القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببتها صعيدية الفصل العاشر 10 بقلم روفان

رواية أحببتها صعيدية الحلقة العاشرة 10 بقلم روفان
رواية أحببتها صعيدية الجزء العاشر 10 بقلم روفان
رواية أحببتها صعيدية البارت العاشر 10 بقلم روفان
رواية أحببتها صعيدية الفصل العاشر 10 بقلم روفان

رواية أحببتها صعيدية الفصل العاشر 10 بقلم روفان

رفيده بتوتر من قربه: تميم ابعد لو سمحت 
تميم بتوهان: تؤ تؤ
رفيده بخبث: طيب قرب ي تيمو
تميم وصرخ بالم: اااه رجلي ي بنت المجنونه(داست ع رجله) 
رفيده بهدوء: علشان تحرم وجريت بسرعه بره الاوضه
هدي: في اي ي بنتي تميم ماله
رفيده بتمثيل البكاء: اهئ اهئ شفتي ي طنط تميم عمل فيا اي
تميم بسخريه: عملت فيكي اي ي مظلومه
رفيده: شوفي ي ماما شوفي بيكلمني ازاي 
تميم بنفس السخريه: اخس عليا ثم اكمل بحده بطلي تمثيل بقا وقوليلي انتي ازاي تطلعي من البيت من غير اذني
هدي: انتي مش عرفتيه ي رفيده هو انا مش قولتلك ي بنتي
رفيده بتوتر: هه
تميم: اي القطه كلت لسانك دلوقتي ولا اي 
رنا: معىش ي ابيه احنا كنا عاوزين نشتري حاجات مهمه وكنا متاخرين ونسينا نبلغك
رفيده: وانت محموق كده لي ده كله علشان قفشتك مع السنيوره
تميم بحده: اتلمي ي رفيده
هدي: اي الكلام ده ي تميم انت كنت مع داليا 
تميم: لا ي ماما يعني هو كان في مشكله كنا بناقشها بس ي حبيبتي
رفيده بسخريه: ايوه: مشكله جواز او موت
تميم بغضب: رفيييده
رفيده: رفيده رفيده انا تعبت انا طالعه
هدي: واخرتها ي تميم
تميم: ي ماما ارجوك انتي عارفه انا متجوزها لي وعارفه اني بحب داليا وهتجوزها 
هدي: مفيش فايده فيك ي تميم مش هتعقل ابدا  افتكر رنا ي تميم يرضيك يتعمل فيها كده
تميم: يوووه ي ماما انا زهقت من الموضوع ده
فوق
رفيده: رنا راقبي السلم كويس لاخوكي يطلع لحد م اعتذر لدكتور انس 
رنا: طيب يلا بسرعه انجزي لنتقفش 
رفيده: انا اسفه والله ي دكتور ع الموقف الي حطيتك فيه
انس: الموضوع مش موضوع الموقف الاجتماع ده كان مهم وانتي تخلفتي عنه بعد م اديت كلمه لرئيسه القسم دا هيئاثر عليكي سلبي
رفيده: صدقني ي دكتور انا لو كنت حضرت الاجتماع ده كان كل الي بنينها اتهد مينفعش افاجئهم كده لازم امهد الموضوع
انس بهدوء: تمام ي رفيده حصل خير سلام
رفيده: سلام 
رنا: ها خلصتي
رفيده ايوه اخوكي فين 
رنا: مش عارفه خد عربيته ومشي
رفيده: اكيد راح للزفته الي اسمها داليا
رنا: لا متوقعش شكله خارج متعصب وبعدين يلا انا محضره فيلم اي خلينا نقوم نعمل فشار
الساعه 12
رفيده بخوف: رنا تميم اتاخر وتليفونه مقفول
رنا: متخافيش تميم مش صغير ادخلي نامي وانا هنزل لماما بقا 
رفيده: اوك سلام 
بعد فتره
رفيده: راح فين ده يربي بس دا الساعه داخله علي 2
وفجاه الباب اتفتح
رفيده بحده: انت كنت فين 
تميم: ملكيش دعوه واتحرك ناحيه الاوضه
رفيده بزعيق: لما اكون بكلمك تقف وترد عليا ي تميم
تميم: صوتك لو علي عليا تاني ي رفيده هقطعلك لسانك ووسعي من وشي علشان مش طايقك
رفيده جريت ع اوضتها وقعدت تعيط
تميم: بضيق ياربي هو انا ناقص وراح وراه: ممكن افهم بتعيطي لي دلوقتي هو انا كلمتك
رفيده بعياط: انا بخاف اقعد لوحدي ي تميم
تميم خدها في حضنه ومشى ايده ع ضهرها بهدوء: طيب خلاص اهدي مش هسيبك لوحدك تاني
تميم بحنيه: ممكن تهدي لو سمحتي حقك عليا والله مش هسيبك تاني بس بلاش عياط مبحبش اشوفك بتعيطي
رفيده  بعيون حمرا: وعد
تميم: وعد ثم اكمل بغمزه اي عجبك حضني
رفيده ضربته في صدره وسع كده دا انت رخم
تميم بضحك: طب خلاص ي ستي مش هرخم تاني ومد ايده ها صحاب
رفيده: موافقه بس بشرط
تميم: شرط!! وايه هيا شروطك ي ست رفيده
رفيده برجاء: تبعد عن داليا
تميم........ 
يتبع....
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على : ( رواية أحببتها صعيدية الفصل الحادي عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية أحببتها صعيدية )
reaction:

تعليقات

8 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق