القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عندما يعشق الرجال الفصل الرابع 4 بقلم دعاء أحمد

  رواية عندما يعشق الرجال الحلقة الرابعة 4 بقلم دعاء أحمد

رواية عندما يعشق الرجال الجزء الرابع 4 بقلم دعاء أحمد

رواية عندما يعشق الرجال البارت الرابع 4 بقلم دعاء أحمد

رواية عندما يعشق الرجال الفصل الرابع 4 بقلم دعاء أحمد

رواية عندما يعشق الرجال الفصل الرابع 4 بقلم دعاء أحمد

سليم :أسد انت اناااااني.... عايز تتجوز حور باسم وهويه غير اسمك انت ايه حرااام عليك 
أسد بغضب:سلللللليم دا شغلي  ومتتعداش حدودك.... واللي اسمها حور دي واحده غبيه وهي السبب في كل اللي حصلها
لولا تهورها مكنتش فقدت الذاكره ولا كانت خليت الدنيا مقلوبه عليها بسبب ام الفلاشه دي الزفت دي
سليم بغضب :انا همشي يا أسد بس خاليك فاكر ان هيجي يوم وتندم على الكذبه دي واللي هتعمل فيها هيتردلك سلام
أسد :غبي يا سليم غبي.... حياه الناس اهم من البنت دي... خليها تستحمل نتيجه تهورها
عند حور.....
مدحت:العريس هيجي بليل يا حور جهزي نفسك
حور :بابا هو ممكن تفكر في الموضوع مره تانيه لو سمحت
ثم تابعت ببكاء:
انا واحده فقدت ذاكرتها ومش عارفه اي حاجه عن حياتي... فاهم يعني ايه اتجوز بالسرعه دي
مدحت :بكرا هتفهمي وتعرفي اني عملت  كدا عشان بحبك
حور بدموع:حاضر يا بابا انا موافقه
بعد كم ساعه 
وصل اسد بيت حور بغرور معتاد
مدحت :اهلا يا ابني اتفضل
أسد باحترام مزيف:شكرا يا عمي
في الصالون
مدحت :احكيلي عن نفسك بقى
أسد بابتسامه جانبيه :ريان عز الدين مهندس معماري اهلي متوفين من زمان عايش لوحدي
عندي شقتي جاهزه و شغلي ماشي تمام
في اوضه حور
جيهان:ياله يا حور العريس وصل....
حور مسحت دموعها وقامت عدلت الحجاب اخدت صنيه العصير وطلعت
مدحت:ادخلي يا بنتي تعالي
حور:السلام عليكم ورحمة الله
اسد ابتسم بخبث :وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
مدحت :هسيبكم تقعدوا سوا شويه
حور قعدت وفضلت ساكته
اسد بابتسامه مزيفه:احم انسه حور
حور بابتسامه رقيقه:استاذ ريان
اسد بصلها وسكت :احم ايوه ريان عز الدين
حور بجديه:اتشرفت بمعرفتك بس ممكن اسالك كم سوال
اسد برفعه حاجب :اتفضلي
حور:ممكن اعرف ليه عايز تتجوز واحدة فاقده الذاكره اكيد سمعت عن حادثه العربيه اللي مريت بيها من شهرين
اسد بهدوء مزيف وكذب: بصراحه انا اعرفك من زمان يا انسه حور وكنت أتمنى اجي اتقدملك لكن لما اخدت القرار دا حصلت الحادثه وانتي فقدتي الذاكره
حور:احم تمام يا بشمهندس 
اسد بغموض:هو ممكن اعرف الحادثه دي حصلت ازاي؟
حور غمضت عنيها بألم
وهي شايفه عربيتين بيجروا وراء بعض و صوت ضر"ب نار
دموعها نزلت وهي بتحط ايديها على ودنها وملامحها كلها بأن عليها الانزعاج
اسد كان بيبص لها بهدوء مستفز
حور بسرعه: لو سمحت ممكن منتكلمش عن الحادثه دي
اسد بابتسامه جانبيه :طبعا اكيد مع الوقت هتفتكري
اسد:عندك اي اسئله ليا
حور:استاذ ريان حضرتك ملتزم يعني بالصلاه
اسد بصلها باستغراب :ايوه طبعا
حور: والقرآن؟
أسد:انا خاتم القرآن
حور:تمام انا كدا خلصت اسئله لو حابب تسألني بلاش لاني معرفش اي حاجه عن نفسي
اسد بابتسامة :تمام يا حور انا معنديش اي اسئله
حور: تمام
بعد شويه
حور خرجت
و مدحت دخل يتكلم معه وحددوا معاد كتب الكتاب بعد شهرين
في مكان اخر
سفيان:عرفت مكان الفلاشه
امجد:للأسف لا البت كأنها خفيتها و من ساعه الحادثه مخرجتش.... تحب نصفيها
سفيان :مينفعش لازم ناخد الفلاشه والورق اللي بنت ال دي اخدته الأول وبعد كدا انا بنفسي هخلص عليها لأنها لو طلعت للبوليس هتكون كارثه
خليك وراها اعرفلي كل تحركتها بتقابل مين.... مين صحابها كل حاجه عنها
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : (رواية عندما يعشق الرجال الفصل الخامس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية عندما يعشق الرجال)
reaction:

تعليقات