القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية سيف وكارما الفصل الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد

رواية سيف وكارما الحلقة الرابعة 4 بقلم سلسبيل أحمد 

رواية سيف وكارما الجزء الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد

رواية سيف وكارما البارت الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد

رواية سيف وكارما الفصل الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد

رواية سيف وكارما الفصل الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد


= طالب ايدها.
- نعم يختي!
= اية يا واد !
- هوا يعرفها منين دا ولا شافها فين دا انا هطين عيشتها
مشيت وانا متعصب وخبطت جامد على بابا شقتهم نوعا ما وفتحت طنط هبه
- اية يا سيف انت داخل على حراميه؟
= بنتك دي لا وحضرتك كمان مش هي بس
- عملنا اية
لقتها خارجه بكل براءه البت ولابسه ومتشيكه كنت هضعف بس رجعت تاني متعصب - في عريس متقدم لسيادتك
- = اية يا ماما الكلام ده!
- في اية انت وهي بدل مغ تفرحلها
جزيت على سناني = افرح اية!!!؟؟
- اهدي يا سيف
= دا سيف طهق خلاص انا مستنيكي تحت ، لعلمك يا طنط الموضوع ده مش بالسهال لا
- اية الواد الى اتجنن انا لازم ولاد حصله اية
= ماما هو انتي بجد موافقه عالعريس ومدياه معاد!
- اها مالك انتي كمان؟
= لا ولا حاجه عن اذنك
نزلت تحت لاقيته بيولع سجاير روحت بسرعه شديتها منه
- انت اتجننت !
= ابعدي عن وشي بقي وهاتي السجاير
- والله العظيم؟؟ انت من امته بشتريها او بتشربها!
= دي بتاعت وائل مش بتاعتي
- وبتشرب منها لي
= عشان متنرفز هاتي!!!
- لا
= كارما !
- سيف انا مش هوافق وانت عارف اية لازمة الكلام ده
= عشان بحبك!!
بصتله بصدمه وانا الابتسامه هتروح لحد ودني - اية!
اتنهدت وبصيت لعيونها الى بيلمعوا = هو انتي بتحبني صح؟
- مش بس بحبك انت عارف انت بالنسبالي اي
= اية؟
- صاحبي واقرب حد ليا واخويا كمان
= مبلاش اخوكي
رفعت كتافي - انت كل حاجه بالنسبالي! و بحبك
مسكت ايديها وبوستها بلطف = وانا مش هسيبك تضيعي مني
- مين قال اني موافقه
= مكنش ينفع نديهم فرصه من الاول لحد ما هيجي عريس وبعدين ازاي وانتي لسه في تالته وزقرده عندها 18 سنه وبس
- يسلام يخويا وانت عشان اكبر بسنه هتذلني ولا اية
= سنه واحده ؟
- وشهرين!
= ايوا خليكي حقانيه
- طيب هوا هيجي وهقول مش موافقه وخلصت
= لا ويجي ليه اصلا وتقعدي معاه
- يغوتي بتغير!
= مبلاش انتي يبتاعت روما؟
- متفكرنيش!
= المهم هنروح فين
- هخطفك
= يلهوي!
- بس هنعمل حاجه قبل ما اخطفك
شد ايدي وطلع على فوق
- ادخلي عبال م اعمل حاجه
= هستناك هنا
- تؤ ادخلي بس وقولي ل هبه اني جي
دخلت انادي ماما فعلا ولاقيته داخل وساحب طنط ولاء في ايده
= الاه! انت هتخرجهم معانا
- دلوقتي احنا الاربعه اهو انا بحب كارما وعايز اخطبها
الاتنين اتصدمو هوا يسكت لا دا كمل
- وبعد ما نخلص دراسه هنجوز طبعا ماما بتموت فيكي يا كارما وطنط هبه بتموت فيا فا بالتالي محدش هيقدر يمنع حبنا الجميل ده ولا يهد أحلامنا
طنط ولاء بصتله = انت اتجننت يا سيف صح؟
- اية الكلام ده والعريس الي جي
- عريس ده اية انا حاجزها من وهي بشخه
= متحترم نفسك ياض مكنوش سنه
- وشهرين.
= بذمتك انت وهي ينفع تبقوا مع بعض بجنانكم ده
- ما احنا لما نتجوز هنعقل
= يا ماما بقي وافقي !
ماما بصت لطنط ولاء - انتي اية رأيك فالهبل الى بيحصل ده
= والله مانا عارفه خليهم يدونا مهله نفكر
- عليا الطلاق ابدا انتوا الاتنين هتوافقوا دلوقتي والعريس ده لو عتب هنا هعلقه
كلنا ضحكنا واخيرا ماما هتتكلم - مش قادره اقول مبروك
= يختي قولي خلاص انا قولتلك اصلا من زمان هيقعوا في بعض مسمعتيش كلامي
- طلعتي انبه مني
= طيب هنسبكم في حقيبه الذكريات دي وننزل
سحبني وراه زي البقر اها والله
- يابني استني بقي بتشدني كدا ليه وانا هجري
= معاد الخطف هيخلص
- هوا بمعاد!!
= ايوا اركبي بسرعه
- ركبت العربيه وروحنا مطعم حلو اوي وكبير كان قدام البحر كمان دخلت وانا متفاجئه من المنظر التحفه وحرفي الى متعلق بحجم كبير والورد الى بحبه الى مالي الدنيا
= واخيرا اليوم الى بتمناه جه
- انت عملت كل ده عشاني!!
طلع خاتم ونزل على ركبته = تقبلي بالعبد الغلبان سيف يكون زوجك وتكوني قره عينه؟
ضحكت وانا بهز راسي بفرحه وبشده عشان يقوم - انا بحبك اوي!!
= وانا بموت فيكي، على العهد نفضل سوا
- طبعا زي ما احنا سوا طول عمرنا
= طب يلا بينا؟
- على فين
= عاوز اخطفك
- تدرني انك خاطفني من اول ما اتولدت
= احلفي
- اقسم بالله
= فى رمضان؟
- شكلها كدا مفهاش عقل بعد الجواز
= ومالو متيجي افرجك على الاميرة روبانزل
- ونجيب مصاصات
= واية كمان
- وتخطفني بعيد
بمغزة = طب غمضي عينيك بقي عشان هوديكي ارض الاحلام
- عند بيتر بان
= و تنه و رنه
- هنعمل اية هناك!
= هنحكيلهم قصه حبنا الى بدات مع اول حركه لينا انا وانتي وكبرت معانا و خدتنا لحد هنا هقولهم قد اية بحبك زي بنتي مع الفرق بينا سنه واحده
- وشهرين.
= برضو بحبك.
 لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية سيف وكارما)
reaction:

تعليقات