القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية امتلكها الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم بثينة صلاح

رواية امتلكها الأسد الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم بثينة صلاح

رواية امتلكها الأسد الجزء الرابع عشر 14 بقلم بثينة صلاح

رواية امتلكها الأسد البارت الرابع عشر 14 بقلم بثينة صلاح

رواية امتلكها الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم بثينة صلاح

رواية امتلكها الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم بثينة صلاح

أسرعت ملاك الي غرفتها تجذب حقيبتها تضع بها ملابسها بدموع 
ملاك وهي تمسح دموعها كم كنزتها كالاطفال : أبيه اسد مش عاوز ملاك .. أبيه اسد مش بيحب ملاك... أبيه اسد زعلان من ملاك  علشان كده ملاك هتسيب القصر وتمشي تروح بيت بابا .....  
انتهت ملاك من وضع ملابسها داخل حقيبتها وأسرعت بأخفاءها خلف السرير  شعرت بأحد يفتح الباب عليها لتسرع بتصنع النوم وهي تغطي نفسها 
تقدم اسد الي الداخل قلب مقبوض وجدها نائمه كالاملاك مرر يده علي خصلاتها بحنان وهو يتأمل ملامحها بإبتسامة حزينه ثم قبل راسها بقوه 
سالي وهي تدخل الغرفه : أسد انت بتعمل ايه هنا.... 
اسد بخفوت : تعالي نطلع علشان مش تصحي.... 
اومات براسها بخفوت وهي تخرج وهو خلفها بعدما تطلع اليها نظره اخيره كانه يعلم انها سترحل اليوم
سحبها سيد زوج امها بقوه وعنف ‬‏: بتهربي مني يا وس"خه يا زب"اله يا تربيه شو"ارع........  ثم رفع يده يضر"بها علي خدها.... ولكن قبل ان تلمسها امسكه امجد بغضب ليدفعه ارضا 
امجد وهو يسدد له عده ضر"بات علي وجهه : هي من دي اللي زبال"ه يا ك"لب..... 
سيد وهو يتنفس بصعوبه : انت مين يا جدع انت...... 
امجد بعصبيه : انا اللي هاخد رو'حك يا ابن الك**لب  .... 
سيد بدموع مزيفه :  يا بيه دي بنتي والنهارده فرحها وهربت مع الو"سخ اللي ماشيه معاه وخلت رقبتي زي السمسمه قصاد الناس .... 
تركه امجد ينظر لها بحده وغيره لا يعلمها لتسرع سها بالنفي وهي تهز راسها بقوه : ابدا والله دا زوج امي وكان عاوز  يجوزني لرجل عجوز.... 
سيد بغضب وهو يجذبها من شعر"ها بقوه : وكمان بتكد'بي يا بنت الك"لب..... 
امجد بغضب شديد وهو يجذب خصلا"تها من بين يده لتسرع هي بالوقف خلفه ڪ حمايه :  ليله اهلك سوداء بتمد ايديك علي مراتي..... 
سيد بصدمه:  م... مرات مين يا بيه... 
امجد ببرود :  مراتي انا مدام سها الصياد...... 
سيد بعصبيه :  انت بقااا البا"ئف اللي متقر"طسه معاه... 
امجد بغضب : اسمك مراتي ميجيش علي لسانك يا كلب..... ثم نادي بصوت عالي:  عبدو عبدو.... 
عبدو بسرعه:  تحت امرك يا بيه.... 
امجد بجمود :  ارمي الحيوا"ن دا برا ومش تدخله تاني 
سها بغضب طفولي : علي فكرة يا عمو انت كداب علشان انا مش مراتك... 
امجد بغضب من نعتها له : ادخلي جوه مسمعش ليكي صوت يلاااااااا..... 
فرت سها هاربه بخوف وهي تبرطم بغيظ ابتسم امجد علي طفوليتها 
امجد بضحك : حيم"ش يلااا العب يلااااااا....
سالي بنفاذ صبر : اقعد بقا يا اسد والله العظيم كويسه وانت شوفتها بنفسك .....
اسد بخوف وقلب مقبوض  : مش هطمن عليها الا ما اشوفها بعيني واقفه وبتضحك زي زمان ..... 
سالي بعصبيه : لا بقا دا اسمه جنان ما هو مش معقول تخرب كل الاتفاق علشان كده.... بعدما ما خلتها تكر"هك ترجع تحبك تاني..... 
أسد بدموع : مش قادر يا سالي انا بحبها اووووي وقلبي موجوع عليها اووووووي وانا شايفها ورده دبلانه كدااا..... 
سالي بعطف : روحلها يا اسد وقوليلها كل حاجه وخليها تعيش معاك اخر ايامك وكلها وجع والم.... 
مسح اسد دموعه بعنف وهو ينفي براسه : لا مستحيل اسمح بكده انها تكر"هني وتكمل حياته احسن من انها تشوفني بمو"ت كل يوم اقدمها.. ارجوك يا سالي انتي وعديني محدش هيعرف بالمرضي وانك تكملي لاخر..... 
اومات براسها وهي تعلم ان ذلك انتحار له كان من المفترض ان يكون بالخارج يعمل تلك العملية شهقت بصدمه وهي تسمع صوت ارتطام امام باب الغرفه 
اسرع اسد بفتح الباب لتجحض عيناه وهو ينظر امامه بصدمه وو ووو
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس عشر اضغط على : ( رواية امتلكها الأسد الفصل الخامس عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية امتلكها الأسد)
reaction:

تعليقات