القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملكة الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم سلمى هاني

  رواية ملكة الأسد الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم سلمى هاني

رواية ملكة الأسد الجزء الرابع عشر 14 بقلم سلمى هاني

رواية ملكة الأسد البارت الرابع عشر 14 بقلم سلمى هاني

رواية ملكة الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم سلمى هاني

رواية ملكة الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم سلمى هاني


صحيت مليكة وصلاة فرضه ونزلت ل اميمه 
مليكة بابتسامة::صباح الخير ي طنط 
اميمة بحب::صباح النور ي حبيبتي نمتي كوبس 
مليكة::ايوه .. ندا لسه نايمه 
اميمه::ايوه كلهم لسه نايمين واسد بره من بدري 
مليكة ::تمام انا اروح البيت عندي اجيب شويه ورق مهم علشان اسافر وكده 
اميمه :: ماشي .
وذهبت مليكه الي بيتها 
ملحوظه(مليكه بعد الحدتثه عصام قرار انه متكونش لوحدها في البيت واصر انه تفضل ف القصر علشان محدش يتلغبط) نرجع تاني. 
وبعد وقت ساعه 8ونص صحيه باقي العيله واسد رجع وتجمعوا علي سفرة  الطعام 
اسد بستغراب: مليكه فين 
اميمه:: راحت البيت تجب حاجات منه 
اسد::تمام 
وفي هذه الوقت دخلت مليكه 
مليكه ::صباح الخير 
كلهم::صباح النور 
ندا::اي هتسافري انهارده  
مليكه ::لسه هشوف 
سيف بحزن::وانت ي اسد هتسافر امته 
اسد::لسه هظبط شويه ورق 
ادهم نزل وبمرح وضحك::خايييينهههه 
اميمه بخضه::في ايه ي اهبل انت 
ادهم بضحك::تشكري ... بس بتكلو من غيري مش دي خاينه 
عصام بتضحك:ههه طب نعمل اي سيف طلع يصحك وانت زي الميت 
ادهم :: ماهو لازماً انام ميت ... انا بنام فين ف القيطع 
مليكة بتسرع::شغل مراهق بطريقه قليل لم حد ينام 
كلهم استغربو مليكه 
مليكة بابتسامة توتر ::هههه في ي جدعان .. مش انا محاميه 
ادهم::حصل ما انتي زي ... بس اي سبب انك تدخلي حقوق ي انتِ بنت
مليكة بضحك:ههههه هو علشان بنت مينفعش ادخل اي حاجه فيه اكشن 
ندا بتضحك:ههههه انتِ بتفكرني ليييه اكشن هههههه 
ملك باستغراب::ليه في ايه 
ندا بغمزه:اقول 
مليكه بغرور وثقه:: عادتشيي قول انا كان معايا حق 
اسد ::ال حصل 
ندا ::اول يوم لينا في الجامعه كان ف شاب بيعاكس مليكة كان روش الجامعه وكده ... ندا بتضحك مليكه تسكوت لا ابد ... و نزلت عليه ضرب والجامعه كله بتفرج عليه وهي بتضرب ... ولا ومش كده بس راحت جابت قهوة وكابته عليه وراحت للعميد و يحرام ولد اترفض ده كان يوم اكشن هههههه 
مليكه بغيظ:: شكرا يختيي 
ادهم بتضحك:هههههههههه ده بجد ده انتي مفتريه اوووي 
اسد بتضحك::هههههه مع حق وانا ال كنت مفكرك برايئه 
سيف وملك ::لا احنا اتخدعنا فيكي 
عاصم ::بس محدش يقول حاجه ع بنتي ... هي بس مفتريه شويه صغيرين هههههه 
مليكة بغيظ::بقي كده طايبببب ... 
اسد بمرح ::خلاص اهدي احنا اسفين ي صااالح 
سيف:: اي ده اسد باشا بيضحك لالا 
اسد بغيظ:: بس يالاااااا 
سيف بتضحك ::ههه حاضر 
وبعد وقت من الضحك والهزار وجوا بهجه وفرحه 
تلفون مليكه رن 
مليكه::طب هتساذن وقامت ترد 
وبعد وقت رجعت
وقعدت وسطهم وهي سرحانه  وهم كلهم بيتكلموا 
اسد اخد باله 
اسد ابستغراب:: مليكة انتِ كويسه 
مليكه فاقت::هاااا اه كويسه 
اسد بشك::تمام 
ملك ::انا هروح المستشفي بقا انا اساساا اتخرت 
ادهم ::وانا ماشي هروح القيطع 
اميمه بخبث::طب وصل ملك معك بقي 
ادهم ابتسم ::تمام يلا 
ملك :يلا 
وخرجكم...
سيف ::برضو هتسافر ي اسد 
اسد::مش هطول بجد اخلص واجاي ع طول 
عصام::بس الفرع ال ف امريكا مافيش في حاجه 
اسد بتوتر::هااا لا اصل هخلاص ورق هناك ضروري 
قطعهم رنة هاتف اسد 
وقام رد وبعد دقائق رجع 
اسد ابتسامه::ابسط يعم سيف 
سيف ::خير 
اسد::مش هسافر ..جالي اتصل ان كل حاجه تمام 
سيف قام حضنه بفرحه 
مليكه بتسغراب::هي كان رايحه يحرب ... واتكلمت بغرور ... وبعدين انا كمان مش هسافر 
اميمه ::اي مش بتقولي في شغل مهم هناك 
مليكة::لا هخلاص الشغل وانا هنا 
اميمه:: ماشي 
مليكة::انا هتساذن علشان عندي معاد 
اسد ::وانا كمان عندي مشوار وبعدين اطلع ع شركة وانت ي سيف اسبق ع هناك 
سيف::تمام 
اسد ::يلا ي مليكة  اوصلك 
مليكة:: هاا لا هروح ب العربيه بتاعتي 
اسد بعصبيه::لا هوصلك اخلصي 
مليكة بغضب ::قولت لالا 
عصام : خلاص ي اسد سيبها براحتها 
مليكة::انا ماشيه سلام 
وخرجت واسد خرج بعصبيه 
مليكه وهي في العربية بتكلم ف تلفون
مليكة::ايوه ي فندم انا جايه حالا ... وزي ما حضرتك عارف محدش يعرف انا مين 
شخص::خلاص ماشي متقلقش 
مليكة:: تمام وقفلت 
وبعد وقت وصلت المكان 
ودخلت بكل ثقه بغرور 
خبط ع مكتب وسمح ليها الشخص بدخول 
مليكة باحترام:: حضرتك طلبتني 
اللوا محمود ::اتفضلي ي مليكه 
مليكة::خير حضرتك 
اللوا محمود::ممكن تهدي شويه وتعرفي ي وحش المخابرات 
نعمم عزيز القارئ انه تشتغل في المخابرات .. انه مفاجأة 😂
مليكه بثقه:: وحش المخابرات ... محدش يعرف انا مين غير حضرتك 
محمود:: عارف .. وعارف ان القضيه الجديد هتكون قدها معكي اسد المخابرات 
مليكة::اسد المخابرات... مش هو كان بره ... وبعدين انا اقدر اكون لوحدي ف القضيه ومش جديده عليا ... وانا طلبت محدش يعرف انا مين 
محمود :: متقلقش لان اسد المخابرات اسم مستعر للشخص ومحدش يعرف هو مين لان كل شغله كان بره ... ودي قضيه كبيره ولازما تكون سوا فيه 
قطعهم خبطت الباب 
محمود::ادخل 
ودخل شخص 
محمود::اهلا اسد المخابرات .. دي وحش المخابرات 
مليكة قامت ولفت علشان تشوف مين 
مليكة بصدمه::اسددد 
اسد ولا يقل صدمه عنه::مليكه انتي 
لا تصدم عزيري القارئ ...انا محدش يتوقعني 😂😂😂😂 
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس عشر اضغط على : (  رواية ملكة الأسد الفصل الخامس عشر  )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ملكة الأسد )
reaction:

تعليقات