القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية السم في العسل الفصل الرابع 4 بقلم كوكي سامح

 رواية السم في العسل الحلقة الرابعة 4 بقلم كوكي سامح

رواية السم في العسل الجزء الرابع 4 بقلم كوكي سامح

رواية السم في العسل البارت الرابع 4 بقلم كوكي سامح

رواية السم في العسل الفصل الرابع 4 بقلم كوكي سامح

رواية السم في العسل الفصل الرابع 4 بقلم كوكي سامح


منار واقفه ولما شافت الداداه

( صرخت بأعلى صوتها اختى راحت في داهيه)



(مناااااااااار قتلت حماها ) 



سهر : اي، انتي بتقولي اي!



الشغاله وداد خرجت جري وهى بتصرخ وتلطم علي وشها ( الدمنهوري بيه اتقتل.. الدمنهوري بيه اتقتل)



"روقيه ومعتزه نازلين جري من علي السلالم" 



روقيه لشغاله وبخضه ( في اي؟)



الشغاله وداد بتلطم علي وشها وبتبص ناحيه المكتب وبتشاور بايدها ( الست منار قتلت حماها) 



وبقت تصرخ ( الدمنهوري بيه اتقتل) 



معتزه : نعم، انتي بتقولي اي! 



روقيه ومعتزه جريوا علي المكتب والذعر باين علي وشهم



فى المكتب...



" سهر قاعدة جمبه الدمنهوري وماسكة السكينه

وباصه لمنار ومستغربه من اللي هى قالته"



منار سمعت صوت روقيه ومعتزه جايين ع المكتب واول لما لمحتهم، اتلونت زى الحربايه 

الدموع نزلت من عينها وقربت من سهر 



( ليه تعملي كده وببكاء شديد : حرام عليكي، ضيعتي نفسك وضيعتينا معاكي) 



سهر بتهز دماغها بعدم استيعاب للي بيحصل معاها من اختها وتؤامتها منار 



روقيه ومعتزه دخلوا المكتب وهما سامعين حوار 

منار لسهر 



واول لما شافوا جثه الدمنهوري 

روقيه عندها فوبيا من الد"م ولما شافته



" واربت وشها الناحيه تانيه وجريت علي بره المكتب وهي بتصرخ لالالالا مش معقول 

ودخلت فى حاله انهيار 



معتزه جريت علي سهر وطبعا بتتكلم معاها ع اساس انها مناار 



( ليه عملتي كده فى حماكي ي منار)



سهر : مش انا، انا معملتش حاجه



منار لمعتزه ضربت بإيدها كف بكف



( اختي منار راحت في داهيه)



قربت من سهر ببكاء شديد : ليه، ردى عليه ي منار

سهر بتبص لمعتزه وبتهز دماغها



لا انا معملتش، والله ما قتلته



معتزه : ليه ي منار ليه 😭



سهر قامت واقفت والسكينة فى ايدها

وبصرااخ : انا مش منار ي معتزه انا سهر



منار بضحكه سخريه ملوثه بدموع خبيثة

( دي كمان اتجننت)



معتزه : انتي بتقولي اي ي منار

سهر بصراخ : قولتلك انا مش منار، انا سهر ي معتزه



منار سمعت صوت روقيه بتصرخ



( حمايا اتقتل ي أحمد)



في الوقت ده جريت علي سهر



وبقت تصرخ : ليه ي منار، حرام عليكي



وسهر علي صرخه واحده ( انتي ليه بتعملي فيا كده حرام عليكي)



احمد دخل المكتب وكان فى حاله ذهول وجري علي جثه الدمنهوري



ووطى على الأرض وقعد جمبه : بابا بابا.. رد عليه.. انا احمد ي بابا 



وشاف سهر واقفه ماسكه فى ايدها السكينه 



قام وقف وبكل قوته نزل ضرب فيها 

( ليه تقتلي ابويا ي منار، حرام عليكي) 



سهر واقفه وبتضرب ب الأقلام علي وشها 

من أحمد ومش مصدقه نفسها 

السكينه وقعت من ايدها 



كانت واقفه فى حاله ذهول لما سمعت انه بيقولها ي مناااااار 



وفي اللحظه دي إخواته الاتنين (عمار وكريم وصولوا وكان معاهم البوليس والاسعاف)

اما كارم زوج منار كان فى شغل ولسة ميعرفش 

خبر وفاه ابوه 



احمد بيضرب سهر ع انها منار وطبعا ده من كلام  روقيه والداده 



عمار جري عليه وشدها من ايده 

( هتموت فى ايدك) 



سهر جريت ع جثه الدمنهوري وقعدت جمبها 

بقت تهز الجثه بإيدها 

( اصحي قولهم مين اللي قتلك) ودخلت فى حاله انهيار ( والله ما قتلته، ابوس ايدك فوق 

قولهم اني مليش ذنب ي عمي) 



الدكتور قرب من الدمنهوري ومعاه وكيل النيابه 

وبيعاين الجثه 

الدكتور وطي ع قلبه ولقا النبض شغال 

( ده لسه في الروح) 

وقال : يلا شالوه بسرعه 



احمد : بابا عايش 

منار : عايش 

سهر : الحمد لله، احمدك يارب 



خرج الدمنهوري ع الترولي وكان لسه فيه الروح





اتنين من الشرطه قربوا من سهر 

الظابط بيشاور عليها : هي دي منار 



معتزه : ايوه وهي اللي قتلت حمايا، قصدي ضربته بالسكينه 



العساكر قربوا منها وواحد فيهم حط الكلبش في ايدها وشدها على بره المكتب 



سهر بتبص ل أحمد : انا مش منار ي أحمد 

انا سهر مراتك والله سهر 



احمد بغضب : انتي بتقولي اي، انتي اتجننتي

منار قربت منه ومسكت ايده وهى بتعيط 



ونامت على كتفه ( اكيد حصل فى عقلها حاجه، هي فعلا اتجننت) 





سهر والكلبش فى ايدها 



حمايا عايش وبكره تعرف اني بريئه ي أحمد



انا بريئه والله بريئه 



العساكر بتشدها على بره الفيلا 



وهي باصه ل أحمد وعلي صرخه واحده 

( انا سهر مراتك ي أحمد) 

(انا سهر والله سهر)



ببكاء شديد خرجت سهر من الڤيلا ع البوكس



وروقيه ومعتزه ومنار واحمد واخواته خرجو ورا



الدمنهوري ع عربيه الإسعاف



العسكري بيشد سهر من ايدها



سهر مذهوله من اللي بيحصل



العسكري : يلا اركبي البوكس



طلعت البوكس في طلعه خروج العيله كلها

ورا الدمنهوري



قعدت في البوكس والكلبش في ايدها



(وبتعيط بحرق"ه)



احمد واقف يبص عليها ( مجرم"ة)

منار قربت وقالت ل سهر

( مهما عملتي فأنتي اختي وانا مش هسيبك ي منار)



سهر ( تف"ت ع وشها) 



احمد شدها عليه : انتي بتقولي اي

دي مجرم"ة



عربيه البوكس اتحركت مع عربيه الإسعاف



روقيه ومعتزه ومنار دخلوا الفيلا

اما احمد واخواته طلعوا ورا عربيه الإسعاف



روقيه لمنار : انا مش مصدقه ي سهر اللي حصلنا ده، مش مصدقه ان منار تقتل حمايا



معتزه : اسمها حاولت تقتله، لأنه لسه عايش

منار فى نفسها ( اخيرا قدرت اتنفس)



معتزه بتنادي عليها : سهر.. سهر

بعد ثواني منار خرجت من شرودها

( نعم في حاجه)



معتزه : انا حاسه ان منار بريئه 

روقيه : مين قالك! 

معتزه : حسيت كده مش عارفه ليه 

بس اللي حيرني ولغبطني من ناحيتها وده اللي  خلاني أشك انها بتحاول تنتحل شخصيه سهر 



روقيه : عموما المياه تكدب الغطاس

حماكى عايش ولو فاق هيقول مين اللي ضربه 



ووقتها بقي هنعرف اذا كانت بريئه زي ما بتقول ولا لأ وسابتهم وطلعت ع اوضتها 



معتزه لمنار : انا هدخل اعمل قهوه، اعملك معايا ي سهر 



منار : ها 

معتزه : اه نسيت انك حامل 

وسابتها ودخلت المطبخ



منار طلعت جري علي اوضه سهر وفتحت الباب

ودخلت، قفلت الباب وراها وقعدت علي السرير



بتشم نَفَسها ( اخيرا قدرت اتنفس)



ياااه من زمان وانا مستنيه اللحظه دي



اني اكون ست البيت كله



انى اكون مرات راج"ل بجد



وفي نفسها ( اخيرا انتقمت منك ي سهر)



بس لسه منتقمتش، فاضل حاجه واحده 

( انك تموتي وارتاح منك خالص) 



علشان اخد مكانك هنا لازم تموتي 



وفي نفسها ( طيب وابني وكارم جوزى هعمل فيهم اي) 



ابني هاخده في حضني وطبعا هو ابن اختى منار وبضحكه سخرية :هخلي بالي منه واحطه في عنيه ودي حجتى قصاد احمد 



"ام كارم لي تصرف تاني خالص" 



ومسكت فون سهر ( ودلوقتى لازم ابلغ كارم ب المصيبه اللي عملتها اختشي منار 😂) 



واتصلت بيه وبتمثل انها منهاره وبلغته باللي حصل كله، اتصدم وخد عربيته وطلع علي المستشفي عند الدمنهوري 



قفلت معاه ومسحت دموعها وكانت بتضحك علي كارم والصدمه اللي خدها في مراته 



اتصلت ب احمد وكانت بتطمن ع الدمنهوري حماها 



احمد : بابا حالته في خطر وفي الانعاش

محطوط قدامي علي الاجهزه وانا هموت عليه ي سهر 



منار بتقمص شخصيه سهر : طيب انا هلبس واجيلك 

احمد : لا ي حبيبتي خليكى، احنا اصلا مش هننفع نقعد كلنا، انا واخواتي هنمشي وعمار هيقعد مع بابا 



منار : ربنا يطمنا عليه 

احمد : سلام 

منار : بقولك 

احمد : نعم 

منار : سامح منار ارجوك

احمد : لو سمحت اقفلي 

قفلت معاه وهي متأكده انه مصدق انها سهر 



منار في نفسها ( الكارثه لو الدمنهوري عاش، هيبقى كل اللي عملته راح فالارض) 



رنه رساله واتسسسسس



بصت فيها وشافت اسم ملك



منار بتعجب : ملك، ممم، اه ي ست ملك 

( لسه بتكلمها حتي بعد اللي عملتوا فيا) 



وبصراخ ( لازم تموتي ي سهر) 



رمت الفون ع السرير



ورسالة واتس تانيه



مسكت الفون : ملك تاني 

بس شافت من فوق كلام مكتوب 



( زهره هتيجى تاخد  الصبح فريحححه لو حابه تشوفيها تعالي قبل ما تمشي وكمان هاتي معاكى جهاز قياس السكر) 



منار بذهول : فريحه عايشه😳 

وقاعده عند ملك 



مسكت الفون بسرعه وفتحت الواتس ورددت عليها : انا جايه اشوفها دلوقتى 



ملك بتكتب 

( تعالي ي حبيبتي، دي هتموت عليكي) 



سهر تكتب 

( هي عامله اي) 



ملك تكتب 

( كويسه، بس كل شويه تقولي انا عاوزه ماما) 



سهر تكتب 

( هي وحشتني وانا هيجي اشوفها دلوقتي) 



ملك تكتب 

( هستناكي) 



منار في نفسها ( ي تري هي لسه قاعده مكانها ولا اي)



وابتدت تكتب

سهر تكتب

( اجيلك الزمالك)



ملك تكتب

( في اي ي سهر، اه تعالي)



سهر تكتب..

( لما اوصل هبعتلك رساله ونزلي البنت اشوفها وافسحها شويه وبعدين هجبهالك تاني)



ملك تكتب..

( تمام.. مستنياكي)



قفلت معاها شات الواتس

( ماشي ي سهر الكل"ب، مخبيه عليه أن بنتك عايشه، اه ما انتي طول عمرك ب تعتبريني مش اختك رغم اني تؤامك إنما عمري ما كنت في حياتك)



وقامت بسرعه لابست واتسحبت وهي نازله

لان روقيه ومعتزه كانوا قاعدين في الصالون



" نزلت وهي بتتسحب من غير ما حد يحس بيها"



في الوقت ده كان أحمد واخواته اتحركوا من المستشفي وراجعين ع البيت 



اما عمار كان موجود مع الدمنهوري وقاعد في كافيه المستشفي 



في القسم.. 



سهر وصلت واتحقق معاها واتحبست ٤ ايام 

 ع ذمه التحقيق قابلين للتجديد 



كانت قضيتها مرهونه ع حاجه واحده بس 

( ان الدمنهوري يفوق ويقول مين اللى ضربه بالسكينه وكان عاوز بموته) 



في المستشفي.. 



مجهول لابس ماسك في غرفه الدمنهوري 

( شال الاجهزه وخرج من غير ما حد يحس بيه) 



القلب وقف والجهاز بيصفر... 



في القسم.. 

سهر قاعدة في الحجز ضمه رجليها  في بعضها وحاطه راسها وسط رجليها 

( انا بريئه، انا سهر مش منار) 



وفجأه لقت حد بيطبطب عليها 

بصت وشافت قدامها البنت بتاعه الودع 

( انتي) 



البنت ( مش قولتلك الجاي كتير عليكي) 



سهر ( انا مظلومه) 



البنت ( وانا جايه انقذك) 



سهر مسكت ايدها ( ازااااااى)!؟؟؟



__من ناحيه تانيه كانت منار وصلت بيت ملك 

ومسكت الفون وبعتت رساله واتس 



فون ملك رن رساله واتس 

سهر 

( انا تحت نزلي فريحه) 



ملك تكتب.. 

( حاضر) 



ملك قامت بسرعه لان كان معاها ناس تبع  شغلها 

اتصلت بالبواب وطلبت منه يطلع 

علشان يركب مع فريحه الاسانسير وينزلها لمامتها



نزلت، فريحه مع البواب



فريحه جريت ع منار ( ماما وحشتيني) 



منار بجمود خدتها في حضنها( وانتي كمان ي حبيبتي) 



فريحه : ماما انتي هتفسحيني 

منار : اه ي حبيبتى 

في نفسها ( انا هريحك خالص وارتاح منك) 

و بصتلها وضحكت بخباثه 



خدت فريحه وركبتها معاها العربيه 



فريحه : ماما انا عاوزه اروح معاكي البيت 

منار : امم .. حاضر.. بس مش النهاردة 

حاضر : اومال امتي 

فريحه : بعدين ي حبيبتى 

( ضربت فرامل ووقفت فى مكان ما) 



نزلت فريحه من العربيه 

فريحه : مش هتفسحيني ي ماما) 

منار ( اه ي حبيبتي هفسحك) 



منار فتحت الشباك وشاورت ل فريحه 

( شايفه البيت ده ي حبيبتي) 



فريحه بصت عليه وهزت دماغها ب اه 



منار ( روحي هناك عند البوابه دي وخبطي ولما حد يسألك انتي مين قوليلي هقعد استني ماما) 



فريحه : وانتي رايحه فين 

منار بشخط ( فريحه اسمعي الكلام.. انا هروح بس اشتريلك الشكولاته اللي نفسك فيها وكنت حرماكي منها) 



فريحه ( بجد ي ماما) 

منار ( اه ي حبيبتي.. يلا بقي روحي خبطي ع الباب زي ما قولتلك وانا هروح اجبلك الشكولاته زي ما وعدتك.. يلا ي حبيبتي) 

فريحه : حاضر 



مشيت فريحه وراحت عند البوابه المكان مضلم ومكانش فيه غير اضاءه خافته 



قربت من البوابه وبصت علي منار 



منار قفلت شباك العربيه ومشيت 



فريحه وقفت علي البوابه تخبط مكانش حد بيفتح، الدنيا ضلمه وابتدت تخاف فقعدت علي الارض جمب البوابه تستني مامتها 



فوق البوابه كان في يافطه مكتوب فيها 



( دار وفيه للايتاااااااااااام) 🥺
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : (رواية السم في العسل الفصل الخامس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية السم في العسل)
reaction:

تعليقات

4 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.