القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صفقة زواج الفصل التاسع عشر 19 بقلم أسماء السرسي

 رواية صفقة زواج الحلقة التاسعة عشر 19 بقلم أسماء السرسي

رواية صفقة زواج الجزء التاسع عشر 19 بقلم أسماء السرسي

رواية صفقة زواج البارت التاسع عشر 19 بقلم أسماء السرسي

رواية صفقة زواج الفصل التاسع عشر 19 بقلم أسماء السرسي

رواية صفقة زواج الفصل التاسع عشر 19 بقلم أسماء السرسي

تاني يوم اريج صحيت لاقت اللي بيبص عليها وبيتأملها 
اريج بخجل: يوسف.. انت صاحي من امتي 
يوسف بحب وهو بيحفر ملامحها في قلبه': انا منمتش لسه كنت قاعد اتأمل النجمه اللي جاتلي من السما علي هيئه انسان 
اريج وقد توردت خدودها: احم.. احم.. يوسف عاوزه اسألك سؤال
يوسف بحب وهو بينظر لها: قولي 
اريج بنحنحه: اي.. هتعمل ايه مع جلنار.. واظن مفيش ست عقله هترضي بضـ، ره ليا وخصوصا انها كانت عاوزه تقتـ، لها 
يوسف وهو بيتعدل في قعدته: الصراحه مفكرتش في الموضوع ده لسه.. بس اكيد اني هطلقها لانها دلوقتي بقت خـ، طر كبير عليكي واكيد مش هسيب حقك وهعلمها درس عمرها في حياتها م هتنساه 
اريج وهي بتحضنه بحب: بس انا مش عاوزاك تعملها حاجه انا مسامحه في اللي عملته فيا يكفي بس انك تطلقها 
خلف الباب جلنار كانت بتتصنت عليهم 
جلنار بشر: ماشي ي يوسف بق انت عاوز تطلقني انا جلنار هانم عشان الجربوعه اريج دي ان موريتك ي يوسف واريج دي هفعصها تحت رجلي وادوس عليها بأوسـ، خ جز، مه كانت بتقول اخر كلامها بغيظ واتجهت لاوضتها ومسكت الفون بغضب وعملت مكالمه وقفل الفون وابتسمت بشر 
عند مازن 
مازن كان في اوضه موجود فيها صور كتير متعلقه علي الجدران حرفيا مفيش مكان فاضي مفهوش صور وكان قاعد ع الأرض ومجموعه صور حوليه وماسك صوره في ايده وبيتكلم بنبره جنونيه متملكه وهو بينطق اسمها عدد مرات متتاليه "اريج" 
مازن وهو بيحسس ع الصوره وبيتكلم بنبره جنونيه مرعبه: معقول.. معقول تحبي واحد غيري بس لا انا مش هسمحلك تكوني للتافه ده انتي هتكوني ليا لمازن بس لان محدش هيحبك غيري.. وبعدين انتي ازاي تسمحي للتافه يوسف دا انه يلمسك مش يشيلك بس ومتخفيش انا هعقبه عليها لازم يمـ، وت عشان فكر بس يلمسك مش يشيلك 
مازن مسك الفون واتصل ب اريج
الناحية التانيه اريج كانت في حضن يوسف والفون بيرن كذا مرات متتاليه 
يوسف بنزعاج: متردي علي الزفت اللي بيرن دا 
اريج: اممم مكسله وبعدين مش عاوزه اطلع من حضنك 
يوسف لسه هيرد لقي الفون بيرن راح جاب الفون ولقي رقم غريب رد هو 
يوسف: الو تيت.. تيت.. تيت 
يوسف وهو بيبص ع الفون بصدمه: دا قفل في وشي 
اريج بضحك؛ فرحانه فيك قولتلك متردش 
يوسف وهو بيضيق عنيه بخبث: فرحانه فيا هه طب تعالي بق 
في الناحية التانيه عند مازن
مازن قفل الفون في وش يوسف وحدف الفون في الحيطه بغضب 
مازن بجنون وهو بيكسر كل حاجه في الاوضه: اريييييييييج انتيييييييي لياااااااااا 
بقلم اسماء السرسي 
في مكان ما 
 جلنار وهي بتدي واحد بين عليه انه مجر، م من وشه اللي في علامه بتدل انه مسجل خطـ، ر: دلوقتي دي صوره الشخص اللي عاوزك تقتـ، له ودا 500الاف مقدم وباقيه الفلوس بعد العمليه 
الشخص بتصفير: اي البطل دا والله خساره فيكي المو، ت ليه حق جوزك يسيبك عشانها انا لو دي مراتي كنت خبتها من عيون النااس 
جلنار بحقد: هو انا جيباك عشان تقـ، تلها ولا تتغزل فيها وتحر، ق دمي انت ليك بس تنفذ اللي بقوله فاهم 
الشخص وهو برفع المطو، ه وبيحطها ع وشها: انتي عاوزه وشك القمر ده يتشو، ه 
جلنار بخوف: لا لا لا لا لا انت بتعمل ايه ي مجنون 
الشخص: ودي انتي قولتيها مجنون يعني ممكن اعملك علامه حلوه تفكرك بيا علطول من الاخر انا الكبير هنا صوت ميعلاش صوتك تعليه وانتي قاعده في فليتك هناك عند بابي ها يلااااا بررررراااا
جلنار وهي بتاخد شنطتها وبتطلع من المكان دا بخوف 
الشخص وهو بيتأمل الصوره بإعجاب: تؤ والله خساره فيكي القتـ، ل ومسك باكو من الفلوس وبيشمها بستمتاع كله يهون لاجل ال many...
يتبع...
لقراءة الفصل العشرون اضغط على : ( رواية صفقة زواج الفصل العشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية صفقة زواج)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق