القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عمياء قلبي الفصل الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

 رواية عمياء قلبي الحلقة الثامنة 8 بقلم ميرا أبوالخير

رواية عمياء قلبي الجزء الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

رواية عمياء قلبي البارت الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

رواية عمياء قلبي الفصل الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

رواية عمياء قلبي الفصل الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير


قصي قرب وشد سيلا من شعرها:  هقصهولك خالص يا سيلا وهاخد كل حقوقي منك. 
سيلا بزعر بعدت عنه:  مبحبكش مبحبكش بكر"هك  قولت يا قصي بحب اخوك بحبه افهم. 
قصي بغضب حدف المقص ع الارض: اسكتي. 
سيلا بغضب وصوت عالي: مبحبكش بعشق اخوك وانت لا. 
قصي قرب وشدها من دراعها جامد: اخرسي اخرررررسيييي يا سيللااااااا اخرسيييي. 
سيلا بالم:  سيبني ياقصي سيب ايديي. 
قصي بغضب وفحيح الافاعي:  اقل'عي. 
سيلا انكمشت من الخوف:  لا مش هتقرب لي علي موتي. 
قرب وقلع جاكته وبيفك زاير قميصه:  يبقا انتي يلي اختارتي. 
سيلا انكمشت وقعدت ع الارض خوفا منه قصي ببرود:  قومي. 
سيلا دموعها. 
قصي ببرود:  مش انا يلي اجبر واحدة عليا يا سيلا. 
سيلا استغربت وهو داخل الحمام.
قصي شغل المياه ونزل بهدومه وفضل كلامها في دماغه حبها لاخوه وانه هي مش حبته هو سرح وخرج لاقها لسه بتعيط علي السرير راح حط ايديه عليها صوتت: ااااااااه. 
قصي بخضه وعدم فهم:  في ايه مالك. 
سيلا بحزن مش راضيت تقوله سكتت قصي تنهد:  نامي يا سيلا. 
سيلا بحمحمه:  انت ز... 
قصي مقاطعا:  تصبحي ع خير. 
طلع نام وهي حسست وراحت تنام فضلت تتقلب وعايزة تروح تنام في حضنه بس خايفه معرفتش تنام لاقت يلي شدها له. 
سيلا هتتكلم.  قاطعها:  غمضي هتنامي. 
ابتسمت وهو ابتسم رغم زعله وغيرته شد عليها ونامو. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
بيداخلوا القصر طه وصحابه بيلاقوا يلي مستنينهم. 
طه بخضه:  انتو. 
صحابه طلعوا يجروا وحراسه قصي مسكتهم واخدتهم ع المخزن. 
احد الحراس:  مش بسهولة اي حد يداخل فيلة قصي بيه. 
خافو والحراس نزلوا ضر"ب فيهم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند حازم.. 
نهال بغيرة من وراه: مين دي. 
حازم لاف لها:  مراتي بكلم مراتي وانتي مالك. 
نهال بصدمة: م ايهههه. 
حازم بضحك:  مالك كده زعلتي ليه. 
نهال بحزن بتدريه: م مفيش مش هنمشي من هنا. 
حازم بجديه: تمم يلا.
نهال مشيت معه ودموعها محبوسه وفي نفسها:  فوقي يا نهال تحبيه ازاي دا انتي عارفاه امبارح وهو عمره مهيبص لوحده بنت ليل زيك فوقي. 
حازم بص عليها:  اركبي هوصلك لمكان امان عليكي. 
نهال ركبت بهدؤء وهو ساق ومشي. 
وصل مبني وهي نزلت معه. 
بعد شويه بيوصلوا الشقه بتداخل بتلاقي اختها جواه بتجري عليها:  رهف. 
رهف ببراءة:  وحشتني اوي كنتي فين. 
نهال:  جيتي ازاي. 
رهف بابتسامة:  في ناس ضر"بوا جوز امك وجبوني هنا. 
نهال بصت ع حازم:  اختك معاكي والشقه اعتبريها بتاعتك من دلوقتي كده مش هتروحي المكان دا تاني. 
نهال بجمود:  تمم هو انت شقتك فين.
حازم باستغراب:  الدور التاني. 
نهال ببصه هو مش فهمها: تمم. 
حازم مشي وهي قعدت مع اختها. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
تاني يوم عند قصي. 
قصي كان بيعوم وهي كانت في الجنينه: سيلاااا. 
سيلا: نعم. 
قصي:  هاتي الفوطه. 
سيلا قامت مشيت خطواتين وهو طلع مسكها منها وفجاءة رمها ومسك سيلا من وسطها ونزل بضهره في المياه. 
سيلا بخضه: اعاااا اممم. 
قصي بيعوم ومبتسم:  يلي اعرفه انك بتعومي. 
سيلا مسكت فيه:  اعاااا يا غشاش ضحكت عليا طلعني بقا. 
قصي بخبث:  هاتي بوسه الاول. 
سيلا بكسوف:  يا قليل الادب لا. 
قصي بخبث: اااااه ايدي وقفت هغرق يا سيلااااا هغرررق. 
سيلا بخضه بعد عنها وهي بتدور عليها: قصي قصيييييييييي. 
حاولت تعوم وهو ابتسم يخبث وقرب كانه بيغرق شدته:  مش بيتنفس قصي رد عليت والنبي قصي. 
ميلت علي شفا"يفه وهي مكسوف ووشها احمر اكتر وادته نفس سمعت صوت ضحكه رجولية. 
سيلا بصدمه: انت كنت بتمثل. 
قصي بخبث قري لوسطها:  اهو بوستيني بارادتك. 
سيلا ضربته بخفه:  قليل الادب. 
: الله الله شكلي جيت في وقت مش مناسب. 
بص ناحيه الصوت لاقي سوزي. 
قصي بتافف:  انتي معندكيش كر"امه ولا د"م. 
سوزي بحزن:  لازم اتكلم معاك. 
طلع وهو شايل سيلا:  لا برا. 
سوزي بحزن:  قصي وحياه مراد عندك لازم اتكلم. 
وقف لما سمع الاسم واتغيرت ملامحه: تمم. 
سيلت بغيرة:  في ايه. 
قصي طلع بيها اوضتهم:  غيري عشان مش تبردي وانا مش هتاخر. 
سيلا باقتضاب:  ست السلعوة دي عايزة ايه. 
قصي باس خدها:  هعرف واقولك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند الباشا. 
الباشا بخبث:  برفو عليك ابقا تعالي خد نصيبك. 
الشخص بطمع: جاي. 
الباشا فتح اللاب توب وبقت اوضه قصي قدمه مباشرة. 
الباشا بخبث ومكر:  العب مرات قصي هتغير اهي وفضحتها هتبقا ع كل لسان تؤ تؤ مع شويه فو"تشوب يجبوا قصي الارض نتفرج كده. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند حازم كان بيلبس لاقي يلي بيخبط راح فتح اتصدم: نهال. 
نهال داخلت وقفلت الباب وكانت لابسه ملابس غير مناسبه وشبه عا"ريه:  مستغرب ليه. 
حازم بغضب: انتي ايه القرف دا. 
نهال بدلع وجواها كسره:  جيت لك اهو عشان اعمل يلي انت عايزو انت ساعدتني عشان تتسلى معايا وانا جاهزة. 
حازم بغضب لسه هيتكلم اتصدم من يلي خرجت من الاوضه:  حاززززم مين دي. 
حازم بصدمه ونهال ابتسمت وو..... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند سيلا. 
قلعت التيشرت والباشا كان مشغل اللاب توب وابتسم بخبث. 
في المكتب قصي كان قاعد ببرود. 
سوزي:  لو الباشا عرف هيقت'لني. 
قصي ببرود:  اه اعملك ايه يعني. 
سوزي راحت قدمه وبدلع:  هتسبني يا قصي كده. 
قصي زقها عنها:  بقولك ايه حوراتك بعيد عني. 
سوزي بخبث:  بقا كده طب ابقا وريني الست الهانم هتقبل تبقا مع يلي ****** اازاي. 
قصي بصدمه: انتي بتقولي ايهههه. 
في مكان ما. 
الدكتور: التنفس رجع تاني والحالة استقرت. الممرضه: تمم. 
عند  سيلا.. 
بتخرج وبتنشف شعرها وبتكون لابسه فوطه بيشدها من وسطها:  قشطه يا ناس. 
سيلا بخضه:  انت. 
قصي لسه هيقرب هيشيل الفوطه وبص لشفا"يفها بص اتصدم وعيونه احمرت علي اخرها وو..... 
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع اضغط على : (رواية عمياء قلبي الفصل التاسع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية عمياء قلبي)
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.