القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب سوشيال الفصل الخامس 5 بقلم أسماء محمد

 رواية حب سوشيال الحلقة الخامسة 5 بقلم أسماء محمد

رواية حب سوشيال الجزء الخامس 5 بقلم أسماء محمد

رواية حب سوشيال البارت الخامس 5 بقلم أسماء محمد


رواية حب سوشيال الفصل الخامس 5 بقلم أسماء محمد

رواية حب سوشيال الفصل الخامس 5 بقلم أسماء محمد


_تفتكري الحل الوحيد اللي تقدري تهربي بيه من مشاكلك هو انك تنتحري؟؟؟ 
رحاب من غير متبصله: عاوزه ارتاح واريح الناس مني 
_تقومي تموتي كافره 
رحاب وهي دموعها تنهمر علي خدها: احسن معيش وانا.. مقدرتش تكمل الكلمه ودخلت في نوبه عياااط 
ولسه كانت هترمي نفسها 
هو بحركه سريعه شدها ليه ورحاب وقعت فوقه 
رحاب وهي بتبصله: انتت 
سليم ببتسامه: ايوه انا 
رحاب بتبصله ودمه نزلت علي خدها وسليم مسحها: جيت ورايا لي 
سليم وهو بيودي شعرها ورا ودنها: هتصدقيني لو قلتلك معرفش 
رحاب بصت له وسرحت في عنيه الخضر دول ومفقتش الا علي صوته 
سليم بضحك: عارف اني عيوني بيسحرو بس مش للدرجادي 
رحاب لنتبهت لنفسها وانها وقعه فوقه راحت قايمه واقفه: اسفه
سليم وهو بيقوم وبينفض هدومه: لا ولا اسف ولا حاجه 
سليم بصلها: ممكن اسألك سؤال ومتفهمنيش غلط 
هو انتي كنتي عاوزه تنتحري لي 
رحاب: تفتكر ده يهمك 
سليم وهو بيبص للبحر: مجرد فضول 
رحاب: يبقي ميهمكش وهي بتبص للنيل تعرف ي اسمك ايه قطعها سليم 
سليم: سليم.. اسمي سليم 
رحاب وهي بصه برضو للبحر: انا واحده ملهاش هدف للحياه كنت الاول بحلم واحلامي كانت بتطلع فوق لسابع سما لحد مجه اللي وقعني لسابع ارض عشان غلطه مكنتش ليا يد فيها طردوني من البيت بقيت في الشارع ماشيه كده انا واحده مليش هدف اعيييش ليييي 
سليم: تعيشي عشان نفسك تفتكري احنا بنعيش لي مش عشان يبقي لينا هدف ولو الهدف ده ضاع بيبقي عندنا هدف تاني وتالت اومال احنا عيشين لي 
رحاب: وانا معنديش طاقه اني احارب 
سليم: الحياه مواقف فيها مواقف حلوه ومواقف وحشه بس مش هنمسك في المواقف الوحشه لان لو مسكنا فيها هتجرنا ورا مشاكل احنا مش قدها 
رحاب بصتله وبدأت تعجب مع شخصيته: هو لي كل الرجاله متبقاش زيك 
سليم بضحك: ههههه ضحكتيني كلو زي مين قالك اني مبغلطش كل انسان بيغلط وانا واحد منهم بس الشاطر اللي يعرف غلطه وميكرروش تاني 
رحاب ببتسامه: انت مش عارف انت ريحتني بكلامك قد ايه احنا عايشين عشان نحارب ونقع ونقوم وانا كنت هضيع نفسي عشان حاجه ملهاش لازمه قصدها علي حليم 
سليم: الاااه دحنا بقينا كويسين اهو قولي بق اوصلك فين دلوقتي 
رحاب بتبص بعيد: منا لسه قيلالك رموني وطردوني اكني كلب*ه 
سليم: تعالي معايا ومسكها من ايدها 
رحاب: انت وخدني فين 
سليم وهو بيركبها العربيه: اركبي بس 
رحاب ركبت وهو لف عشان يركب 
رحاب: انت وخدني فين 
سليم: خطفك 
رحاب: انت بتهزر 
سليم: مش عاوز صوت لحد منوصل 
رحاب: هو.... 
سليم: انا قولت مش عاوز صوت لحد منوصل 
بعد وقت 
سليم: انزلي 
رحاب: انت جيبني فين 
سليم: هعرفك علي عيلتي 
رحاب: وتعرفهم بيا لي 
سليم: هتعرفي دلوقتي... بس اللي انا كنت عايز اقولهولك اني ارتحتلك واي حاجه اعملها هتسألنيش عليها وانا هجوبك عليها بعدين 
نزل ونزلها معاه 
سليم دخل 
سليم بينده بصوت عالي: عميييي عمتييييي 
الكل نزل بسرعه 
العم: مالك يبني بتنادي كده لي 
الكل اجتمع 
سليم وهو بيبص ليهم: عاوزكم في موضوع مهم 
العم: موضوع ايه يبني 
سليم وهو بيبص علي رحاب: اقدملكم رحاب خطيبتي........
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط على : (رواية حب سوشيال الفصل السادس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية حب سوشيال)
reaction:

تعليقات