القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مليكة الفهد الفصل الخامس 5 بقلم عائشة أحمد

 رواية مليكة الفهد الحلقة الخامسة 5 بقلم عائشة أحمد

رواية مليكة الفهد الجزء الخامس 5 بقلم عائشة أحمد

رواية مليكة الفهد البارت الخامس 5 بقلم عائشة أحمد

رواية مليكة الفهد الفصل الخامس 5 بقلم عائشة أحمد

رواية مليكة الفهد الفصل الخامس 5 بقلم عائشة أحمد

فهد صحي وبص على مليكه وباسها علي دماغها ودخل اخد شاور ولبس تيشرت اسود بنص كم يبرز عضلاته وبنطلون اسود وراح على اوضة التمرين فضل يلعب 
عند مليكه ..صحيت لقت فهد مش موجود دورت عليه ملقتهوش دخلت اخدت شاور ولبست ميني دريس اسود وطرحه اوف وايت وكوتش ابيض ونزلت تحت 
مليكه..داده لو سمحتي فهد فين
الداده..فوق يست البنات ف اوضه التمرين 
مليكه دخلت اخدت كوبابة عصير مانجا وطلعت فوق 
مليكه لقيت الباب مفتوح دخلت علطول ونادت علي فهد وفهد فاق علي صوتها
مليكه..انت بتتمرن بعصبيه لي كده
فهد..انا بتمرن كده وغمزلها عندك مانع 
مليكه..لا معنديش اشرب عصير 
فهد..طيب واقفه بعيد لي قربي تعالي 
مليكه قربت منه راح شدها وقعدها علي رجله
مليكه بكسوف..فهد 
فهد بضحكه خفيفه..نعم
مليكه..ابعد احسن حد يدخل علينا
فهد محدش هيقدر يدخل طالما انا موجود 
مليكه..طيب رجلك هتوجعك نزلني
فهد ..لا خليكي انا كده مرتاح وباس*ها بو*سه خفيفه على شفا*يفها
مليكه..بصت ف عنيه وضحكت
فهد.. تعرفي اني بحبها اووي
مليكه.. بكسوف اي هي
فهد.. غمازتك وباسها على خدها
مليكه.. احم نازله انا
فهد.. اقولك جهزي الشنط عشان هنمشي
مليكه.. هنمشي نروح فين؟
فهد.. هنروح الفيلا بتاعتي
مليكه..طيب وهنا
فهد.. مليكه جهزي الشنط ويلا
مليكه.. هنقعد هناك علطول ونسيب تيته
فهد..اه هنقعد هناك علطول ومراد مع تيته وسليم هييجي يقعد معاه وبعدين الفيلا قريبه من هنا
مليكه.. بهدؤ هنروح لي هناك
فهد.. عشان تبقى على راحتك تلبسي براحتك تفردي شعرك براحتك تضحكي بصوت عالي براحتك هتبقى بتاعتك
مليكه.. بفهد بس تيته اا
فهد بحده.. جهزي الشنط وهكلم تيته وجاي وراكي ي مليكه يلا
مليكه بتذمر.. طيب اووف
فهد نزل تحت لقي سته قاعده بتتفرج على التلفزيون
فهد.. ازيك يا تيته وباس ايدها ودماغها
بدريه.. يبكاش لسه فاكر ليك ست تسأل عليها من امبارح ومشوفتكش وأكملت بخب*ث باين عليها مليكه نستك ستك اللي ربتك وضحكت
فهد بضحك.. محدش يقدر ينسيني ستي دا انتي ست الكل وحضنها
فهد تيته عاوزك ف موضوع
بدريه.. خير يحبيبي
فهد هسيب الفيلا انا ومليكه وهنقعد ف الفيلا بتاعتي التانيه
بدريه.. ببكاء هتسيب ستك ي فهد
فهد. والله ي تيته عشان خاطر مليكه انا كنت مستحيل اسيبك وانتي عارفه كده بس مراد كبير مش صغير ومليكه مش هينفع تقعد قدامه بشعرها ولا ببجامه وكده انتي فهماني.
بدريه.. فهماك يحبيبي اللي يريحكم اهم حاجه تكونوا مبسوطين
فهد بأس ايدها وطلع ف الجناح دخل لقى ملك جهزت الهدوم بس هي لسه ف الحمام.
مليكه خرجت من الحمام لقيت فهد قاعد ع السرير باصص عليها وبعدين قام
مليكه كانت لابسه تيشرت كت رمادي قصير وشورت لحد الركبه اسود وماسكه فوطه بتجفف شعرها
فهد قرب منها
فهد.. مليكه
مليكه وهي بترجع لورا لحد م سندت ع الحيطه لف ايده حوالين وسطها وأيده التانيه بيشيل شعرها من ع وشها ويرجعه لورا
مليكه.. وهي بعيده عن العالم بسبب لمس*اته اللي بتوها.. ف هد فهد
فهد.. بص لشفا*ايفها وباس*هم بحنيه كأنه بنته خايف يجرحها
فاق على رنة تليفونه من صديقه سليم
فهد بغيظ.. الو يزفت
مليكه ضحكت وهربت منه
سليم..شكلي قطعت عليك يقلبي عليا النعمه انا جامد وضحك هههه
فهد.. اخلص عايز اي
سليم يعم تعالا ارحم البت شويه ههه
فهد بضحك طب اخلص سلام
سليم بضحك.. سلام يقلبي هههه.
فهد.. مليكه
مليكه.. نعم
فهد.. البسي بسرعه عقبال ما اخد شاور تكوني خلصتي لبس.
مليكه.. حاضر
اخد فهد شاور وبعد شويه طلع لبس قميص ابيض وبنطلون اسود وكوتش ابيض وحط من برفانه ولبس ساعته واخد الشنط لقى مليكه مستنياه تحت
تسريع الاحداث :سلموا على بعض وبعد عشر دقايق وصلوا الفيلا
فهد.. داده سميحه ي داده
داده سميحه.. ايوه يفهد يبني
فهد.. داده دي مراتي مليكه
داده سميحه الف مبروك يا بني
وباركت لمليكه وطلعوا فوق
فهد.. الفيلا عباره عن طابقين الطابق الاول غرفة المكتب ووو
والطابق التاني خاص بيا انا بس مسموح لداده سميحه بس اللي تدخلوا وانتي عشان مراتي
مليكه.. اكتفت بهز راسها
فهد ادخلي غيري وانا هغير ف الحمام التاني وهستناكي تحت
مليكه نزلت كانت لابسه إسدال.
فهد ب استغراب.. لابسه إسدال لي؟
مليكه.. لا عادي
فهد انا قولت نقعد هنا عشان تكوني براحتك تلبسي تفردي شعرك محدش ليه دعوه بيكي اطلعي غيري وانزلي
مليكه. حاضر 
مليكه غيرت ولبست تيشرت باللون الأسود وشورت لحد الركبه وحاطه ميك اب هادي جدا كانت قمر ونزلت تحت لقيت فهد قاعد ع السفر مستنيها
فهد.. فضل باصص عليها وكان بيبلع ريق*ه بصع*وبه جدا
فهد.. احم مليكه
مليكه من غير متبص عليه. نعم
فهد.. كلي انتي مش بتاكلي ليه واه هتشربي كوباية اللبن كلها
مليكه من غير تبص.. حاضر
مليكه كانت مكسوفه من بصاته ليها (ده جوزها حتى يسد نفسها😂♥️) 
فهد.. ارفعي وشك انتي مش بتردي لي
مليكه رفعت وشها فهد فضل باصص عليها لقى شفاي*فها وار*مه وحمرا جدا
مليكه اتوترت من نظراته وبحركه لا اراديه عض*ت على شفا*يفها
فهد.. بحده وزعيق مليكه اطلعي نامي
مليكه طلعت جري هي وبتبكي
فهد.. طلع وراها لقيها بتبكي
فهد شالها من ع الكنبه ونيمها ع السرير
فهد.. بحنيه خلاص ممكن تهدي
مليكه بتبكي
فهد عشان يسكتها بأ*س شفاي*فها وطول شويه(ملناش دعوه احنا😂)
مليكه.. بكسوف فهد بطل قلة أدب
فهد.. بضحكه عاليه.. انتي مراتي ع فكره وغمزلها بضحك
مليكه.. بكسوف منه انا عايزه انام
فهد.. لسه الوقت بدري
فهد بخب*ث خلاص نامي انتي وانا هروح الشركه
مليكه بسرعه.. لا خلاص مش هنام خليك قاعد معايا.
فهد ضحك ضحكه خفيفه على طفولتها
فهد.. تعالي ننزل
مليكه.. يلا
فهد نزل عند حمام السباحه وخلع هدومه وشد مليكه معاه.
مليكه بخوف وبكاء فهد طلعني انا مش بعرف اعوم
فهد.. اهدي يقلبي انتي ماسكه فيا لي كده سيبي رقبتي
مليكه ببكاء انا خايفه طلعني
فهد طمن مليكه وشويه شويه اتعلمت العوم بعد شوية وقت 
فهد شال مليكه وطلعها وطلعوا الجناح غيروا هدومهم
فهد.. داده ي داده
داده سميحه. ايوه يفهد يبني
فهد معلش ي داده طلعي العشا هنا
داده سميحه طلعت الاكل
مليكه تعالي يلا
مليكه هتقعد جنب فهد راح شدها وقعدها على رجله
مليكه بكسوف فهد
فهد.. نعم
مليكه.. نزلني انا هقعد جنبك هروح فين يعني
فهد لا هتقعدي على رجلي
بدأوا ياكلوا وفهد كان بياكل مليكه وبعد شويه خلصو
مليكه بملل.. فهد
فهد كان ماسك كتاب وبيقرا فيه
فهد.. نعم
مليكه.. الجو هنا ممل تعالي ننزل تحت نتفرج على فيلم
فهد.. ماشي يلا
نزلت مليكه وعملت كيك وفشار وعصير
مليكه فهد يلا
فهد.. حاضر
شغلو الشاشه واخدها ف حضنه وبياكلوا ويتفرجوا قضوا وقت حلو
فهد.. مليكه يلا نطلع الساعه اتنين
مليكه كانت بتنام على نفسها 😂🚶‍♀️
مليكه لسه هتقوم شالها فهد وطلع بيها حطها ع السرير وباس*ها ف شفايفها بحنيه وعلى دماغها وهي ابتسمت
فهد خل*ع التيشيرت بتاعه وبقي عاري الصدر اخدها ف حضنه وهي مسكت فيه وناموا ♥️
يتبع..
لقراءة الفصل السادس اضغط على : (رواية مليكة الفهد الفصل السادس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية مليكة الفهد)
reaction:

تعليقات