القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية كيد النسا الفصل الأول 1 بقلم أحمد محمود

 رواية كيد النسا الحلقة الأولى 1 بقلم أحمد محمود

رواية كيد النسا الجزء الأول 1 بقلم أحمد محمود

رواية كيد النسا البارت الأول 1 بقلم أحمد محمود

رواية كيد النسا الفصل الأول 1 بقلم أحمد محمود

رواية كيد النسا الفصل الأول 1 بقلم أحمد محمود

انا هدى 29 سنه متزوجه وعندي ولدين،جوزي اكبر مني بسنتين يعني دماغنا قريبة من بعض واخدين بعض عن حب
مرة كعادتي بعمل الشاى ومطلعاه لجوزي حبيبي البلكونة واذ فجأة سمعت جوزي حبييييبي بيكلم واحدة بيقولها خلاص ياروحي انا هحطلها الحباية وانيمها واول ما تنام هرن عليكي تيجي اتمسمرت مكاني  ورجعت ع المطبخ بسرعة وقعدت افكر هعمل ايه لقيته بينده فين الشااااي ياروحي قولتله حاضر ياقللللبي جاية وطلعت بالشاي وقولتله دقيقة وجاية لقيته فعلا بيحطلي الحباية ف الكوباية
رجعت عملت نفسي بشرب واخدت الكوباية وخرجت م البلكونة ودلقتها ف المطبخ عبال ماجه عملت نفسي نمت علطول عايزة اعرف مين دي ال جوزي بيقرطسني عشانها واذ فجأة جوزي يرن عليها ويقولها اهي اتخمدت والعيال كمان نامو تعالي بقى ف ثانية لقيته بيفتح الباب قولت ف نفسي ايه السرعة دي ولاني نمت ف الصالة شوفتها وهي داخلة عارفين طلعت مين مش هتصدقوا..... عايزين تعرفوا 
عملت نفسي نايمة وهي جت عارفين طلعت مين جارتي طبعا عندها 32 سنة يعني اكبر منه ولسة متجوزتش يعني بنت
طب ياترى بنت ولا جوزيييييي لالالا يارب ميكون عمل حاجة
المهم دخلت ع اوضة النوم علطول حافطة الممان بقى ماهي مش اول مرة دخلو وقفلو الباب وانا بغلي بموت جوزي حبيبي داحنا كنا ولا روميو وجوليت يااااه
روحت اتصنت اسمع بيقولوا ايه لقيتها بتقوله هتعمل ايه مع البقرة اللي برة دي مش هتطلقها عليا انا طبعا انا بقرة يابنت المبقعة اكمني 95 كيلو بس راح قالها هطلقها ياقلبي طبعا سيبك منها وتعليلي بقى  وانا واقفة برة بهري وبفكر اعملللللل ايييييه
رجعت ع الكنبة ال كنت نايمة عليها ف الصالة وعملت نفسي وقعت من عليها وبصوت عالي نديت عليه يا محموووووود
انت فين ياحبيبي سمعت كركبة بقى ف اوضة النوم مرضتش ادخل علطول بقى عيب بردو البيوت ليها حرمة استنيت اما يخبيها اكيد يا اما خباها ف الدولاب يا اما تحت السرير المهم نديت عليه خرج  ومرتبك ويقولي ايه ده يا قلبي انتي صحيتي قولتله وقعت ياحبيبي اسندني  قمت وداخلة ع اوضة النوم طبعا وهو عاوز يعطلني بأي طريقة بس ع مين دخلت بردو بس مالقتش اثر لاي حاجة فضلت ادور بعيني عليها عشان احدد مكانها بالظبط ولقييييتها مخبيها ف الدولاب لانه قفل الدولاب  بسرعة  والهدوم خارجة برة
 جه ورايا طبعا  قولتله تعالى جمبي ياحبيبي اصلك وحشتني اوي  دا انت واحشني ياقلبي ال قولي صحيح انا كنت جايبة عريس لجارتنا ال انت بتقول عليها بايرة ومعنسة دي جارتنا منال عارفها طبعا قالي انا بقول كدة انا قولتله اه انت وبتقول كمان دي بت مايعة وشكلها سهلة اي حد ممكن يشقطها قالي انا قولتللك كدا ؟؟
 اه انت مالك ياحبيبي بس انت نسيت كل ده والهانم ف الدولاب طبعا قولتله هو كبير وعنده 60 سنة يلا اهو  نسترها وخلاص قالي وانتي مالك انتي متدخليش في الحاجات دي قولتله طيب اقوم اغير بقى عشان انام ارتبك وقالي لا لالالا انتي متقوميش  عايزة ايه وانا اجيبهولك قولت لا انا هجيب وقومت فجأة بفتح الدولاب..حصلت حاجه غريبه جدا
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني اضغط على : (رواية كيد النسا الفصل الثاني)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية كيد النسا)
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.