الثالث عشر 13 بقلم كوكي سامح

رواية السم في العسل البارت الثالث عشر 13 بقلم كوكي سامح

رواية السم في العسل الفصل الثالث عشر 13 بقلم كوكي سامح

رواية السم في العسل الفصل الثالث عشر 13 بقلم كوكي سامح

وبدون وعي ( كذاب ي باشا، ده كان هيسافر بيها وكمان سماها ريتاچ) 



جوهره بضحكه بلهاء ( ريتاچ بنتى) 

" جريت ع عدنان ومسكته من وشه خربشته "

( فين ريتاچ، ودتها فين، وبضحكه هيستريه، اوعي تكون قتلتها تانى، مش هسيبك وبقت تخربشه من كل حته في وشه) 



العسكري" بيحاول يبعدها عنه" 



عدنان قرب من الظابط 

( ارجوك انا عاوز اخرج لان حالتها حرجه ومحتاجه علاج) 



الظابط 

( للأسف بكره كلكم هتتحولوا ع النيابه) 



وخرجت ملك وليلي من القسم وهما منتصرين  بعد ما سلموا احلام وعدنان للشرطه.....



في فيلا الدمنهوري..

" معتزه خارجه من الفيلا، عربيه مجهوله قاطعت طريقها، خرجت بنت من الشباك" 

(لو سمحت متعرفيش شارع....) 

" معتزه وطت وقالت، بتقولي اي" 

" البنت بسرعه رهيبه طلعت منديل وخدرتها، خرج شاب بسرعه قبل ما تقع ع الارض وشالها ركبها العربيه وقفل الباب وطلع ع أقصي سرعه"



في اللحظه دي كان أحمد خارج من الفيلا



" ماسك الفون وبيتكلم وكان باين على وشه الارتباك لدرجه انه مخدش باله من العربيه اللى خطفت معتزه "



خرج ع باب الفيلا وطلع ع اول الطريق اخد تاكسي.....



في منزل تحيه" منار واقفه مكانها مصدومه"

( ماشى ي كارم انا هوريك ) 



" خدت فريحه من ايدها ولسه هتنزل بيها شافت احمد طالع ع السلم جري زى المجنون "



رجعت مكانها وشدت البنت ووقعوا الاتنين ع الارض

" فريحه مفيش منها اي رد فعل" 



منار بصدمه " بتحاول تقوم ومش قادره تصلب طولها" 

في نفسها ( ي نهار اسود، احمد مع سهر، يعنى عارف انى منار، علشان كده مكانش بيقرب مني ولا كان عاوز يلمسنى وبتوعد : ماشى ي أحمد اما وراتك انت كمان وانتقمت منك اشد انتقام مبقاش انا منار)



سابت فريحه ونزلت وهي بتتسحب 

" وقفت ورا الباب بتحاول تسمع اي اللي بيحصل ما بينهم" 



كان صوت سهر " بتزقه وهي بتعيط" 

( ابعد عني انت خاين) 



احمد 

( والله انا عمري ما خونتك، صدقينى) 



سهر بانهيار 

( ده انت نمت معاها ي أحمد) 



احمد 

( انتى مجنونه، انتى بتقولي اي) 



" طلعت الفون وشغلت الفيديو"



احمد بصدمه 

( مستحيل) 



كارم بصدمه 

( لا لا لا) " قعد ع الكرسي ومش قادر يتنفس"



احمد بصدمه " رمي الفون ع الارض" 

وبانهيار( لا لا لا لا وبقي يبعد لحد لما وصل ع باب الشقه) 



منار " حست انه خارج طلعت بسرعه ع فوق" 



وقفت مكانها " ايدها ع صدرها "

(الحمد لله) 



منار بتفكير " بتبص ل فريحه" 

( هعمل اي دلوقتى) 



" فريحه قعدت ع الارض وراحت في النوم" 



منار" قربت منها وشالتها وحطتها في عشه كانت موجودة، قفلتها عليها وسابت جمبها چركن البنزين" 

وفي نفسها بخباثه وغل" (رجعالك تانى متقلقيش 

وبضحكه سخريه هههه ي بنت اختى) 



ونزلت جري قبل ما احمد يطلع من الشقه 



راحت ع المكان اللي كانت راكنه فيه العربيه 

ركبتها وفي نفسها ( الحمد لله انى كنت راكنه العربيه بعيد عن البيت خالص، وخصوصا مكنتش عامله حسابى ان احمد وكارم عاملين عليه ربطيه 

مع ست سهر هانم) 





__وصلت الفيلا وكان باين عليها القلق جدا 

دخلت ع المطبخ علشان تشوف تحيه ولقيتها بتعمل اگل كتير وبتلفو في ورق فوم 

منار في نفسها 

( كمان هتوديلهم  اكل وبتوعد.. ماشى) 



" راحت ع اوضه تحيه رجعت المفتاح في شنطتها" 



بعد ما خلصت طلعت ع اوضتها مسكت الفون واتصلت بحسين الشاب اللي في الصيدليه وطلبت من سم يقتل فالحال مقابل اجر مادي كبير



حسين بهروب : من عنيه ي مدام بس انا مليش دعوه 



منار : عيب عليك

حسين : عنوان حضرتك فين

وخد منها العنوان،  ساعه واكون عند حضرتك 



منار : مستنياك 



ودخلت خدت شاور وكانت بتحاول تبين انها هاديه ونفسيتها مستريحه علشان لما احمد يجى ميخدش باله انها عرفت اى حاجة 



عدت ساعه واحمد لسه عند سهر اما حسين كان وصل وواقف قصاد باب الفيلا نزلت وخدت السم من غير ما حد يشوفهم 
دخلت بسرعه المطبخ وهي بتتسحب.. الوقت ده كانت تحيه في اوضتها بتجهز علشان تمشى 



منار " فالمطبخ بتفتح الورق الفون ورشه السم كله ع الأكل" 

وفي نفسها بشر ( كده بقي اخلص منكم مره واحده

اما فريحه، خليها مكانها انا كده كده حبساها لغيت ما تموت مكانها، ما هي لازم تموت لا في اكل ولا شرب ده غير حالتها وشكلها اللي باين عليه التعب) 



__طلعت ع اوضتها جري في نفس الوقت اللي احمد وصل فيه، لما شافته وحست بيه، جريت ع السرير عملت نفسها نايمه



في منزل تحيه 

سهر ماسكه الفون بتتصل ب ملك : الو

ملك : ازيك ي سهر وحشانى 

سهر : فين فريحه 

ملك : فونها فصل

سهر : الفون فصل، شويه وابقى اكلمها 



الباب اتفتح وكانت تحيه" داخله وشايله الاكل" 



سهر : تعالى ي داده " قعدت ع الكرسى" 

( شوفتى اللي حصلي) 



"تحيه بتفتح لفه الاكل" 



تحيه 

( انا مش عاوزة كلام دلوقتى يلا اقعدو كلوا الأول وبعدين نتكلم) 



" كارم ووعد قربوا وشدوا كراسي وقعدوا" 



سهر 

( يلا ي داده كلي معانا) 

تحيه 

( انا واكله هناك) 

كارم 

( كلي معانا ونبي) 

تحيه" مدت ايدها "

( خلاص هاكل لقمه ع قدي) 



وابتدو كلهم ياكلوا......... 



في فيلا الدمنهوري 

احمد نايم بعد ما شرب فنجان قهوه من ايد تحيه

" كان نايم ومش حاسس بحاجه "



فى مكان ما 

" معتزه متربطه من ايدها وبلاستر ع بوقها" 



مجهول " مد ايده شال البلاستر وضربها بالقلم "

( قتلتى الدمنهوري ليه) 



معتزه بخوف

( مقتلتوش، والله ما قتلته) 



مجهول 

( اومال فين الخاتم بتاع جوزك اللي انت بتلبسيه ع طول) 



معتزه 

( معرفش) 



مجهول" ول"ع شعله نا"ر وبيحر"ق سن السكينه



في فيلا الدمنهوري... 



__الفيلا فاضيه مفيهاش اى حد حتى كريم مش موجود وهنا منار استغلت الوضع ده 



كانت واقفه قصاد سرير احمد، كانت لابسه وفي ايدها شنطه سفر 

فتحت باب الاوضه " بتشاور بإيدها" 

( ادخلوا بسرعه) 



" اتنين بودى جارد طول وعرض دخلوا" 



منار 

( يلا شالوه ونزلوه في العربيه بسرعه) 



نزلوه بيه وهي وراهم، خرجوا ع العربيه إنما هي 

دخلت اوضه المكتب فتحت الخزنه وخدت 

كل الفلوس والمجوهرات اللي موجودة 

اكتر من ربع ساعه بتحول فالفلوس والمجوهرات 

خرجت والشنطة كانت تقيله في ايدها جدا 

ركبت العربيه واحمد كان نايم ع الكنبه اللي ورا مغيب عن الوعى تماما 😳😳



في منزل تحيه

سهر " ماسكه بطنها" 

( ااااه انا بموووووووت) 🥺



يتبع...

ي ترى منار هتعمل اي في احمد

واي هو مصير فريحه وسهر

وهل الخير هينتصر ع الشر ولا لا

كل ده هتعرفوه في الاجزاء القادمه
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على : ( رواية السم في العسل الفصل الرابع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية السم في العسل )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-