القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ليعشقها قلبي الفصل الثالث 3 بقلم مريم حجاج

رواية ليعشقها قلبي الحلقة الثالثة 3 بقلم مريم حجاج 

رواية ليعشقها قلبي الجزء الثالث 3 بقلم مريم حجاج

رواية ليعشقها قلبي البارت الثالث 3 بقلم مريم حجاج

رواية ليعشقها قلبي الفصل الثالث 3 بقلم مريم حجاج

رواية ليعشقها قلبي الفصل الثالث 3 بقلم مريم حجاج

الست طلعت السك*ينة ورفعتها وضر*بت بيها همس في بطنها 
همس الست الثانيه كانت كاتمه صوتها عشان كده همس صوتها مكنش عالى
الستات قاموا وسابوا همس سا*يحه في د*مها وهمس مدت ايدها بو*جع ولقيت سليم
لسه على الخط
همس با*لم قت*لوا بنتي يا سليم 
سليم همس خليكى معايا اتكلمى انا خمس دقايق واكون عندك
همس ياريتنى امو*ت واروح لبابا وماما 
سليم بزعيق همس متقوليش كده انا جاى اهو
همس بدموع وو*جع خدوا منى بنتى من قبل ما اشوفها يا سليم
همس التليفون وقع من ايدها وفقدت الوعي 
سليم الو الو همس ردى عليا همسسس وبقي يسوق بسرعه لحد ما وصل
عند البحر ونزل وشاف همس على الأرض وبتنز*ف 
سليم قرب منها وشالها وبزعيق همس همس فوقى انا هنا يا همس انا اسف انى سبتك 
ركبها جنبه وطلع منديل قماش وحطه على الجر*ح وضغط عليه وساق بسرعه 
بعد نص ساعة سليم وصل المستشفي وشال همس ودخل بيها وهما خدوها لاوضه العمليات
بعد شويه خرج الدكتور وقال مدام همس محتاجه نقل د*م وللاسف فصيلتها مش متوفره
سليم مين فضيلته زيها اه نيار وطلع تليفونه بسرعه ورن عليها
فى بيت سليم وفى اوضه نور اخته
طلعت من الحمام وهى لابسه البورنس وفجاه حد حط ايده علي بقها وهمس متخفيش ده انا
امجد أنت اتج*ننت ازاى تيجي هنا أبيه سليم لو شافك هتبقي مص*يبة
امجد شدها من خصرها وقال انتى ناسية انك مراتي يا نور انا غيرت اسم اخت سليم من  ريم لنور
نور كانت لسه هتتكلم قاطعها بقبلة وبعدين شالها حطها على السرير و
نور بدموع امجد ابعد عنى 
امجد بقي يستقوى عليها اكتر لحد ما أصبحت مراته
نيار كانت ماشيه من جنب اوضه نور وسمعتها وهى بتقول 
سليم لو شافك هتبقي مص*يبة
امجد انتى ناسية انك مراتى 
وقتها نيار فتحت الباب شويه وصورت نور وامجد وبعدين مشيت وهى بتضحك
تفتكروا هتعمل ايه 🤔
نيار فجأه تليفونها رن وكان سليم
سليم بزعيق نيار تعاليلي على مستشفى......بسرعه وقفل 
نيار بخوف خالتى سليم فى المستشفى 
نهاد بخوف يلا بسرعه 
فى المستشفى 
سليم خبط ايده في الحيط وقال ياريتنى ما سبتها ياريتنى ودموعه
نزلت وفجاه حس بايد بتتحط علي كتفه
سليم لف ولقيها أمه وقال بو*جع همس 
نيار المهم انك بخير
سليم نيار هتتبرعي لهمس بالد*م
نيار لا
سليم نيار يلا 
نيار مسكت ايده وشدته لبره وقالت وهى حاطه ايدها حوالين رقبته 
تتجوزنى وانا هوافق اتبرع لها
سليم بزعيق وزقها انتى اتج*ننتي صح 
نيار اللي عندي قولته 
سليم ماشي يا نيار موافق 
نيار فعلا راحت وبدءوا يسحبوا منها د*م
سليم كان قاعد بره وحاطط وشه بين ايديه وامه قعدت جنبه وقالت 
شكل سليم نصار وقع تانى فى  الحب
تقصد ايه الوليه ديه ان فيه اولانى🤣🤔
سليم أترمي في حضنها وقال انا السبب لو مكنتش سبتها وروحت الشركه 
نهاد ده قدر ومكتوب يا سليم ومحدش يقدر يغيره حتي لو كونت معاها بردوا
كان هيحصلها كده 
سليم واللهى لهدفع إللى عمل كده التمن غالي قوي
بعد ساعة خرج الدكتور وسليم راح لله
سليم ها يا دكتور
الدكتور النز*يف وقف بصعوبة غير اننا مقدرناش ننقذ الجنين
نهاد بصدمه جنين
الدكتور وبسبب الضر*ب والنز*يف اللي حصل لها هيبقي صعب 
تخلف لكن مش مستحيل
سليم هز رأسه وامه قالت ابن مين يا سليم
سليم ابني يا ماما
امه أنت ازاى قربت منها وعدتها مخلصتش وهي ازاى سمحت بكده
سليم وقتها كنت شارب وهى قاومتنى معرفتش
في  بيت سليم 
نور بو*جع امجد ابعد عني بقي أنا تعبت
امجد بعد عنها وقال لا سليم مش هيبقي فى البيت فانتى
 ليا طول الليل وهج"م عليها تحت مقاومتها 
في المستشفي 
سليم روحي يا ماما انتى ونهاد
نهاد مش ها
سليم بتعب عشان خاطرى
وفعلا نهاد روحت هي ونيار
تاني يوم 
نور فتحت عيونها بو*جع وامجد مكنتش موجود بس لقيت ورقه جنبها مكتوب فيها 
حاجه ونور بقت تل*طم
في المستشفي 
سليم دخل عند همس اللي نايمه ووشها باين عليه التعب
سليم باسف اسف انى سبتك يا همس
همس بدأت تفوق وحطت ايدها علي بطنها  وبقت تعيط
،سليم أهدي يا همس وشدها لحضنه
همس اخدوا بنتي يا سليم 
سليم لسه هيتكلم الباب اتفتح ودخلت نيار وحضنت سليم
نيار مش يلا
همس يلا على فين
نيار اصل انا وسليم اتجوزنا امبارح
همس الف مبروك 
سليم ونيار اتصدموا من ردها
همس اللى كان هيربطنا راح وشكرا ليك قوي 
سليم اتعصب ومسك ايدها وقال اللي بينا مبيروحش وشدها
وبا*سها من شفايفها قدام نيار وهمس زقته وضر*بته كف
سليم بزعيق بره يا نيار
نيار ابتسمت لما لقيت سليم اتعصب وفكرت انه هيزعق لهمس وخرجت
نيار أول ما خرجت سليم قرب من همس وبا*سها وقال انتي ليا وشد المحلول من ايدها وشالها و
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : (رواية ليعشقها قلبي الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية ليعشقها قلبي)
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.