رواية لعبة الحب الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أسماء السرسي

 رواية لعبة الحب الحلقة الرابعة والعشرون 24 بقلم أسماء السرسي

رواية لعبة الحب الجزء الرابع والعشرون 24 بقلم أسماء السرسي

رواية لعبة الحب البارت الرابع والعشرون 24 بقلم أسماء السرسي

رواية لعبة الحب الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أسماء السرسي

رواية لعبة الحب الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أسماء السرسي

اميره وهي بتبص عليهم من الشباك والدموع مغرقه عنيها: ياارب قومهولي... يارب انا مليش غيره واذا بتسمع صفاره داله ع انه القلب توقف....... 
اميره بصدمه: ادهم ورجعت ورا كام خطوه 
لقت الدكتور طالع اميره جريت عليها
اميره: ادهم.. ادهم كويس 
الدكتور: البقاء لله الطفل مقدرش يستحمل الخبطه كانت شديده عليه 
اميره بشهقه: زياد!!!!! 
الدكتور: البقاء لله شدي حيلك 
اميره قعدت ع الارض وهي بتفتكر المواقف اللي كانت مع زياد لحد اخر موقف
اميرة وهي بتمسك زياد: خد تعالي هنا 
زياد: طب ايدك 
اميره: اهو يعم شلتها ممكن تقعد بق 
زياد قعد وبصلها بقرف
اميره: يبني هو حد قالك اني معفنه ولا حاجه بتبصلي بقرف كده لي 
زياد: طب هتخلصي امتي عشان ورايا مذكره 
اميره بصدمه: يبني انا لما كنت قدك مكنتش بفتكر اسمي 
زياد: دي مشكلتك انا مالي
اميره: كت مله ع جنابك
زياد كان هيقوم اميره مسكت ايده 
اميره: طب اي 
زياد: اي
اميره': هنقضيها ناقر ونقير كدا كتيرر 
زياد ببرود: المطلوب 
اميره وهي بتمد ايديها: اصحاب 
زياد وهو بيمد ايديه ولسه اميره هتسلم شل ايده وعمل اكنه بيهرش في شعره: افكر وقام جري
اميره بصوت عالي: لااااا مهو انا مش هستحمل اتنين خد يلااا مهو ي نبقي صحاب لاموتك خد يلااااا
اميره بصريخ: زياااااااااااااااااااد
اللواء بحزن: اهدي.. اهدي ي بنتي مش كده 
اميره بعياط: يعني يوم م نتصاحب انا وهو وخلاص علاقتنا بقت حلوه يسبني بعد م اتعودت عليه في حياتي طب ادهم لما يفوق ويسأل عليه اقوله ايه اقوله ابنك ماتت وهنا انفجر دموعها كلاشلال
اللواء بحزن: اهدي يبنتي كل م يصيبنا الا م كتب الله لنا استحملي يبنتي 
اميره بعيااط: مش قادره اتخيل... اننا هنعيش من غيره.. انا من اول يوم وانا اعتبرته ابني والله وبعد كده قامت 
اللواء: راحه فين يبنتي 
اميره بعيااط: داخله اشوفه.. وودعه 
اميره دخلت الاوضه اللي زياد فيها.. اميره رفعت الغطا وايديها بترتعش 
اميره بعياط وهي بتمسك ايده: زيزو قول انك ممتش ي حبيبي... طب لو بابا صحي هقوله اي... طب احنا مش هنشوفك كده تاني... طب مش هتقعد تناقر فياا وتتبارد عليا واتنرفز واجري وراك... طب عارف لو قمت مش هناقر فيك تاني والي انت عاوزه اعمله... ي زياااد والنبي قوم... ولا انت خلاص عاوز تسبني وتروح لماما.... زياد عشان خاطري قوم فجاه صوت من وراها... زيااد؟؟؟ 
اميره بصت وراها: ادهم!!!!! 
اميره راحت عليه عشان تسنده قام زقها وكانت هتقع لولا مسكت في الباب
ادهم بتوهان: زيااد قوم ي حبيب ابوك... هو مبيقمش لي... اميره هو زياد ماله... هيقوم صح... عشان عارف ان بابا ميقدرش يستغني عنه... هيقوم.. زياد.. زيزو.. قوم.. عشان بابا ميزعلش... انت عارف لو زعلت مش هكلمك... طب قوم وانا مش هزعل منك 
اميره بنهيار وهي شايفاه كده وبتقرب من ادهم: ادهم زياد راح للي خلقه خلاص 
ادهم: ابعددددددي واوعي تقولي كده تاني... زيااد ممتششش عشان عارف ان ابوه ميقدرش يستغني عنه ادهم وهو بيضربه ع وشه ضربات خفيفه... زيااد يلااا قوم المقلب ده وحش اوى وانا هزعل 
ادهم بنهيااار: زياااااااااااااااااااد لااااااااااااا 
في الصعيد 
"يا ايتها النفس المطمئنه.. ارجعي الي ربك راضيه مرضيه..وادخلي في عبادي وادخلي جنتي" صدق الله العظيم 
الناس ابتدت تعزي ادهم 
.. الباقيه في حياتك ي ولادي
.. شد حيلك
.. ابنك دلوقتي في مكان احسن 
.. البقاء لله 
ادهم بجمود: منجلكمش ي رجاله في حاجه وحشه 
عند الستات 
اميره قاعد جوه وحرفيا منهاره سمعت اتنين بيتكلمو بصوت هامس بس هي سمعته 
الست1 بسخريه: شوفي شكلها ولا اكنها امه وحزينه عليا 
الست2 بلويه بوز: اقعدي تلاقيها بتمثل عشان تكسب عطف اللي حوليها واكنها مرات الاب المثاليه اللي بتحب ولاد جوزهم 
الست1:والله ع رأيك 
هنا اميره انفجرت وراحت عندهم: هو انتو في ايه ولا في ايه انتوووو جييين تعزووو ولا تتكلموووو ع خلققق اللله حراااام عليكوووو الوادددد لسسسه ميتتتتت حراااام بققققفق وهنا مقدرتش تستحمل وهوب وقعت واغمي عليها 
سليمه وهي بتجري عليها بخضه: بنتي... اميره والناس صوتت 
ادهم برا 
ادهم بخوف: اي صوت الصويت ده ي ابوي 
سليم بخوف هو الاخر: معرفش يبني تعالي ودخلو جري 
ادهم وهو بيزق الستات وشاف اميره وقعه جري عليها بخوف: اميرره... فوقييي
ادهم بزعيق: وسعوو شوييه وشال اميره وطلع بيها اوضتهم.. اطلب دكتورة يبوي 
سليم: طلبت ي ولدي 
الدكتوره خرجت 
ادهم: مالها ي دكتوره 
الدكتوره: جلها انهيار عصبي وقله تغذيه هما اللي عملو معاها كده ارجوكم ابعدوها عن الدوشه والشوشره واهتمو بأكلها شويه 
ادهم هز راسه ودخلها وابوه خد الدكتوره يوصلها وكلهم دخلو لاميره
الكل: الف سلامه 
اميره بصت لهم وهزت راسها بتعب
سليمه وهي بتقعد جمبها: انزل يولدي خد عزا ولدك وانا هقعد جار اميره وانتم انزلو خدو مكاني يلاا وجفين لييي 
ادهم بحزن: خلي بالك منها ي اماا 
سليمه: في عنياا يولادي دي مرات الغالي 
بعد مرور سنه ونص بعد جواز  ادهم واميره 
اميره بصريخ: ادهمممم... الحقنيييي.. بولددددد
ادهم قام من ع السرير بخضه؛ اميره حاسه بوجع 
اميره بصويت: الحقونييييي ومسكت دراع ادهم وعضته 
ادهم بصريخ: ااااااااه يبنت العضاضه 
كل العيله جم وبيخبطو ع الباب من صوت الصويت 
ادهم فتح لهم 
سليم: في ايه يولدي
ادهم: اميره بتولد يبوي 
سليم: طب بسرعه وديها المستشفى 
في المستشفى 
ادهم رايح جاي واكنه اول مره
لحد م سمع صوت عياط طفل جو 
ادهم ضحك بدموع: اميره ولدت 
سليم بفرحه: الف مبروك يولادي 
لقي الممرضه طلعه بطفل شبه زياد الله يرحمه 
ادهم شاله وحس باحساس اكنه اول مره يحسه: اميره... اميره كويسه 
الممرضه: ايوه وممكن تشوفوها اما تتنقل اوضه عاديه 
بعد وقت 
ادهم دخل ع اميره وهو شايل ابنهم 
ادهم وهو بيقربه منها 
اميره بدموع وهي بتبوسه: شبه زياد اوي ي ادهم 
ادهم بدموع وهو بيفتكر زياد: الله يرحمه ي اميره هو في مكان احسن وزمانه شايفنا دلوقتي.. هاا هنسميه اي
اميره بحب: زياد عشان يعوضنا عن كل فتره عشناها من غير زياد 
ادهم بحب وهو بيبوس راسها: ربنا يديمك ليا وميحرمنيش منك ي اميره الصعيد 💙
اميره بحب: وميحرمنيش منك ي روح اميره الصعيد💙
ياااااه اخيرااا خلصت اول روايه لياا ويارب تكون نهايه سعيده بالنسبالكم هما صحيح خسرو زياد بس عوضهم ب زياد الصغير وبالنسبه ل عمه صالح وعادل ابنه خدو اعد'م عشان قتـ'ل جنه واما بالنسبه ل فهيمه فهي لقو جثتها مرميه في قبو المخبأ واللي قتلهـ'ا كان صالح ودي احسن عقوبه ليهم ع اللي عملو في حياتهم 
يارب تكون نهايه سعيده للكل ورأيكو في روايتي اي 
 لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية لعبة الحب)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-