رواية أحببت شبح الفصل التاسع 9 بقلم ملك نزيه

 رواية أحببت شبح الحلقة التاسعة 9 بقلم ملك نزيه

رواية أحببت شبح الجزء التاسع 9 بقلم ملك نزيه

رواية أحببت شبح البارت التاسع 9 بقلم ملك نزيه

رواية أحببت شبح الفصل التاسع 9 بقلم ملك نزيه

رواية أحببت شبح الفصل التاسع 9 بقلم ملك نزيه

احمد : تعرفي ليه انا كنت باجي عندك الاوضه و احيانا بنسي .
ملك : ليه .
احمد : لاني.... لاني ......
ملك : أنجز انا هموت من الفضول .
احمد : لو قولتلك مش هتسبيني و تفتكريني مجنون .
ملك : أنجز .
فجاه ملك سمعت صوت .
تيدي : انت طولتي بره ليه .
ملك : انا جايه .
تيدي : لاء انا اللي جايالك .
ملك : قول بسرعه .
احمد بصوت خافت : انا ..........
ملك : مسمعتش حاجه أنجز .
احمد : سلام لأن تيدي خلاص وراكي .
ملك : اوووف متتكلمش معايا تاني إلا لو قولتلي الحقيقه .
تيدي : يا بنتي .
ملك قفلت الباب بسرعه 
ملك : تيدي ؛ انت منمتيش ليه .
تيدي : عايز اتكلم معاكي .
ملك : طبعا اتفضل .
تيدي : انت عملتي ايه من غيري كل الفتره دي .
ملك : عادي قعدت مش عارفه اتعامل مع الناس لحد اما اتعودت .
تيدي : بس انتي اللي سافرتي .
ملك : ما انت عارف ابويا قرر يعيش في مصر لانوا بيحبها.
تيدي : وانا كمان بحبها و بحب ناسها . ( معاكسه بربع جنيه )
ملك : بجد انا زعلانه جدا اني مشيت ؛ صحيح انت هتكمل حياتك هنا ولا ايه .
تيدي : ايون اجتمال كبير .
ملك بطفوليه : هيييييي .
تيدي : في ايه .
ملك : يس انت مش هتسافر .
تيدي : ملك انا عايز اسالك سؤال .
ملك : اتفضل .
تيدي : انت بتحبي حد .
ملك : اشمعني .
تيدي : عادي فضول .
ملك : اه بحب حد انا مش فاهمه عنوا اي حاجه و حساه غريب اوي عني .
تيدي : مين ده .
ملك : لما يكون عندي شجاعه هقولك .
تيدي : ماشي وانا مستنيكي ؛ ولو حصل اي حاجه تتأكدي اني موجود دائما ليكي .
ملك : وانت .
تيدي : وانا ايه .
ملك : بتحب .
تيدي : اه بحب .
ملك بفضول : مين ها مين ؟؟ 🤔🤔 
تيدي : بنت جميله اوي و طيبه و عسل .
ملك : ياه يارتني كنت انا .
تيدي : طب ليه اساسا استبعدتي نفسك .
ملك : oh my goodness هو ممكن اكون انا !!! 
تيدي : ممكن .
ملك ضحكت : ايون بقي حسسني اني جامده كده و كل الناس بتحبني .
تيدي : ملك انا بجد .
ملك قطعت كلاموا : الا صحيح يسطا انا حاسه انك معجب بروز .
تيدي : لاء ؛ ممكن تسمعيني. 
ملك : اتفضل .
في غرفه ملك و روز و جاسيكا و جوني قاعدين سوا : ( بتكلموا بالفرنش ) 
روز : هي ملك راحت فين .
جاسيكا : وقفه بره مع تيدي .
جوني : ليه .
جاسيكا : حاجه خاصه .
روز : الا شوفت الواد احمد .
جاسيكا : مالو .
روز : جامد جدا انا بجد حبيتوا .
جاسيكا : قربي منوا و لو عرفتي تخليه بحبك خليه يحبك .
روز : ليه .
جاسيكا : مش عاجبني يا ستي. 
روز : تمام تحت امرك .
عند احمد : 
احمد : اوف هما بيعملوا ايه دلوقتي .
احمد رمي نفسوا علي السرير يمكن ينسي أو يسكت .
احمد : لاء انا مش قادر .
احمد طلع تليفونوا و بدأ يقلب في الفيس و هو هيموت من الزهق .
احمد : انيل ايه انا دلوقتي .
احمد من كتر الزهق وقف في البكونه .
احمد : ايه الصوت ده .
( اه احب اقلوكوا أن احمد يقدر يسمع تيدي و ملك بكل سهوله ) 
احمد حس بانتصار انوا يقدر يسمع كل حاجه ( نهههههه انتصار 😂😂😂 ) 
في نفس اللحظه عند ميرا : ( ميرا البنت اللي كانت بتحب يوسف بس للاسف عرفت انوا بيحب ملك " مجرد تذكير") 
ميرا : الو يا بنتي .
صحبت ميرا : الو يا بنتي في ايه الوقت متاخر جدا. 
ميرا ببكاء : انا مش قادره مش قادره .
صاحبتها : في ايه .
ميرا : مش قادره أشيل يوسف من تفكيري .
صاحبتها : هو انتي مهزقه يا بت ولا ايه مش كفايه اهانه اخر مره .
ميرا : اعمل ايه مش قادره أنساه ( مهزقه ليفل الوحش تم مسح البلاط بكرامتها بنجاح 😂😂 ) 
صاحبتها : طب انتي ناويه تعملي ايه .
( عارفين ميرا فكرتني بأيه بالاغنيه بتاعت " اين الكرامه انا لا اراها ابحثوا معي يا اصدقاء " 😂😂😂) 
ميرا : مش عارفه بس انا مش قادره .
صاحبتها : وانا اعمل ايه .
ميرا : فكريلي في فكره أعجبوا بيها .
صاحبتها : عندي فكره جامده .
ميرا : ايه هي !!!!! ؛ قولي بسرعه ؛ ها ها ها. 
صاحبتها بنرفزه : بس في ايه انا مش لاحقه اتكلم .
ميرا : المايك معاكي اتفضلي يا استاذه .
صاحبتها : بصي يا بنتي قوليلوا انك تقدري تخلي ملك تحبوا .
ميرا : نعم يا ماما ايه الهبل ده .
صاحبتها : اوووف انا مصاحبه بقر*ه يا جماعه .
ميرا : لمي نفسك انا مش فاهمه .
صاحبتها : قوليلوا كده و شوفي انتي ملك بتحب ايه وخليه يعمل عكسوا .
ميرا : فكره حلوه .
صاحبتها : لاء انا لسه مخلصتش .
ميرا : عايزه ايه تاني .
صاحبتها : اعرضي عليه انوا يرطبت بيكي علشان ملك تغير وانتي اصلا عارفه أن ملك مش بتحبوا فهيحبك انتي .
ميرا : ايه ده ده ابليس يبكي في زاويه .
صاحبتها : انتي حماره يا بنتي دي فكره محروقه في كل الروايات و المسلسلات بس البيه ملوش في العربي فمش هياخد بالوا .
ميرا : اه فعلا طب سموا عليكوا دلوقتي انا هروح انام و اكلموا الصبح. 
صاحبتها : لاء صبح ايه كلميه دلوقتي .
ميرا : طب ماشي .
صاحبتها : ابقي سجليلي المكالمه .
ميرا بطفوليه : تحت امر الكابتن القرصان .
ميرا قفلت مع صاحبتها و قعدت تفكر لحد اما قررت تكلم يوسف .
ميرا : الو .
يوسف بنعاس: الو .
ميرا : عامل ايه .
يوسف : مش قولتلك متكلمنيش تاني .
ميرا : انا هرضيك اهو .
يوسف : ازاي يا هانم .
ميرا : انا عندي فكره جامده .
يوسف : ايه هيا .
ميرا : ايه رايك اساعدك تقرب لملك بطريقتي الخاصه بما اني بنت زيها و كده .
يوسف باستماع و تركيذ : ازاي بقي .
ميرا : مثل انك مرتبط بيا .
يوسف : ايه .
ميرا : لو موقعتش ملك في اقل من شهرين يبقي ليك الكلام .
يوسف: وانتي هتستفادي ايه .
ميرا : هصلحتك .
يوسف : خلاص نتقابل بكره في المول ال....... الساعه ١ الصبح .
ميرا : لاء ده بدري اوي خليها ٦ بليل .
يوسف : تحت امرك .
ميرا : باي .
يوسف: باي .
ميرا رمت الموبيل جنبها علي السرير و قالت .
ميرا : ايوه بقي يا بت يا ميرا الحظ هيلعب معاكي .
عند يوسف :
يوسف : ايه ده صحيح فين تيدي .
يوسف خرج و بدأ في البحث لحد اما سمع صوت من البلكونه و شاف تيدي و ملك وقفين يوسف بدأ يتصنت ( التصنت حرام اوعوا حد يعمل كده ☺️ )
تيدي : لاء ؛ ممكن تسمعيني. 
ملك : اتفضل .
تيدي : انا انا .......
ملك : ايه يسطا .
يتبع..
لقراءة الفصل العاشر اضغط على : (رواية أحببت شبح الفصل العاشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية أحببت شبح)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-