القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اعاقتي ولكن الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم ميرا أبوالخير

 رواية اعاقتي ولكن الحلقة الخامسة والثلاثون 35 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الجزء الخامس والثلاثون 35 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن البارت الخامس والثلاثون 35 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم ميرا أبوالخير


شادية بصراخ: بنتييي لااا ابوس ايدك الحقهاااا يا جماللل والنبي بنتي هتموت مني. 
جمال شدها لحضنه:  اهدي اهدي تعالي نشوف ادم. 
طلعت هي وهو يشوفوا ادم:  هو راح فين. 
جمال:  اكيد راح لهاجر مش هسيبها يا شادية. 
شادية بدموع وانهيار:  يارب احميهم يارب بنتي وعايلتي ياررررررررب. 
هاجر بتجري ع العربية واتصدمت لقت زهرة قاعدة ومبتسمه بخبث:  نورتي يا حلوة. 
هاجر بشهقه وبترجع لورا:  لا لا. 
زهرة نزلت ووقفت قدمها:  جاه وقت الحساب يا هاجر خدتي كل حاجه حظك بقا. 
هاجر بترجع لورا:  مش هتقدري. 
زهرة طلعت مسدسها:  هههه لا هقدر اوي. 
:  مش بسهولة دي. 
زهرة وهاجر للصوت:  ادم. 
ادم وقف قدم زهرة وخبا هاجر وراه:  كده كفايه  عليكي اوي يا ستي. 
عزت من وراهم:  عندك حق رجالتك خلاص تعيشي انتي. 
زهرة بغضب وشر:  لاااا مش هسيبكم تفلتوا من ايدي بالسهولة دي انا يلي هكسب مش انتو. 
ادم ببرود:  انتي لوحدك خلاص. 
زهرة بدموع تمثيل:  لا مش لوحدي يا ادم تبقا غبي لو فكرت اني لوحدي. 
ادم وقف قدمها:  غبي فعلا لو فكرت اسمعك اطلب لها البوليس يا عزت كفاية شر لحد كده. 
زهرة بضحك جنان:  ايوا البوليس هاته عشان يقبض عليا انا والسنيورة بتاعتك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
ادم بعدم فهم:  قصدك ايه. 
زهرة بدموع:  هاجر السبب في موت ابوك يا ادم هي السبب هي يلي زودت الجرعه بتاعت الدواء وقت'لته بيهاااا. 
ادم بسخريه:  فاكراني هصدقك تبقي غلطانه. 
زهرة لهاجر:  كل دا ومخبيه عليه انك السبب في موت ابوه وقال بتحبيه. 
ادم ببرود  :  كدب. 
زهرة لهاجر بغضب:  اكيد هيكشف سرك وهيرميكي زي الكلا"ب انتي بتمثيلي علينا كل دا وانتي خبيثه. 
ادم شد هاجر لحضنه بارتياح والبوليس جاه واخد زهرة. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
رجع ادم وهاجر وعزت وفريد البيت. 
شادية جريت ع بنتها وخدتها في حضنها:  احمدك يارب احمدك يارب. 
هاجر ساكته. 
شاديه باستغراب: مالك يا بنتي. 
هاجر.. لارد. 
ادم بحنان:  سبيها يا ماما يلي حصل مش قليل والحمدلله خلص. 
عزت:  اخيرا هم وانزاح. 
هاجر بتعب:  هطلع ارتاح شويه عن اذنكم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند علي وصل العمارة. 
طلع بسرعه لاقي مرميه لسه هتداخل العمليات شدها بغضب:  انتي اتجننتي. 
مريم بدموع زقته:  ايوا اتجننت سابني بقا. 
علي بغضب ضربها بالروسيه فقدت الواعي شالها ونزل. 
علي بتوعد:  ماشي يا مريم اما وريتك. 
ركبها العربية ومشي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
بعد اسبوع. 
الاوضاع كانت هاديه جدا وادم مستغرب حالة هاجر بتسكت كتير ليه. 
في يوم هاجر رجعت متاخر وادم كان هيتجنن عليها. 
ادم بغضب:  اتاخرتي ليههه. 
هاجر بجمود:  عادي. 
ادم مسك ايديها بغضب: بقوووولك ايههه مش عايز استفزاز مالك. 
هاجر زقت ايديه:  كنت بنزل ابنك يا ادم مش عايزة ابقا ام لراجل انا قت'لت ابوووووه. 
ادم بصدمه: ايههههه انتي بتقولي ايهههههه. 
هاجر ببرود:  اه يا ادم ورفعت عليك قضيه خلع كمان ارتاحت. 
ادم بصدمة..... 
يتبع..
لقراءة الفصل السادس والثلاثون اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن الفصل السادس والثلاثون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن)
reaction:

تعليقات